Çfarë mendojnë DJ-të për muzikën nga I.A?

Çfarë mendojnë DJ-të për muzikën nga I.A?

Në muzikën e diskove, inteligjenca artificiale (I.A.) ka qenë një temë diskutimi midis DJ-ve dhe producentëve. Edhe pse programet e IA-s janë në dispozicion në industrinë për vite, DJ-të si Nooriyah besojnë se lidhja reale midis një DJ dhe publikut është e vështirë për t’u replikuar. Lidhja intime që krijohet kur audiencës i shfaqet  një DJi lodhur, i djersitur por duke kërcyer krijon një përvojë unike që IA-ja nuk mund të riprodhojë.

Në anën tjetër, producentët, si Nooriyah, kanë filluar të përfshijnë IA-n në procesin e tyre krijues. Softueri i IA-s mund të përzjedhë muzikën dhe potencialisht të zëvendësojë disa nga detyrat që tradicionalisht bëhen nga producentët. Megjithatë, ka një shqetësim për mungesën e dialogut midis industrisë muzikore dhe zhvilluesve të IA-s në lidhje me impaktin potencial në punë dhe në industrinë në tërësi.

Disa sugjerojnëtaksimin e kompanive të IA-s dhe investimin e parave në programe trajnimi për ata që mund të humbasin punën e tyre për shkak të IA-s. Phil Kear, i cili punon me Unionin e Muzikës, shqetësohet se muzika e krijuar nga IA mund të vendosë kufij mbi shumën që njerëzit janë të gatshëm të paguajnë për regjistrimet e krijuara nga krijuesit njerëzorë. Megjithatë, ai beson se pranueshmëria dhe ndikimi i IA-s në muzikë do të varet nga gatishmëria e publikut për ta pranuar atë dhe cilësia e muzikës që ajo prodhon.

Lexo:Apple: Ja çfarë është e re tek iOS 17

Megjithëse IA mund të ketë ndikim në disa fusha të industrisë së muzikës, si muzika e sfondit në emisione televizive dhe filma, është e pamundur që të ndikojë në mënyrë të konsiderueshme në muzikën komerciale. Industria ka përjetuar tashmë shqetësime me përparimet teknologjike, dhe Nooriyah e sheh IA-n si një zhvillim tjetër që kërkon ri-kalibrime dhe rregullim për të siguruar që ai të bëhet një bashkëpunëtor emocionues në vend se një armik.

Në kërkim, DJ-të vlerësojnë lidhjen unike që ata vendosin me audiencën, e cila është e vështirë për t’u replikuar me IA. Producetët kanë filluar të përfshijnë IA-n në procesin e tyre krijues, por ka shqetësime në lidhje me impaktin potencial në punë dhe në industrinë muzikore. Pranueshmëria dhe ndikimi i IA-s në muzikë do të varet nga gatishmëria e publikut për ta pranuar atë dhe cilësia e muzikës që ajo mund të prodhojë. Industria e muzikës më parë është adaptuar me përparimet teknologjike, dhe IA-ja shihet si një evolucion tjetër që kërkon menaxhim të kujdesshëm.

 

BBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0