Si Sahil Bloom ndërtoi një buletin që fiton 70,000 dollarë në muaj dhe e përdori atë për të krijuar një biznes prej 10 milionë dollarësh - Business Magazine Albania

Si Sahil Bloom ndërtoi një buletin që fiton 70,000 dollarë në muaj dhe e përdori atë për të krijuar një biznes prej 10 milionë dollarësh

Sahil Bloom nuk kishte përvojë si shkrimtar, por ai ndërtoi një buletin që sjell mbi 70,000 dollarë të ardhura në muaj dhe i kthen të gjitha në rritjen e buletinit.

Pse? Sepse ai buletin, i quajtur Curiosity Chronicle, e ndihmoi atë të ndërtonte një biznes që përshkallëzohej më shpejt dhe solli 10 milionë dollarë të ardhura në 2023.

Filozofia e Bloom është kjo: në vend që të jetë thjesht një krijues, ai dëshiron të përdorë përvojën e tij për të kuptuar krijuesit dhe më pas të nisë biznese për t’i shërbyer nevojave të tyre.

“Pikëpamja ime ishte: Cila është një mënyrë më e qëndrueshme për të fituar si krijues i citateve?”, thotë ai.

Më poshtë, përmblidhen mësimet e tij kryesore dhe se si çdokush në hapësirën e krijuesve mund të fillojë të mendojë më shumë për biznesin e tij. Tre mësimet kryesore të Bloom:

1. Modeli i biznesit të krijuesit është shumë i vështirë

Bloom nuk u përcaktua të ishte një krijues. Ai kaloi shtatë vitet e para të karrierës së tij si investitor në një fond të kapitalit privat.

“Kam mësuar shumë, por nuk kam marrë shumë energji nga puna. Dhe unë besoj shumë se ju bëni punën tuaj më të mirë kur merrni më shumë energji nga ajo që po bëni në baza ditore”, thotë ai.

Në vitin 2020, pandemia i dha atij pak kohë për të gjetur atë përgjigje. Në vend që të udhëtonte vazhdimisht për punë, ai ishte në shtëpi dhe filloi të postonte rregullisht në Twitter. Vuri re se temat e gjata dhe informuese tërhoqën audiencë të konsiderueshme, kështu që ai do të kalonte katër deri në tetë orë duke shkruar secilën. Së shpejti fitoi një ndjekës. Kjo e bëri të mendonte për tregun e krijuesve dhe atë që duhej për të siguruar jetesën si shkrimtar. Pikërisht atëherë e pa problemin.

“Shumica e krijuesve fitojnë para në një sërë mënyrash kryesore, ose duke shitur reklama, kurse apo produkte të tjera. Sfida është se ju duhet vazhdimisht të shisni, apo jo? Sikur ju duhet vazhdimisht të krijoni një pjesë të re të përmbajtjes dhe më pas t’ia shisni audiencës tuaj. Është vërtet e vështirë të bësh një karrierë të vërtetë dhe afatgjatë në këtë”, u shpreh ai.

Bloom pyeti veten: Cili është një model biznesi më i qëndrueshëm dhe i shkallëzuar për një krijues?

Pikërisht atëherë ai filloi të shikonte kostot e tij.

2. Nevojat tuaja janë nevojat e njerëzve të tjerë

“Unë shikoja se për çfarë po shpenzoja paratë, në baza mujore, ndërsa përpiqesha të rrisja platformën time. Dhe ishin gjëra të tilla si: shërbimet e projektimit, shërbimet e redaktimit të videove, operacionet e fundit për gazetën time. Perspektiva ime ishte: Si mund t’i kthej ato qendra kostoje në qendra fitimi? “, thotë ai.

Kjo është një qasje e provuar dhe e vërtetë e biznesit. Bloom përdor Amazon si shembull: Kompania po shpenzonte një ton parash për shërbimet e kompjuterit cloud, kështu që vendosi të futej në biznesin e kompjuterit cloud dhe tani divizioni i saj i Shërbimeve Web në Amazon ka më shumë se 80 miliardë dollarë të ardhura vjetore. Bloom mendoi se ai mund të bënte të njëjtën gjë, të ndihmonte në hapjen e kompanive që ofrojnë shërbime dizajni, shërbime të redaktimit të videove, operacione të buletinit në fund të fundit dhe më shumë.

“Për shkak se janë biznese shërbimi me bileta të larta, ata nuk kërkojnë një ton të tërë parash apo investimesh dhe unë nuk kam pse të flas për to në baza ditore, sepse gjenerata kryesore vjen natyrshëm nga klientët ekzistues dhe nga sa herë që po nxjerr pjesë të përmbajtjes që krijohen nga kompania ime”, thotë Bloom.

Kompanitë janë të vendosura nën atë që ai e quan SRB Holdings. Ekziston, për shembull, një agjenci e rritjes së buletineve të quajtur Paperboy, një agjenci rritjeje në YouTube e quajtur HeyFriends!, një kompani e redaktimit të videove në formë të shkurtër e quajtur Viralcuts dhe më shumë. Bloom nuk është operatori i përditshëm i këtyre bizneseve. Me secilin, ai bashkëpunon me sipërmarrës të tjerë për t’i lançuar dhe më pas i mbështet ata si klient të profilit të lartë.

Kjo çoi në atë që Bloom e quan “zhbllokimi vërtet i madh” dhe mënyra se si ai është rritur në mënyrë kaq të qëndrueshme si krijues.

3. Ju rriteni më shumë kur shisni më pak

Siç tha Bloom më parë, shumica e krijuesve duhet të jenë në modalitetin e shitjeve të vazhdueshme. Ata gjithmonë po prezantojnë produkte të reja, po përpiqen të shesin më shumë ndjekësit e tyre, ose po kërkojnë marrëveshje të reja reklamimi.

Bloom nuk duhet të bëjë asgjë nga këto, sepse gazetat e tij dhe kanalet sociale nuk janë shtytësit kryesorë të të ardhurave dhe ai nuk ka nevojë që audienca e tij të blejë asgjë.

“Unë mund ta rrit buletinin tim dhe platformat e mia sociale shumë më shpejt nëse nuk më duhet vazhdimisht t’u shes një produkt, ose kurs të ri njerëzve. Thjesht mund të fokusohem në krijimin e përmbajtjes së jashtëzakonshme që njerëzit duan të ndajnë natyrshëm dhe mund të fitoj para diku tjetër në një mënyrë që është disi me autopilot”, u shpreh ai.

 

Për sipërmarrësit që duan të ndjekin modelin e tij, përvoja e Bloom ofron një model të dobishëm: në vend që ta trajtoni punën tuaj si produkt, trajtojeni atë si një laborator. Shqyrtoni pikat tuaja “të dhimbjes” dhe mendoni se si mund t’i zgjidhni ato, jo vetëm për veten tuaj, por për të tjerët.

“Ndërsa unë isha duke hasur ndonjë nga këto nevoja edhe shumë njerëz të tjerë po bënin të njëjtën gjë”, thotë Bloom.

entrepreneur.com

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0