Samsung tregon vizionin e tij në CES(R) 2023 - Business Magazine Albania

Samsung tregon vizionin e tij në CES(R) 2023

Samsung

Samsung Electronics tregoi sot vizionin e tij për një botë më të qetë dhe më të lidhur përmes teknologjive të fundit që përmirësojnë jetën e përdoruesve duke ofruar përvoja më të zgjuara dhe më intuitive. Në një konferencë për shtyp në CES® 2023, Samsung dhe partnerët e tij kryesorë u mblodhën për të përshkruar se si ata planifikojnë të ndërtojnë një botë më të lidhur duke kontribuar në një të ardhme më të qëndrueshme.

Jong-Hee (JH) Han, Zëvendës Kryetar, CEO dhe Shef i Divizionit DX (Device Experience) në Samsung Electronics hapi prezantimin e kompanisë në CES duke theksuar strategjinë e Samsung për të përmbushur premtimin e përvojës së lidhur nëpër pikat kyçe të kontaktit të jetëve tona – në shtëpi, makinë dhe në punë – duke punuar gjithashtu për të ndërtuar një të ardhme më të qëndrueshme. Strategjia e përshkruar gjatë konferencës për shtyp fokusohet në qëllimin e kompanisë për të sjellë qetësi në botën tonë të lidhur, në mënyrë që pajisjet dhe inovacioni të mundësojnë vërtet përvoja më të mira, më personale dhe më intuitive.

“Ne e kuptojmë se vizioni ynë është i madh,” tha CEO JH Han. “Ka të bëjë me zgjidhjen e sfidave të sotshme reale dhe të kuptuarit e nevojave dhe aspiratave të ardhshme të konsumatorëve. Do të duhet kohë, inovacion dhe bashkëpunim me partnerët në mbarë botën. Por ne jemi të përkushtuar për ta arritur atë, dhe tashmë kemi filluar.”

Samsung përfshin qëndrueshmërinë në çdo nivel

Për të adresuar sfidat e vazhdueshme të planetit tonë, Samsung theksoi se si vazhdon t’i japë përparësi mjedisit përmes një kombinimi të objektivave të qëndrueshmërisë, dizajnit inovativ të produktit dhe partneriteteve strategjike. Si rezultat, deri në vitin 2050, të gjitha bizneset e Samsung do të plotësojnë nevojat e tyre për energji elektrike me energji të rinovueshme dhe do të arrijnë zero emetim karboni. Në një periudhë më të afërt, Divizioni DX do të kalojë në 100 për qind energji të rinovueshme deri në vitin 2027 dhe do të arrijë zero emetime të karbonit deri në vitin 2030.

Për të çuar më tej objektivat e qëndrueshmërisë së kompanisë, Samsung nënvizoi se si Qëndrueshmëria e Përditshme  do të kontribuojë në një mjedis më të shëndetshëm. Kjo përfshin krijimin e produkteve më të qëndrueshme përmes dizajnit inovativ në materiale dhe efikasitetit të energjisë.

“Duke ndërtuar qëndrueshmëri në përvojën e produktit, ne dhe shumë njerëz në mbarë botën që përdorin produktet tona, mund të kontribuojmë për një planet më të shëndetshëm,” tha Inhee Chung, Zëvendës Presidente e Qendrës së Qëndrueshmërisë së Korporatave në Samsung. “Si rezultat, disa nga produktet tona më të njohura tani janë disa nga produktet tona më të qëndrueshme.”

Samsung njoftoi se shumë nga televizorët dhe smartphone-t e tij përdorin materiale të ricikluara, duke përfshirë plastikë të ricikluar nga rrjetat e peshkimit. Ndërsa, pajisjet shtëpiake, memoria dhe çipet e rrjetit radio 5G të kompanisë po kontribuojnë në kursimin e energjisë për klientët. Përveç kësaj, shërbimet e lidhura të Samsung, të tilla si SmartThings Energy dhe AI Energy Mode, po i ndihmojnë gjithashtu konsumatorët të kursejnë energji dhe të ulin kostot duke ulur ndikimin e tyre të përgjithshëm në klimë.

Samsung gjithashtu ndau skenën me Patagonia, një lider global në veshjet e jashtme, për të diskutuar një partneritet që lufton çështjen e mikroplastikës – grimcat e vogla që gjenden shpesh në rroba dhe bien në oqeane, liqene dhe lumenj përmes tyre. Vincent Stanley, Drejtor i Filozofisë në Patagonia, foli në konferencën për shtyp të Samsung për mënyrën se si të dy kompanitë kanë zhvilluar një teknologji të re larje të quajtur “Less Microfiber Cycle”, i cili aktualisht është duke u përfshirë në lavatriçet Samsung, të cilat mund të reduktojnë lëshimin e mikroplastikës me 54%,  gjatë një cikli larjeje. Ashtu si Less Microfiber Cycle, Samsung dhe Patagonia së fundmi zhvilluan filtrin e ri “Less Microfiber Filter”, i cili redukton shkarkimin e mikroplastikës duke i penguar ato të përfundojnë në oqean në fund të një cikli larjeje.

Ndërkohë, James Kwon, Menaxher i Produkteve, ENERGY STAR për Consumer Electronics në Agjencinë Amerikane për Mbrojtjen e Mjedisit (EPA) njoftoi se përvoja e lidhur në shtëpi e Samsung me SmartThings është sistemi i parë i menaxhimit të energjisë në treg që fiton certifikimin prestigjioz ENERGY STAR SHEMS. Samsung gjithashtu vazhdon të bashkëpunojë me aktorë të ndryshëm në përpjekjet e tij për qëndrueshmëri. Për shembull, Samsung u bashkua me Carbon Trust dhe liderë të tjerë të teknologjisë për të zhvilluar specifikimet e para të industrisë për matjen, llogaritjen dhe dekarbonizimin e emetimeve që kanë të bëjnë me pajisjet e lidhura ndërsa përdoren nga klientët.

Një shtëpi dhe një jetë e lidhur që në thelb kanë komoditetin

Samsung detajoi planet për të përmbushur përvojën e lidhur sot dhe në të ardhmen. Gjatë konferencës për shtyp të kompanisë, Jaeyeon Jung, Zëvendës Presidente Ekzekutive dhe Drejtuese e SmartThings, theksoi se si funksionet si SmartThings Home Monitor dhe SmartThings Pet Care sjellin komoditet në përvojën e lidhur duke monitoruar dhe ndarë sinjalizime për çdo gjë të pazakontë – për njerëzit dhe kafshët shtëpiake . Të nxitura nga Samsung Smart TV, këto shërbime janë disa nga mënyrat e shumta se si Samsung dhe platforma e lidhur SmartThings po krijojnë një shtëpi edhe më të zgjuar.

Një pjesë kryesore e këtij vizioni është rritja e ndërveprimit, duke u mundësuar konsumatorëve të lidhin më shumë nga pajisjet e tyre, qofshin ato të Samsung ose nga një markë partnere. Ndërsa industria kërkon të sjellë një nivel të ri përputhshmërie përmes standardit të shtëpisë inteligjente Matter, Samsung deklaroi përkushtimin e tij ndaj kësaj filozofie partneriteti. SmartThings ishte një nga markat e para që miratoi Matter dhe Samsung është një anëtar themelues i Home Connectivity Alliance (HCA).

Gjithashtu, në konferencën për shtyp të CES, Samsung njoftoi inovacionin më të fundit të shtëpisë inteligjente, me SmartThings Station – produkti i saj i parë që ka mbështetjen e Matter të integruar që në fillim. Është një mënyrë e përshtatshme dhe e re për të nisur përvojat e SmartThings në shtëpi dhe për ta bërë më të lehtë ndërveprimin me pajisjet e lidhura. SmartThings Station e kthen karikuesin pa tel të Samsung në një qendër inteligjente që mund të transformojë pa probleme gjendjen e shtëpisë me prekjen e një butoni.

Fokusi në përvojat e lidhura u shtri edhe në zbulimin e partneriteteve të reja, duke përfshirë njoftimin e një bashkëpunimi të zgjeruar me Philips Hue. Jasper Vervoort, zëvendëspresident i lartë dhe menaxher i përgjithshëm në Philips Hue, diskutoi një mënyrë të re për të sinkronizuar përmbajtjen nga televizorët Samsung me ndriçimin Philips Hue përmes aplikacionit Philips Hue SyncTV, i cili mund të shkarkohet nga dyqani i aplikacioneve në televizorët Samsung.

Lexo: WhatsApp do të ndalojë së punuari në disa telefona që nga 31 dhjetori

Me më shumë pajisje të lidhura se kurrë, Samsung gjithashtu tregoi se si risitë e sigurisë dhe privatësisë do të jenë çelësat për ndërtimin e ekosistemeve të pajisjeve të lidhura. Kompania po i çon përvojat e saj të sigurisë së pajisjes në nivel tjetër me zgjidhjen e saj të ardhshme, Samsung Knox Matrix, e cila do të sinkronizojë në mënyrë të përshtatshme dhe të sigurt kredencialet në të gjithë pajisjet, ndërsa mbron informacionin.

Përvoja e lidhur po zgjerohet edhe fushën e udhëtimeve. Marcus Futterlieb nga Harman zbuloi planet e Samsung dhe Harman për të injektuar një nivel të ri inteligjence, personalizimi dhe komoditeti në përvojën brenda kabinës (ICX). Në qendër të kësaj përpjekje është Harman Ready Care, i cili përdor një algoritëm të mësimit të makinës për të mbledhur dhe përpunuar të dhëna nga sensorët e makinës për të matur përgjumjen dhe shpërqendrimin e shoferit, duke ofruar ndërhyrje të përshtatura për të zbutur rreziqet dhe për të ndihmuar në përmirësimin e mirëqenies së shoferit.

Një Vizion për të Ardhmen

Kompania gjithashtu shfaqi inovacionet dhe teknologjitë e gjeneratës së ardhshme duke përdorur inteligjencën artificiale më të fundit (AI). Përvojat e mundësuara nga Spatial AI – si në JetBot AI+ – po hedhin bazat për përvoja më të mira në shtëpi, specifike për dimensionet dhe mjedisin e hapësirës suaj.

Samsung bëri gjithashtu një përmbledhje të Relumino Mode, i cili do të vijë në disa modele të televizorëve Samsung Neo QLED 8K dhe 4K të vitit 2023, për të bërë të mundur shikimin e përmbajtjes për njerëzit me dëmtim të shikimit. Modaliteti Relumino thekson konturet dhe përmirëson kontrastin dhe ngjyrën në mënyrë që përmbajtja të jetë më e qartë dhe më e lehtë për t’u shijuar. Përveç kësaj, Samsung shfaqi gjithashtu një palë syze të reja Relumino, të cilat debutuan për herë të parë në CES 2018 si pjesë e projektit të programit të përshpejtimit të startup-it C-Lab, si dhe aplikacionin e tij celular për ta bërë përvojën vizuale më të këndshme dhe të personalizuar në çdo ekran.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0