6 shenja treguese të një lidershipi të keq  - Business Magazine Albania

6 shenja treguese të një lidershipi të keq 

lidershipi të keq

Qofshin Steve Jobs, Elon Musk apo Bill Gates, këta njerëz janë të njohur për nxitjen e rritjes së kompanive të tyre përmes lidershipit të fortë. Një drejtues i mirë mund të marrë një biznes të dështuar dhe ta kthejë atë në të suksesshëm, ndërsa një drejtues i keq, nga ana tjetër, mund të shkatërrojë edhe kompaninë më të suksesshme. Lidershipi është thelbësor për rritjen dhe suksesin e çdo biznesi – por çfarë ndodh kur ai lidership dështon? Cilat janë simptomat? Si mund të dalloni nëse biznesi juaj po drejtohet nga një lider i dështuar? Më poshtë janë gjashtë shenja të lidershipit të dështuar, nga të cilat duhet të keni kujdes: 

  1. Stili egoist i lidershipit

Lidershipi egoist përqëndrohet rreth liderit dhe jo rreth ekipit. Përpjekjet, idetë dhe qëllimet e tyre janë gjithmonë të prirura drejt përmirësimit të tyre. Nga këndvështrimi i tyre, gjithçka ka të bëjë me atë që ata mund të bëjnë për ta bërë veten të duken mirë. Bëhet fjalë për të ushqyer egon e tyre. Ata maskojnë shqetësimin për veten e tyre si “duke kërkuar interesat më të mira të kompanisë”. Por në të vërtetë, mendimi i ekipit nuk ka rëndësi për ta. Ata i marrin të gjitha vendimet pa kontributin e të tjerëve, marrin të gjitha meritat për sukseset dhe më keq, fajësojnë ekipin e tyre për çdo dështim. Për ta, të paturit e autoritetit si lider u jep të drejtën që të kenë të drejtë gjatë gjithë kohës. Si rezultat, ky lloj lidershipi krijon një mjedis pune toksik ku mbyten kreativiteti dhe inovacioni. 

Lexoni: Empati, jo analitikë, është fuqia për të çuar idetë përpara

  1. Rezistentë ndaj ndryshimeve

Kur një biznes është nën udhëheqjen e një lideri të keq, rritja dhe ndryshimi gjithmonë përballen me rezistencë. Idetë e reja rrëzohen dhe çdo sugjerim për ndryshim gjithmonë përballet me negativitet. Kjo rezistencë rrjedh nga mosgatishmëria e tyre për të lënë zonën e tyre të rehatisë. Ata e shohin rritjen si diçka të paarritshme dhe janë të kënaqur me status quo-në. Mendësia e tyre e ngushtë i pengon ata të jenë në gjendje të shohin potencialin në mundësitë e reja dhe i kufizon ata nga ndërmarrja e rreziqeve të nevojshme. Si rezultat, kompania bëhet e paaftë për t’u përshtatur dhe konkurruar në një treg që ndryshon vazhdimisht. 

  1. Të paaftë për të udhëhequr veten

Një lider i keq gjithmonë duket se ka imazhin më të mirë, por në shumicën e rasteve, të gjithë flasin dhe nuk veprojnë. Ata janë guaska boshe të asaj që duhet të jetë një lider. Ata janë gjithmonë të shpejtë për të dhënë urdhra dhe për të marrë vendime, por kur vjen puna për të kryer punën, ata nuk gjenden askund. Ata janë të paaftë për të udhëhequr veten, e lëre më një ekip. Kjo është për shkak se atyre u mungon disiplina, fokusi dhe nxitja për t’i parë gjërat.  

Mungesa e ndjekjes së gjërave është një reflektim i drejtpërdrejtë se sa lehtë i marrin përgjegjësitë e tyre. Ata janë të gjithë për të predikuar, por ata nuk e shohin nevojën për të praktikuar atë që predikojnë. Ata urrejnë të angazhohen dhe janë gjithmonë në kërkim të rrugës së lehtë. Ata nuk janë të përkushtuar ndaj qëllimeve të tyre, kështu që pse do të jenë të përkushtuar ndaj qëllimeve të ekipit? Kjo mospërputhje është e dukshme si në jetën e tyre personale ashtu edhe në atë profesionale. Si rezultat, ata nuk janë vetëm liderë të këqij, por janë edhe modele të tmerrshme. 

  1. Të paaftë për të marrë kritika

Një mënyrë për të dalluar lehtësisht një lider të keq është t’i jepni atyre një reagim të sinqertë. Një lider i keq është i paaftë për të trajtuar kritikat. Ata e shohin çdo kritikë si një sulm personal dhe një sfidë ndaj autoritetit të tyre. Ata nuk mund të pranojnë kritika konstruktive, sepse besojnë se kjo i bën të duken të dobët dhe të paaftë. Si rezultat, ata e rrethojnë veten me njerëz që u japin atyre vetëm vlerësimin që ata kërkojnë. Ata kanë frikë nga reagimet e sinqerta dhe ndërtojnë një dhomë jehonë ku idetë e tyre përforcohen vazhdimisht. 

Nëse problemet nuk zbulohen kurrë, ato nuk mund të rregullohen kurrë dhe ekipi do të qëndrojë në një rrugë pa rritje – një rrugë ku ata thjesht po mbijetojnë në vend që të lulëzojnë. 

  1. Nuk veprojnë sipas vlerave të tyre thelbësore

Vlerat thelbësore janë themeli i çdo biznesi. Ato janë besimet tona udhëzuese dhe ato diktojnë se si të sillemi. Sjellja është ajo që drejton rezultatet tona. Kur një udhëheqës nuk vepron sipas vlerave thelbësore të kompanisë së tij, kjo ndikon shumë në rezultatet që merr kompania. Arsyeja më e rëndësishme për të pasur vlera thelbësore është krijimi i filtrave të vendimmarrjes. Por nëse një drejtues nuk mund t’i përmbahet asaj, është vetëm çështje kohe përpara se vendimet e tyre të fillojnë të ndikojnë negativisht në kompani. 

Lexoni: 8 mësime nga “Baba i pasur, baba i varfër” që do të ndryshojnë perceptimin tuaj për pasurinë

  1. Nuk mund të frymëzojnë rritje

Një lider duhet të jetë dikush që frymëzon rritjen tek të tjerët. Ata duhet të jenë në gjendje të kultivojnë të tjerët për t’u bërë liderë në të drejtën e tyre. Nuk duhet të harrojmë se detyra numër një e një lideri është të krijojë një rrugë ku skuadra mund të rritet. Nëse një lider nuk e kupton këtë, ai nuk do të jetë në gjendje të krijojë një plan dhe një mjedis të përshtatshëm për rritje. Gjithçka që ata do të jenë në gjendje të bëjnë është ta mbajnë kompaninë në një gjendje mbijetese, por asnjëherë të krijojë kushtet e duhura për rritjen e ekipit në potencialin e tij maksimal. 

Mund të ketë shumë faktorë që mund të shkaktojnë dështimin e një biznesi. Por sido që të jenë këto probleme, ato gjithmonë kthehen në të pasurit aftësi të dobëta drejtuese. Lidershipi është elementi i krijimit ose i shkatërrimit të një biznesi. Dhe shumë herë, është ndryshimi midis një kompanie të suksesshme dhe një kompanie të dështuar. Për të shmangur pasojat serioze, duhet të jemi të vetëdijshëm për simptomat dhe tiparet e lidershipit të dështuar dhe mbani mend: “Nuk ka probleme biznesi, vetëm probleme lidershipi”. 

/entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0