6 modelet karizmatike të lidershipit - Cili jeni ju? - Business Magazine Albania

6 modelet karizmatike të lidershipit – Cili jeni ju?

6 modelet karizmatike të lidershipit - Cili jeni ju?

Udhëheqja karizmatike është ndërthurja e ngrohtësisë dhe kompetencës. Studiuesit në Shkollën e Biznesit të Harvardit zbuluan se kur udhëheqësit portretizojnë të dyja këto cilësi, ata kanë tendencë të jenë karizmatikë.

Njerëzit e ngrohtë shpesh përshkruhen si miqësorë dhe të besueshëm, ndërsa individët kompetentë konsiderohen të besueshëm dhe të aftë. Nëse dikush është i ngrohtë por jo kompetent, mund të mos jetë i besueshëm, ndërsa njerëzit që shfaqin kompetencë pa ngrohtësi duket të ftohtë, dhe njerëzit mund t’i kenë zili.

Lexo edhe:5 strategji delegimi për t’ju ndihmuar të lulëzoni me më pak stres

Cili model i udhëheqjes karizmatike jeni ju?

Nxitësi
Ky stil i udhëheqjes karizmatike përqendrohet në të qenit tifozi më i madh i ekipit. Nxitësi është një udhëheqës ekstrovert – ata lulëzojnë me ekipe që bashkëpunojnë rregullisht dhe janë të shkëlqyer në adresimin e shqetësimeve të klientëve dhe palëve të interesit.

Ruajtësi i Paqes
Ruajtësi i Paqes kupton se ekipet funksionojnë mirë së bashku kur individët ndihen të vlerësuar dhe të çmuar. Ata janë jashtëzakonisht të mirë në parashikimin kur një ndryshim mund t’i bëjë njerëzit të ndihen të mërzitur dhe merren me të para se të bëhet një çështje e madhe.

Inspiruesi
Keni dëgjuar ndonjëherë dikë që flet dhe thjesht mendoni, “Wow”?

Winston Churchill, për shembull, kishte këtë efekt tek njerëzit. Ai ndryshoi rrjedhën e botës duke frymëzuar shpresë dhe kurajë gjatë Luftës së Dytë Botërore.

Navigatori
Kur stuhitë bëhen të ashpra, dëshironi një navigator në timonin e ekipit tuaj. Ata udhëheqin nga një vend i besimit të qetë dhe qëndrueshmërisë dhe kanë zakonisht një anë të fortë analitike.

Vizionari
Ky lloj i udhëheqësit karizmatik mund të shohë potencial të madh tek njerëzit dhe idetë. Ata njihen për aftësinë e tyre për të parë atë që “mund të bëhet” dhe ndihmojnë njerëzit të arrijnë atë pikë.

Hartografi
Hartografi është një udhëheqës që aventurohet në hapësira të reja. Ata janë inovatorë dhe zgjidhës të problemeve krijuese. Ata guxojnë të hyjnë në të panjohurën dhe të përballojnë çfarëdo që u del përpara.

Mos harroni se lidershipi karizmatik nuk ka një përkufizim fiks- ka shumë lloje të ndryshme liderësh karizmatikë që balancojnë ngrohtësinë dhe kompetencën në mënyrën e tyre unike. Nëse natyrshëm keni më shumë ngrohtësi, punoni në zhvillimin e kompetencës tuaj duke iu referuar kërkimit, duke folur me autoritet dhe duke përdorur gjuhën e trupit që rrezaton besim, si të thuash më me zë të lartë dhe të zësh hapësirë.

Nga ana tjetër, nëse natyrshëm jeni të mirë në komunikimin e kompetencës, punoni për të zhvilluar ngrohtësinë tuaj. Bëni kontakt me sy kur flisni me njerëz, lëreni buzëqeshjen tuaj të arrijë në cepin e syve tuaj dhe mos kini frikë të shfaqni emocione të forta

scienceofpeople

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0