Lufta Rusi-Ukrainë: Si reaguan kompanitë globale, përfshirë Apple, Google, Twitter dhe Starlink - Business Magazine Albania

Lufta Rusi-Ukrainë: Si reaguan kompanitë globale, përfshirë Apple, Google, Twitter dhe Starlink

Lufta Rusi-Ukrainë

Me disa qytete të Ukrainës nën rrethim, kompanitë e mëdha të teknologjisë, të cilat e kanë pozicionuar veten prej kohësh si fener të shprehjes së lirë dhe standardeve demokratike, po ndërmarrin veprime kundër Rusisë. Kjo vjen pasi zëvendëskryeministri i Ukrainës, Mykhailo Fedorov, në një seri postimesh, u bëri thirrje gjigantëve të teknologjisë, përfshirë Apple, Google, Netflix dhe Meta, ose të ndalojnë aktivitetet e tyre në Rusi ose të bllokojnë llogaritë e lidhura me rusët.

Ja si po i përgjigjen konfliktit të mëdhenjtë e botës së teknologjisë:

Facebook:

Nathaniel Gleicher, kreu i politikave të sigurisë në Facebook, ka zbuluar se Facebook po i ndalon mediat shtetërore ruse të shfaqin reklama ose të fitojnë para në platformën e saj. Ai tha, “Tani po i ndalojmë mediat shtetërore ruse të shfaqin reklama ose të fitojnë para në platformën tonë kudo në botë. Ne gjithashtu vazhdojmë të aplikojmë etiketa shtesë për mediat shtetërore ruse.”

Facebook ka prezantuar gjithashtu një mjet “bllokimi i profilit” për përdoruesit e tij ukrainas. Sipas veçorisë së re, “kur profili i tyre është i kyçur, njerëzit që nuk janë miqtë e tyre nuk mund të shkarkojnë ose ndajnë foton e profilit të tyre ose të shohin postime”, tha Gleicher.

Apple: Në një postim në Twitter, CEO i Apple Tim Cook tha: “Jam thellësisht i shqetësuar me situatën në Ukrainë. Ne po bëjmë gjithçka mundemi për ekipet tona atje dhe do të mbështesim përpjekjet humanitare lokale. Unë mendoj për njerëzit që janë tani në rrugën e keqe dhe duke u bashkuar me të gjithë ata që bëjnë thirrje për paqe.”

Google: Në një deklaratë, një zëdhënës i Google tha: “Në përgjigje të luftës në Ukrainë, ne po ndalojmë fitimin e parave nga Google të mediave të financuara nga shteti rus nëpër platformat tona… Ne jemi duke monitoruar në mënyrë aktive zhvillimet e reja dhe do të ndërmarrim hapa të mëtejshëm nëse e nevojshme.”

YouTube: Kompania, në pronësi të Google, ka ndaluar median shtetërore ruse RT dhe kanalet të marrin para nga reklamat. “Ekipet tona kanë filluar të ndalojnë mundësinë e disa kanaleve për të fituar para në YouTube, duke përfshirë kanalet e RT në YouTube në nivel global,” tha Google në një deklaratë.

Lexoni: Terminalet e internetit Starlink mbërrijnë në Ukrainë mes pushtimit rus

Starlink: Në vazhdën e një pushtimi, shërbimet e internetit janë goditur në disa zona të Ukrainës dhe shumë faqe të internetit qeveritare, kanale të mediave sociale dhe komunikimi në internet janë komprometuar.

Twitter: Nëpërmjet llogarisë së saj në Twitter Safety, kompania postoi një sërë postimesh se “si të kontrollosh llogarinë dhe informacionin digjital kur përdor platformën në zona me rrezik të lartë”. Duke ndarë këshilla për të siguruar llogaritë, Twitter Safety shkroi: “Mësoni më shumë se çfarë e bën një fjalëkalim të fortë, si të kërkoni një email dhe numër telefoni për kërkesat e rivendosjes së fjalëkalimit dhe zbuloni nëse llogaria juaj është komprometuar”.

Grammarly: Një platformë ukrainase me seli në Amerikë i është përgjigjur gjithashtu krizës. Në një postim në LinkedIn, CEO i kompanisë Brad Hoover, tha, “Grammarly mbetet e përkushtuar ndaj Ukrainës. Ne po vazhdojmë të punësojmë për role të ndryshme në ekipin tonë… Në kohë si këto dhe gjithmonë, ne i japim përparësi sigurisë dhe mirëqenies së anëtarëve të ekipit tonë. Ndërsa shpresojmë për më të mirën, jemi përgatitur edhe për më të keqen. Kjo përfshin të kesh plane emergjence për skenarë të ndryshëm, së bashku me ndihmën financiare dhe logjistike për të mbështetur më mirë anëtarët e ekipit tonë dhe familjet e tyre për të arritur në siguri. Ai gjithashtu përfshin planet e vazhdimësisë së biznesit për të siguruar që shërbimet e Grammarly nuk do të ndërpriten.”

Uber: Ofruesi i shërbimit të lëvizshmërisë u ka ofruar punonjësve të tij me bazë në Kiev dhe familjeve të tyre të afërta zhvendosje të përkohshme dhe vullnetare në pjesë më të sigurta të Ukrainës ose vendeve të tjera.

/cnbctv18.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0