Kompanitë kudo përdorin teste të personalitetit për të kuptuar punonjësit e tyre. Por, a mjafton kjo? - Business Magazine Albania

Kompanitë kudo përdorin teste të personalitetit për të kuptuar punonjësit e tyre. Por, a mjafton kjo?

kompani

A ju emocionojnë më shumë idetë komplekse dhe të reja sesa ato të thjeshta dhe të drejtpërdrejta? A janë ambientet tuaja të jetesës dhe të punës të pastra dhe të organizuara? A ju duket shumë e frikshme ideja e lidhjes në rrjet apo e promovimit të vetes tek të huajt?

Këto janë disa nga mijëra pyetjet që mund të hasen në një test personaliteti, të cilat nuk janë më vetëm për argëtim. Ato po shfaqen në vendin e punës, duke ndihmuar kompanitë të kuptojnë më mirë punonjësit e tyre. Por, a janë testet e personalitetit një zgjidhje e mirë për të kuptuar dhe optimizuar dinamikën e vendit të punës? E rregullojnë vërtet dinamikën e vendit të punës këto teste? A kapin spektrin e plotë të sjelljes njerëzore, apo ndonjëherë e humbasin shenjën? Le të eksplorojmë.

Përfitimet e përdorimit të testeve të personalitetit në punë

Deloitte raporton se rreth 80% e kompanive të Fortune 500 po përdorin teste të personalitetit për të kuptuar më mirë punonjësit e tyre. Por, pse adoptimi i përhapur? Nëse këto teste do të ishin krejtësisht joetike, a do të ishin kaq shumë kompani udhëheqëse në bord? Është e qartë se ka diçka të vlefshme që e shtyn këtë prirje, kështu që le të flasim për disa nga përfitimet që mund të sjellë testimi i personalitetit:

  • Vështrim i thelluar: Testet e personalitetit, veçanërisht ato të hulumtuara mirë, nuk janë vetëm pyetësorë të zbukuruar. Të kuptuarit e vetes dhe të tjerëve mund të bëjë mrekulli kur bëhet fjalë për të punuar mirë me të tjerët dhe për të thyer konfliktet e ekipit.
  • Diversiteti kampion: Testet e personalitetit na ndihmojnë të shohim përtej CV-ve dhe titujve të punës, duke festuar sasinë e larmishme të talenteve dhe perspektivave brenda ekipit. Sepse në fund të fundit, një ekip klonesh është i mërzitshëm. Por, një ekip me një sërë aftësish dhe prejardhje të ndryshme? Tani, këtu lulëzon inovacioni.
  • Trajtimi i tensionit në ekip: Askush nuk dëshiron të ketë konflikte në vendin e punës. Nëse po zbuloni se drama në vendin e punës është po aq e zakonshme sa kafeja e mëngjesit të së hënës, atëherë testet e personalitetit mund të jenë për ju. Të kuptuarit sesi njerëzit mendojnë dhe ndihen, mund t’i zgjidhë problemet në fillim, duke hapur rrugën për një vend pune ku konflikti zë vendin e dytë dhe produktiviteti fiton.

Kufizimet e përdorimit të testeve të personalitetit në punë

Nëse jeni një punëdhënës që mbështetet shumë në këto teste të personalitetit për të marrë vendime për punësimin ose për të menaxhuar ekipin tuaj dhe këto rezultate rezultojnë të mos jenë aq të qëndrueshme ose të sakta sa keni menduar, kjo mund të çojë në disa mospërputhje serioze. Ju mund të punësoni dikë bazuar në një lloj personaliteti që nuk pasqyron më se kush janë ata. Ose më keq, ju mund t’i ndani punonjësit në role ose ekipe që vërtet nuk i përshtaten personaliteteve të tyre në zhvillim.

Pastaj ekziston rreziku i stereotipizimit. Testet e personalitetit shpesh i kategorizojnë njerëzit në kuti të vogla të rregullta, dhe njerëzit janë çdo gjë tjetër veçse. Mbështetja në këto teste mund të çojë në thjeshtim të tepërt dhe gjykim të padrejtë. Rezultati mund të jetë që ju po i largoni njerëzit e shkëlqyer sepse një test i ka stereotipizuar ata.

Së fundi, është çështja e paragjykimit të dëshirueshmërisë sociale që mund t’i bëjë rezultatet të pasakta. Nëse nuk jeni të sigurt se çfarë është kjo, në thelb është kur dikush me vetëdije ose pa vetëdije do t’u përgjigjet pyetjeve në një mënyrë që ata besojnë se do t’i hedhin në një dritë të favorshme. Për shembull, nëse po bëni një test për një rol që e dini se ka nevojë që dikush të jetë i organizuar, i besueshëm dhe i pëlqyeshëm, ndoshta nuk do t’u përgjigjeni pyetjeve në një mënyrë që ju bën të dukeni të çorganizuar ose të papëlqyeshëm. Kjo mund të shtrembërojë rezultatet e testeve të personalitetit, duke pikturuar një pamje më rozë (ose më të zymtë) se realiteti.

Praktikat më të mira për përdorimin etik të testeve të personalitetit

Tani i dini përfitimet dhe kurthet e përdorimit të testeve të personalitetit në kompaninë tuaj. Nëse jeni akoma vërtet të interesuar për t’i zbatuar ato, ja se si mund ta bëni këtë në mënyrë etike:

Mos përdorni teste të personalitetit paraprakisht

Përpara se të merrni ndonjë vendim për punësimin, shmangni përdorimin e testeve të personalitetit si të gjitha dhe në fund. Sigurisht, ato ofrojnë disa njohuri, por ato nuk janë e gjithë tabloja. Në vend të kësaj, përdorni një kombinim të metodave të vlerësimit, duke përfshirë intervistat, kontrollet e referencës, për të vlerësuar përshtatshmërinë e kandidatëve për rolin.

Njihni ekipin tuaj si më shumë se tiparet e tyre

Për të shmangur çdo paragjykim ose stereotip që mund të ndodhë me këto teste të personalitetit, duhet të kuptoni se ekipi juaj është më shumë se thjesht një grup tiparesh në një test. Ata janë njerëz të vërtetë me përvoja dhe talente unike. Për shembull, nëse zbuloni se dikush po shënon shumë për të qenë më introvert, kjo nuk do të thotë domosdoshmërisht se ai do të jetë i keq në të folur në publik. Nëse rezultatet e dikujt tregojnë se ata janë jashtëzakonisht të orientuar drejt detajeve, ata mund t’i anashkalojnë gjërat ndonjëherë dhe të bëjnë ato gabime të vogla. Është e rëndësishme t’i qaseni rezultateve të testit të personalitetit me mendje të hapur dhe t’i konsideroni ato si vetëm një aspekt të aftësive dhe potencialit të përgjithshëm të secilit anëtar të ekipit.

Vlerësoni rregullisht efektivitetin e tyre

Si çdo gjë tjetër, është mirë që herë pas here t’i bëni testet e personalitetit një kontroll. A e ndihmojnë ata ekipin tuaj të lulëzojë, apo po shkaktojnë më shumë dhimbje koke sesa ia vlen? Mbani një sy në efektivitetin e tyre dhe mos kini frikë të ndaloni përdorimin e tyre fare nëse zbuloni se kjo e fundit po ndodh më shpesh.

Testet e personalitetit duhet të jenë një mjet, jo një zgjidhje

Testet e personalitetit mund të jenë vërtet të shkëlqyera për të dhënë njohuri mbi mendjet, sjelljet dhe preferencat e punonjësve tuaj. Ju mund t’i përdorni ato për të pasuruar mësimin dhe zhvillimin dhe përmirësimin e marrëdhënieve në vendin e punës. Por, sado të dobishme që janë, këto teste janë vetëm një pjesë e vogël e procesit të plotë të menaxhimit të performancës.

Ndërsa përshtatjet e personalitetit të punonjësve janë shumë të rëndësishme, ka shumë më tepër për të ndërtuar një kompani ku të gjithë mund të përmirësohen dhe të përparojnë. Vetëm rezultatet e testit nuk janë mjaftueshëm të mira për të kuptuar nëse një person do të jetë ose jo i përshtatshëm për kompaninë tuaj.

Pra, le të shohim testet e personalitetit për atë që janë: mjete të vlefshme, por jo zgjidhja përfundimtare. Duke i përdorur ato me maturi së bashku me metoda dhe strategji të tjera, ndihmoni për të mbështetur suksesin dhe rritjen e ekipeve tuaja.

entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0