3 arsye pse nuk po merrni më të mirën nga ekipi juaj - Business Magazine Albania

3 arsye pse nuk po merrni më të mirën nga ekipi juaj

ekipi

Ju keni mbledhur një ekip të fortë, tani ju duhet të udhëhiqni.

Një nga klishetë më të vjetra dhe më të vërteta në biznes është se një zinxhir është po aq i fortë sa hallka e tij më e dobët. Dhe një dobësi në lidership do të marrë rezultate mesatare nga skuadrat më të forta. Më poshtë janë tre arsyet e mundshme pse ekipi juaj nuk po punon së bashku aq efektivisht sa do të dëshironit.

Lexoni: 6 shenja treguese të një lidershipi të keq 

Ju nuk keni zhvilluar një kulturë të fortë kompanie

Mënyra se si anëtarët e ekipit tuaj mendojnë për punën e tyre është më e rëndësishme se çdo plan që mund të bëni për ta. Strategjia juaj mund të jetë solide dhe e mirëmenduar, por nuk ia vlen shumë nëse njerëzit tuaj nuk e pranojnë atë. Nëse po përpiqeni t’i emociononi punonjësit tuaj për një produkt ose shërbim të ri, por ata thjesht nuk po e ndiejnë këtë sepse nuk besojnë në misionin e kompanisë, atëherë mund të vini bast se plani juaj nuk do të funksionojë.

Ju duhet të filloni me njerëzit që do të bëjnë punën dhe të ndërtoni prej andej. E gjithë kjo varet nga kultura e kompanisë, e cila do të jetë një nga faktorët më të mëdhenj në përcaktimin nëse përfitoni ose jo maksimumin nga ekipi juaj.

Ju jeni duke mikro menaxhuar

Të gjithëve na është dashur të mësojmë se punonjësit nuk janë fëmijët tuaj. Kur ju “llastoni” ekipin tuaj, ata nuk do të jenë në gjendje të punojnë në mënyrë të pavarur. Ata thjesht do të jenë të zënë duke bërë atë që ju u thoni të bëjnë në vend që të bëjnë atë që kanë nevojë ose duan të bëjnë. Kjo do të thotë se jo vetëm që nuk do të jenë në gjendje të bëjnë punën e tyre më të mirë, por as nuk do të jenë në gjendje t’ju ndihmojnë me qëllimet tuaja. Ata nuk kanë nevojë që ju t’i mbani duart dhe t’i drejtoni në çdo hap të ditës.

Nëse jeni duke mikromenaxhuar punonjësit tuaj, është koha të ndaloni. Në vend të kësaj, përpiquni t’u jepni atyre një detyrë dhe të besoni se ata mund ta përballojnë atë vetë. Sapo të shihni se sa të aftë janë, do të habiteni se sa produktivë bëhen!

Nuk po shpërbleheni

Nëse nuk i shpërbleni idetë e punonjësve tuaj, ata do të ndalojnë t’ua japin ato. Ata nuk kanë asnjë nxitje që të vazhdojnë të gjejnë mënyra inovative për të bërë gjëra. Ata e bëjnë këtë prej vitesh dhe nuk kanë marrë asgjë nga kjo. Provoni të stimuloni punonjësit kur ata vijnë me diçka të re – edhe nëse është thjesht një ndryshim i vogël, në rritje.

Ju mund të shkoni në të gjitha armët me vizionin tuaj të ri të mrekullueshëm, të përbashkët për suksesin dhe mënyrën se si do të arrini atje, por nëse nuk filloni nga pak, vendosni piketa të arritshme dhe mbani përgjegjësi, do të dështoni para se të filloni.

Lexoni: 3 aftësi lidershipi që kërkohen kur bëni një intervistë

/entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0