DoorDash- Historia e 4 studentëve që themeluan kompaninë 17 miliardë dollarëshe - Business Magazine Albania

DoorDash- Historia e 4 studentëve që themeluan kompaninë 17 miliardë dollarëshe

doordash

Kompania 17 miliard dollarëshe DOORDASH, filloi me vetëm 4 studentë të një kolegji, duke ndjekur porositë  përmes Google Docs dhe shoferët e  tyre përmes “Find my friends” të Apple.

4 themeluesit u bënë lehtësisht miq, pasi zbuluan se ndajnë të njëjtin pasion për të ndihmuar bizneset e vogla. Pasi intervistuan qindra biznese brenda zonës ishte e qartë se kishin të njëjtin problem për të mos qenë në gjendje të përmbushnin dërgesat e tyre në internet, duke dashur të lidhin teknologjinë dhe shërbimet.

Lexo edhe: Ku e shihni veten në vitet e ardhshme?

Kështu ata ndërtuan një website, në 45 minuta me dosje PDF si menu dhe numrin e telefonit për të telefonuar dhe marrë porositë duke përdorur fillimisht website-in: PaloAltoDelivey.com.

Shumë shpejt njerëzit po bënin porosi nëpër kampusin e kolegjit, duke shkuar në mëngjes në leksione dhe me pas duke bërë porositë në darkë. Në qershor 2023 ata zyrtarisht e ndryshuan emrin në DoorDash ndërsa filluan të zgjerohen. Ndërkohë që prezantohej një sistem për të lejuar këdo të punonte si shofer në kohën e vet të lirë dhe të fitonte para, tanimë përfundoi duke mposhtur konkurentët si: UBEREATS apo POSTMATES.

entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0