Pajisjet e reja Echo Frames nga Amazon nuk mund të krahasohen me Ray-Ban Meta - Business Magazine Albania

Pajisjet e reja Echo Frames nga Amazon nuk mund të krahasohen me Ray-Ban Meta

Prilli i këtij viti shënonte përvjetorin e 10-të që kur Google lëshoi gjeneratën e parë të syzeve Glass. Është e vështirë të besohet me një dekadë perspektivë, por versioni i kufizuar “Explorer’s Edition” rezultoi  tepër i dëshiruar. Për një kohë të shkurtër, të paktën, u ndje se ato ishin e ardhmja.

Google Glass kurrë nuk arriti masën kritike që kërkohet për të nisur një produkt komercial, megjithëse kompania duket e kënaqur të provojë gjërat përsëri çdo disa vjet.

Ndërkaq, suksesi i AR, Realiteti i Shtuar, ka qëndruar kryesisht te ekranët e smartphone-ve, megjithëse jo për mungesë përpjekjesh. Magic Leap, Microsoft dhe Meta kanë lansuar të gjitha produkte AR me shkallë të ndryshme suksesi dhe lëshimi i vitit të ardhshëm i Apple Vision Pro sigurisht do të bëjë ndonjë ndryshim në diçka. Por kufizimet teknike kanë mbajtur këto zgjidhje në forma shumë më të mëdha.

Zvogëlimi i asaj lloj teknologjie deri në madhësinë e zakonshme të syzeve është një qëllim i mirë, por që është i pamundur. Ngjarjet e fundit të Meta-s, e para Quest 3, një kufje VR që ofron një përvojë AR dhe e dyta  Ray-Ban Meta, nuk ka asnjë pretendim për të ofruar realitet të shtuar, por arrin t’i përshtatë gjërat në faktorin standard të formës së syzeve.

Ray-Ban Meta janë të gjitha për kapjen e përmbajtjes. Një kamer e integruar në kornizë lejon përdoruesin të shkrepë video të shpejta dhe të transmetojë drejtpërdrejt për mediat sociale. Për sa i përket konsumit të përmbajtjes, altoparlantët janë ndërtuar në mënyrë të tillë që  drejtojnë muzikën, ose audion e podcast-it drejt veshit të përdoruesit.

 

Echo Frames

 

Ndryshe nga Ray-Bans Echo Frames 3 i Amazon nuk bën kapje video. Megjithatë, ata ofrojnë një konfigurim të ngjashëm audio. Ndryshe nga shumica e kufjeve ato nuk mbulojnë hyrjen në kanalin e veshit. Kjo është e shkëlqyeshme për ndërgjegjësimin e situatës dhe më pak se e mrekullueshme për tingullin zhytës. Nëse dëshironi të qëndroni të përqendruar në botën përreth jush ndërsa ecni në rrugë ose i jepni një biçiklete duke dëgjuar muzikë, nuk është një opsion i keq.

 

Duke pasur parasysh afërsinë e tyre me veshin, ato bëhen shumë të zhurmshme dhe për shkak të natyrës së tyre të drejtimit janë të vështira për t’u dëgjuar nëse nuk i mbani. Cilësia aktuale e audios, nga ana tjetër, lë shumë për të dëshiruar. Siç nënkupton emri i tyre qendra e vërtetë këtu është funksionaliteti Echo. Kornizat janë një tjetër faktor forme për të thirrur “Alexa”. Kjo ka mjaft kuptim në pamje të parë, një asistent zanor pa duar që mund ta çoni kudo ku telefoni juaj ka një lidhje të mirë. Mund të luani/ndaloni, të bëni telefonata dhe të vendosni rikujtues, pra të gjitha gjërat që mund të bëni në një palë kufje me një asistent zanor të lidhur.

Ka pesë stile të ndryshme: katror i zi, drejtkëndësh i zi, i rrumbullakët blu, sy “mace” kafe dhe drejtkëndësh gri. Amazon dërgoi të parat, të cilat duken si syzet tuaja mesatare Buddy Holly/Elvis Costello, megjithëse me një dizajn plastik për shkak të elektronikës që përmban brenda.  Jetëgjatësia e baterisë deklarohet në 14 orë përdorim “të moderuar”. Me një sasi standarde të dëgjimit të muzikës, duhet të jeni në gjendje të kaloni një ditë me një karikim të vetëm. Kjo është veçanërisht e këndshme duke pasur parasysh se baza e karikimit është e madhe dhe e vështirë në krahasim me vetë syzet. Të përfshira në paketim janë udhëzimet e karikimit, së bashku me disa udhëzime të shkurtra, të cilat janë të nevojshme, pasi dizajni nuk është intuitiv.

 

Echo Frames

 

Ju i palosni syzet dhe i ktheni lentet lart, në mënyrë që pikat e karikimit të kontaktojnë karikuesin. Është shumë larg nga kutia e karikimit jashtëzakonisht e përshtatshme dhe e dizajnuar mirë e Ray-Ban Meta. Rasti i Amazon, nga ana tjetër, është i palosshëm. Nuk është e bukur, por padyshim që ka një lehtësi shtesë për të qenë në gjendje ta palosni atë sheshtë ndërsa mbani syzet.

techcrunch.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0