Prillin e kaluar, Facebook njoftoi një grup produktesh të reja, duke përfshirë mbështetje të re për podkastet dhe një konkurrent audio të Clubhouse, që ishte një tregues se po e merrte më seriozisht kërcënimin nga platformat e tjera audio. Tani, një vit pasi Facebook filloi sulmin e tij në podcast dhe veçoritë audio, interesi i kompanisë për hapësirën thuhet se ka filluar të zbehet, pretendon një raport.
Sipas një raporti të ri nga Bloomberg, Facebook thuhet se po tërhiqet nga sulmi i tij në podcast dhe po kërkon t’i japë përparësi nismave të tjera në bashkëpunim me partnerët e tij në podcast. Sipas burimeve, Facebook tani është i fokusuar në ndjekjen e mundësive të tjera me partnerët e podcast-it – si ngjarjet në metaverse dhe tregtinë elektronike. Kompania mëmë e Facebook, Meta, thuhet gjithashtu se po i jep përparësi projekteve me video të shkurtra mbi iniciativat e tjera, me gjasë për shkak të konkurrencës në rritje nga aplikacioni popullor i videove në formë të shkurtër TikTok.
Lexoni: Facebook imiton Clubhouse, si mund të fitoni para me Soundbites
Bloomberg vë në dukje se Facebook kishte parë krijimin e një programi për të sjellë krijuesit në platformën e tij, por kurrë nuk e kaloi këtë në ide. Përveç kësaj, pas sponsorizimit të konferencës së Lëvizjes Podcast gushtin e kaluar, Facebook nuk sponsorizoi konferencën këtë vit dhe thuhet se nuk dërgoi asnjë punonjës të Meta për të marrë pjesë në ngjarje.
Përqëndrimi i Meta-s në metaverse në lidhje me marrëdhëniet me partnerët e tij në podcast nuk është një surprizë, megjithatë – veçanërisht duke pasur parasysh riemërtimin e fundit të korporatës së kompanisë mëmë dhe vendimin për t’i dhënë përparësi metaverse mbi disa gjëra të tjera. Për shembull, Meta kohët e fundit njoftoi se nuk do të mbajë konferencën e saj të zhvilluesve F8 këtë vit në mënyrë që të fokusohet në metaverse.
Përpjekja e Facebook në audio ishte një lëvizje konkurruese një vit më parë, kur Clubhouse vlerësohej në 4 miliardë dollarë, dhe Spotify dhe Apple po dominonin tregun e podcasting. Por do të duhej shumë që Facebook-u të konkurronte me Spotify dhe Apple, edhe nëse kompania ka shumë para për të shpenzuar në përpjekjet e saj për podcasting. Metaverse do të jetë gjithashtu e kushtueshme.
Sa i përket tregut të audios live, ai ende dominohet kryesisht nga Clubhouse dhe Twitter Spaces, të cilat të dyja po vazhdojnë të zhvillojnë më shumë veçori. Audioja live u rrit në popullaritet mes pandemisë pasi njerëzit në mbarë botën ishin të kufizuar në shtëpitë e tyre. Por, ndërsa kufizimet janë hequr në pjesën më të madhe në të gjithë botën dhe ngjarjet personale janë rikthyer, Clubhouse dhe Twitter Spaces kanë kërkuar të mbajnë përdoruesit duke ripunuar dhe përmirësuar platformat e tyre.
Për shembull, Clubhouse ka filluar testimin e një veçorie të re të lojërave që është krijuar për të nxitur bisedën dhe për të ndihmuar njerëzit të njihen më mirë me njëri-tjetrin. Nga ana tjetër, Twitter po vazhdon t’i bëjë Spaces më të aksesueshme dhe ka lançuar veçori të reja si Spacess me bileta dhe aftësinë për këdo që të moderojë një Space.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.