Menaxherë, ja si duhet të silleni me punonjësit - Business Magazine Albania

Menaxherë, ja si duhet të silleni me punonjësit

Menaxherë

Asjola Andrea, kontributore

Drejtimi është arti që i nxit punonjësit të bëjnë atë çfarë drejtuesi kërkon të bëhet. Detyra e parë e një drejtuesi është optimizmi. Si ndihet një punonjës pasi të ka takuar? Ndihet i lehtësuar? Nëse jo, atëherë nuk je një drejtues.

Nuk u duhet thënë punonjësve se si të veprojnë, por u ndahen detyrat dhe mbetemi në pritje që të mrekullohemi me rezultatet e tyre. Ajo që është e rëndësishme, nëse duam që të dëgjohemi, më parë duhet të dëgjojmë dhe të kuptojmë atë që nuk thuhet. Punonjësi duhet dëgjuar gjithmonë dhe i duhet dhënë vazhdimisht feedback. Duhet ndërtuar një kulturë mirënjohje, ku punonjësit të ndihen të vlerësuar për çdo punë të vogël që përfundojnë.

Mos kundërshto. Dëgjo dhe gjej vlerën tek ato që të thotë bashkëbiseduesi; mos dëgjo për të kuptuar nëse je apo jo dakord. Sa herë që kundërshton dikë, e bën të ndihet i paaftë dhe si pasojë nuk do jetë i motivuar. Një drejtues duhet të mbajë 100% përgjegjësi për çdo gjë që ndodh në kompani dhe jo të fajësojë punonjësit, kështu ata do ndihen më të motivuar.

Një menaxher i mirë duhet të bëjë pyetjet e duhura që çojnë drejt ideve të reja për shitjen, si p.sh: Si t’i kthejmë punonjësit në miq të klientëve? Si mund ta shpërblejmë një punonjës kur sjell një klient? Cilat janë disa nga mënyrat për t’i nxitur punonjësit të jenë entuziast për shtimin e shitjeve?, etj.

Menaxhimi i ndryshimit është shumë i rëndësishëm në kompani dhe kur bëhet një ndryshim, punonjësit kalojnë përmes 4 stadeve të një cikli. Drejtuesi duhet të jetë i qartë se si ta kontrollojë këtë kalim.

Lexo: Kur duam, ne dimë dhe ia dalim

CIKLI I NDRYSHIMIT

  1. Kundërshtimi: S’besoj se kjo funksionon.
  2. Ndërgjegjësimi i ulët: Nuk dua të merrem me këtë.
  3. Kërkimi: Si mund të më hyjë në punë ky ndryshim?
  4. Blerja: Kam kuptuar si mund të më shërbejë mua dhe të tjerëve.

Shpesh punonjësve u duhet një kohë relativisht e gjatë që të kalojnë 3 stadet e para.

Punonjësve u parapëlqen më shumë të frymëzohen prej drejtuesit se sa të marrin kritika apo korrigjime dhe ai duhet të bëhet shembull për ta. Ata motivohen nga liderat tek të cilët besojnë dhe nëse dikush nuk mban qoftë dhe premtimet e vogla, humbet besimi dhe bie motivimi. Punonjësit motivohen shumë pranë një drejtuesi me qëndrueshmëri të brendshme dhe vetëvlerësim.

Nga një studim i fundit në Amerikë, menaxherët shpenzojnë 70% të kohës duke u marrë me punonjësit joproduktivë për përmirësimin e performancës së tyre, por kjo nuk është produktive për gjithë grupin. Më shumë produktivitet sjell nëse harxhohet më tepër kohë me punonjësit produktivë, p.sh nëse një si ky i fundit shet 10 njësi X dhe përmirësohet me 150 %, ai do shesë 15 njësi, por një joproduktiv që shet 4 njësi X, me një përmirësim të tillë do shesë 6 njësi. Pra, kemi 5 njësi më shumë nga i pari dhe 2 njësi më shumë nga i dyti, që do të thotë që punonjësi produktiv i sjell më shumë produktivitet gjithë skuadrës.

Te punonjësi duhen kultivuar pikat e forta dhe jo të harxhohet kohë duke u fokusuar te pikat e dobëta. Harv Eker (mentor i famshëm biznesi), thotë se atje ku përqëndrohesh, atje do rritesh. Nuk ka mënyrë më të mirë për të motivuar të tjerët, se sa kur u thua që vlejnë para syve tuaj. Çdo njeri kur ndihet i rëndësishëm, i dobishëm, jep më të mirën e vet. “Drejtuesit e mirë i bëjnë punonjësit të ndihen në zemër të çështjeve. Çdokush ndihet sikur ka ndikim në suksesin e organizatës. Kur ky arrihet, punonjësit ndihen të vlerësuar dhe puna e tyre merr kuptim.”

Një nga mënyrat më të mira për t’i motivuar të tjerët, është t’u japësh më shumë gjëra interesante për të bërë. Gjithashtu, duhen matur dhe rezultatet herë pas here dhe punonjësit të dinë se ku janë. Sa më shumë që maten gjërat, aq më të motivuar janë punonjësit për të vepruar me maturi.

Që të motivosh punonjësit, duhet të jesh i qetë. Një kapiten i trembur frikëson gjithë ekuipazhin. Nuk duhet të jesh nervoz dhe për këtë duhet të çlodhesh. Një drejtues nuk duhet të shfaqet i tensionuar, sepse kjo ndjenjë transmetohet dhe tek të tjerët. Nëse do të entuziasmosh skuadrën tënde, duhet të jesh entuziast. Entuziasmi është ngjitës dhe kështu të tjerët do ndihen më të motivuar. Nëse nuk di të jesh, bëhu aktor.

Herë pas here duhen dëgjuar punonjësit sepse kështu mund të motivohen. Çdo komunikim mes menaxherit dhe punonjësit është një mundësi për të zgjuar optimizmin. Edhe nëse mund të të sulmojnë sepse je optimist, kjo do të jetë arsyeja pse skuadra do të dojë aq shumë. Kur u flet pjesëtarëve të skuadrës, kushtoji vëmëndje rezultateve përfundimtare dhe jo përpjekjeve që duhen për t’i arritur ato. Sigurohu që t’i lavdërosh ato më shumë se çdo gjë tjetër, sepse nëse fokusoheni vetëm tek përpjekjet, ato jo gjithmonë do sjellin rezultatin e dëshiruar. Steve Chadler në librin e tij “100 mënyra për të motivuar punonjësit” thekson se gjithçka që ti lavdëron, rritet. Gjithmonë. Ky është ligji i të korrave.

Kur kupton se ajo që po bëjnë punonjësit nuk është në nivelin që dëshiron, tregoju si duhet të veprojnë. Që vërtet të motivosh, fol më pak dhe vepro më shumë. Duhet të jesh shumë bindës në atë që bën dhe thua. Kur bën veprime të rrëmujshme dhe kur përcjell mendësi krize nuk je bindës.

E mbyllim me parimin më të rëndësishëm të motivimit: Do të marrësh atë që do të japësh. Shpenzo 10 minuta çdo fund dite. Merri në telefon, dërgoju e-mail, shpërbleji me fjalë. Bëje rutinë. (Shpesh shpërblimet verbale apo të shkruara, krahasuar me shpërblimet financiare apo dhuratat, e frymëzojnë më shumë një punonjës që të arrijë më shumë rezultate.)

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0