Makinë elektrike me vetëm një vend. Pse ky startup ka zgjedhur këtë model?! - Business Magazine Albania

Makinë elektrike me vetëm një vend. Pse ky startup ka zgjedhur këtë model?!

Makinë elektrike

Sot, makinat elektrike janë biseda e ditës. Pavarësisht nëse është Tesla Model 3 apo Mustang Mach-E, makinat elektrike kanë zënë tregun. Por pothuajse të gjitha makinat elektrike të njohura kanë një tipar të përbashkët: Ato janë makina pasagjerësh. Startup-i kanadez i makinave elektrike ElectraMeccanica dëshiron ta ndryshojë këtë.

Në vitin 2015, investitori dhe entuziasti i automobilave Jerry Kroll themeloi dhe drejtoi ElectraMeccanica me një qëllim për të sfiduar konceptin e transportit urban. Në vend që të ndërtonte një makinë tradicionale të udhëtarëve, Kroll synonte diçka shumë më pak konvencionale.

Lexoni: Makinat Volvo në Evropë po lajmërojnë njëra-tjetrën kur hasin rreziqe ose rrugë të rrëshqitshme

Ideja e Kroll për të rimenduar automobilin ishte të zhvillonte një makinë elektrike të përballueshme qyteti me vetëm një vend, dhe CEO aktual i ElectraMeccanica, Paul Rivera, theksoi se krijimi i ElectraMeccanica do të ndërthurte hapësirën midis mikromobilitetit dhe transportit tradicional.

“Në mikromobilitet, ju keni gjithçka nga skuterët e vegjël elektrikë dhe biçikletat e vogla elektrike,” tha Rivera. “Pastaj në anën tjetër, ju keni makina pasagjerësh. Edhe në hapësirën e automjeteve elektrike, ju keni ende tre ose katër vende bosh.”

Ideja ka kuptim: Nëse ne si shoqëri po punojmë plotësisht për energjinë elektrike, ne gjithashtu mund të zvogëlojmë gjurmën tonë fizike dhe sa energji duhet për të fuqizuar automjetet gjithashtu.

Pasi marka vendosi per një model me një vend, ElectraMeccanica e quajti me emrin “Solo”. Në vitin 2020, marka njoftoi se do të fillonte prodhimin e Solo me partnerin e saj, firmën prodhuese kineze Zongshen.

Pavarësisht se ka tre rrota dhe vetëm një vend, Rivera tha se siguria dhe komoditeti janë përparësitë më të larta në ndërtim.

“Ne bëmë shumë përpjekje për të vënë shumë siguri në atë automjet, edhe pse është një automjet me tre rrota dhe klasifikohet si një motoçikletë,” tha Rivera. “Ende ka hapësirë në pjesën e përparme dhe të pasme, ka mbrojtje nga goditjet anësore, ka një rrotull brenda, ka kontroll të stabilitetit. Në pjesën e brendshme të automjetit, ai ka të gjitha aksesorët dhe veçoritë e rehatisë me të cilat jeni mësuar në një makinë pasagjerësh: Ka një vend me ngrohje, ka ajër të kondicionuar, ka Bluetooth.”

Me formën e tij kompakte dhe çmimin e ulët prej vetëm 18,500 dollarë, Rivera parashikon që Solo të integrohet në një sërë kapacitetesh, duke ndërtuar përfundimisht ekosistemin e vet. Për të krijuar ekosistemin, ElectraMeccanica synon dy tregje të mëdha: personale dhe atë të flotës.

Nga ana personale, përfitimet e një makine elektrike të përballueshme janë më të dukshme.

“Mund të përdoret në hapësirën e shitjes me pakicë dhe është për njerëzit që kuptojnë dhe duan një makinë elektrike, por nuk kanë qenë në gjendje të blejnë një për shkak të çmimit që ishte i paarritshëm më parë,” tha Rivera.

Lexo: Miratohet parku fotovoltaik 50W në Fier, shteti do të përfitojë 2% të energjisë në vit

Sa i përket anës së flotës, zbatimet në çdo gjë nga shpërndarja last-mile deri tek ndarja e makinave janë të mundshme.

“Nëse mund ta ndani atë automjet ose në kampuset e kolegjit ose në komplekset rezidenciale dhe ta hapni atë me iPhone tuaj ose pajisjen tuaj Android, dhe të jeni në gjendje ta përdorni për dy orë ose katër orë dhe më pas ta ktheni atë, është automjeti i përsosur,” tha Rivera.

Për ta mbajtur çmimin e blerjes të ulët, ElectraMeccanica zgjodhi një model të drejtpërdrejtë për konsumatorin. Ky veprim është i ngjashëm me atë të Tesla dhe zvogëlon nevojën për një strukturë tradicionale të shitjes.

Sa i përket automjeteve të ardhshme, ElectraMeccanica planifikon të lançojë përfundimisht një kabriolet elektrik të përballueshëm, të quajtur “Tofino”. Ndërsa nuk ka ende një datë të lançimit, Rivera tha se fokusi i ElectraMeccanica është nxjerrja e Solos tek klientët në eventin zyrtar më 4 tetor.

/insider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0