Si të përcaktoni strategjinë e duhur të çmimeve për biznesin tuaj të vogël - Business Magazine Albania

Si të përcaktoni strategjinë e duhur të çmimeve për biznesin tuaj të vogël

Strategji

Gjatë dy viteve të fundit, kompanitë në të gjithë globin kanë punuar me zell për të mbrojtur marzhet e fitimit duke rritur çmimet, ndërsa kostot e tyre u rritën. Për pronarët e bizneseve të vogla kjo krijon një sërë sfidash. Shumë konsumatorë po përballen ende me presionet, pasi pagat nuk kanë mbajtur ritmin me normat e inflacionit. Si rezultat, konsumatorët janë më të kujdesshëm se kurrë për çdo para që shpenzojnë.

Për t’i bërë gjërat më të komplikuara, AI dhe teknologjitë e tjera po hapin derën për produkte të reja dhe po ulin barrierat për hyrjen në shumë industri. Ky avancim po ndihmon gjithashtu në uljen e kostove operative, pasi kompanitë heqin dorë nga puna e panevojshme dhe përmirësojnë operacionet dhe proceset e tyre. Tani, shumë kompani po kuptojnë se duhet të fillojnë të jenë më konkurruese me çmimet e tyre për të mbajtur klientët ekzistues dhe për të tërhequr të rinj.

Për pronarët e bizneseve të vogla, përcaktimi i strategjisë së duhur të çmimeve mund të duket dërrmues. Për më tepër, luftërat e çmimeve rrallë kanë fitues, pasi secila kompani përpiqet të kalojë tjetrën derisa të dyja të mbeten me pak, ose aspak fitim.

Këtu janë disa këshilla për t’ju ndihmuar të gjeni ekuilibrin e duhur të çmimeve:

Vlerësoni konkurrencën

Konkurrenca juaj dhe industria mund të ofrojnë shumë udhëzime kur bëhet fjalë për strategjitë e çmimeve. Brenda çdo industrie, zakonisht ekzistojnë marka standarde, ose marzhe fitimi që njihen si diapazon normal. Kjo mund t’i ndihmojë pronarët e bizneseve të vogla të kuptojnë nëse kostot e tyre janë shumë të larta, ose të ulëta, në krahasim me çmimin e tyre të shitjes. Duke vlerësuar një sërë konkurrentësh është gjithashtu e mundur të përcaktohet toleranca e çmimit të sipërm dhe të ulët për konsumatorët.

Injoroni konkurrencën

Përpara se të supozoni se kjo kundërshton pikën e parë është e rëndësishme që të mos e vlerësoni produktin tuaj thjesht duke kopjuar konkurrentët. Ndërsa çmimi i konkurrencës suaj mund të jetë një udhëzues i dobishëm për të kuptuar, nëse jeni brenda kufijve të pranueshëm të tregut, zgjedhja e një numri arbitrar është një strategji humbëse.

Në vend të kësaj, përqendrohuni në atë vlerë që po u sillni konsumatorëve, në vend të çmimit vetëm. Fatkeqësisht, shumë sipërmarrës besojnë se mund ta mposhtin konkurrencën duke qenë biznesi më i lirë në qytet. Kjo mendësi shpesh do të çojë në nënçmimin e produktit, ose shërbimit. Në vend të kësaj, përqendrohuni në atë, se sa konsumatorët mund të jenë të gatshëm të paguajnë bazuar në vlerën që ofron biznesi juaj.

Merrni parasysh çmimin e abonimit

Bërja e shitjeve të qëndrueshme është çelësi i suksesit afatgjatë të biznesit. Nëse keni një produkt që kërkon të shitet vazhdimisht, mund të jeni në gjendje të prezantoni një formë të çmimit të përsëritur, ose të abonimit. Kjo jo vetëm që ndihmon në mbajtjen e të ardhurave që rrjedhin në biznesin tuaj, por siguron një shikueshmëri afatgjatë të të ardhurave të pritshme. Kjo është e dobishme si për planifikimin strategjik, ashtu edhe për sigurimin e financimit më të mirë nëpërmjet investitorëve, ose një linje kredie bankare.

 Çmimi fleksibël, ose me nivele

Shumica e bizneseve u shërbejnë një game të gjerë klientësh. Ofrimi i çmimeve fleksibël, ose me nivele mund të rrisë të ardhurat duke ju mundësuar të arrini një gamë më të gjerë klientësh. Çmimi me nivele mbështet gjithashtu një strategji shitjeje të njohur si ankorimi i çmimeve. Duke ofruar tre, ose më shumë nivele çmimesh, ju mund të poziciononi opsionet tuaja premium dhe më të shtrenjta si vlerën më të mirë, duke inkurajuar më shumë shitje.

Çmimet kryesore të humbjes

Ndonëse nuk është gjithmonë më mirë të jesh më i liri, kjo mund të jetë një strategji efektive për sipërmarrësit që kërkojnë të krijojnë zhurmë të hershme në treg, ose të inkurajojnë klientët e tyre të parë të provojnë shërbimet që ofrojnë. Kjo strategji njihet si çmimi lider në humbje, ku ju e shisni produktin tuaj vetëm në, ose pak më poshtë pikës suaj të reduktimit.

Është e rëndësishme të keni kujdes që çmimet e ulëta mund të rezultojnë të kundërta, nëse konsumatorët besojnë se ju keni një çmim të ulët, sepse keni një produkt inferior, ose jeni të dëshpëruar për të bërë një shitje. Për të kundërshtuar këtë efekt, mashtrimi është të lidhni çmimin e ulët me një afat kohor të kufizuar. Kjo krijon një ndjenjë “urgjence” për të bërë një blerje dhe gjithashtu i bën të ditur konsumatorit se ju besoni se produkti juaj vlen më shumë se çmimi aktual.

6. Ofroni çmime transparente

Konsumatorët duan të punojnë me kompani që ata besojnë se janë të besueshme. Çmimet e dyshimta dhe tarifat e fshehura janë mënyra e përsosur për të dëmtuar një marrëdhënie me klientët tuaj. Është gjithmonë më mirë të jesh i përgjegjshëm dhe transparent për çmimin e produktit. Në fund të fundit, nëse ndarja e çmimit tuaj i frikëson klientët, është një tregues i mirë që duhet të rishikoni strategjinë e çmimeve, ose të bëni një punë më të mirë për të demonstruar vlerën e produktit.

entrepreneur.com

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0