Rooms, një aplikacion dizajni 3D dhe "lojë komode", merr një përditësim të madh ndërsa përdoruesit shkojnë në 250K - Business Magazine Albania

Rooms, një aplikacion dizajni 3D dhe “lojë komode”, merr një përditësim të madh ndërsa përdoruesit shkojnë në 250K

Pesë muaj më parë, Rooms, një platformë dizajni 3D e krijuar nga ish-punonjës të Google, lançoi versionin e saj beta në App Store. Sot, aplikacioni falas i iOS po merr një përditësim të madh që do të sjellë një valë veçorish të reja zbulimi, duke përfshirë një furnizim aktiviteti, një faqe eksplorimi, aftësinë për të shfletuar sipas kategorive dhe më shumë.

Rooms është një aplikacion për dekorimin e brendshëm që bie në kategorinë e “lojërave komode”. Lojtarët mund të ndërtojnë dhe kodojnë dhoma të ndërlikuara 3D dhe mini-lojëra duke përdorur një bibliotekë me mbi 7500 artikuj dixhitalë. Përdoruesit mund të personalizojnë artikujt duke redaktuar kodin me Lua, gjuhën e programimit që përdoret gjithashtu në Roblox Studio.

Rooms ka një çerek milioni përdorues të regjistruar, nga 40,000 në 2023. Rritja e përdoruesve është një arritje e dukshme për një ekip të dobët prej tre personash që publikoi platformën e tij të internetit më pak se një vit më parë.

Toff ka punuar më parë në divizionin AR/VR të Google. Ish-kolegu i tij Bruno Oliveira  është gjithashtu në ekipin themelues, si dhe Nick Kruge, i cili ka përvojë pune në Uber, YouTube dhe Smule.

 

Rooms

 

Në fillim, aplikacioni celular kishte vetëm tre zgjedhje vertikale të stilit TikTok për të zgjedhur: një opsion “For you”, “Editor’s Picks” dhe “Recent feed”. Megjithatë, ndërsa Rooms vazhdon të rritet, themeluesit duan t’u japin përdoruesve të saj një mënyrë për të zbuluar lehtësisht dhoma të tjera të krijuara nga përdoruesit dhe për të lavdëruar krijuesit për modelet e tyre.

Me lançimin e  “Rooms 2.0”, kompania shtoi një opsion “Trending” në ekranin bazë, duke ndihmuar në rritjen e krijuesve të njohur dhe kontributeve të tyre më të pëlqyera. Plus, përdoruesit mund të eksplorojnë kategori të reja, duke përfshirë “Games”, “Art”, “Fantasy”, “Nature” dhe “Weird”. Ekziston edhe “Tribute”, një përzgjedhje dhomash të frymëzuara nga IP-të e njohura, si Minecraft, The Legend of Zelda, Hello Kitty dhe të tjera. Furnizimet ishin të kuruara më parë, por tani janë shtuar algoritme që kontrollojnë rendin e dhomave që shfaqen në furnizime.

Për më tepër, aplikacioni po prezanton “Honeycomb View”, një rrjet gjashtëkëndor që ofron një mënyrë të re për të shfletuar dhoma të shumta në të njëjtën kohë. Përdoruesit mund të prekin dhoma të ndryshme dhe të zmadhojnë ose zvogëlojnë për të parë më pak ose më shumë dizajne.

“Mungesa jonë e zbulimit u bë një pengesë… Të gjithë duan që puna e tyre të shihet. Kemi dëgjuar gjithashtu nga krijuesit se u pëlqen zbulimi i dhomave të njerëzve të tjerë… Mendoj se do të ndihmojë shumë që të ketë jo vetëm një sipërfaqe, por dhjetëra përdorime të reja për përmbajtjen që do të zbulohet”, shtoi Toff.

Skeda e re “Activity” e dhomave i lejon krijuesit të gjurmojnë pëlqimet dhe komentet, së bashku me kohën kur dhoma e tyre përzihet ose postohet. Çdo dhomë ka një ikonë në fund për të treguar numrin e saj total të remix-eve.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0