7 gjërat që çdo shef i mirë duhet t’i thotë punonjësve - Business Magazine Albania

7 gjërat që çdo shef i mirë duhet t’i thotë punonjësve


Çfarë i pëshpërisin shefat punonjësve të tyre për t’i motivuar të punojnë çdo ditë me dëshirë?

Po iu tregojmë disa nga shprehjet e shefit tonë, dhe jo vetëm:

1. “Kam besim te ty.”

Këto fjalë i dëshmojnë punonjësve besimin tuaj, ju besoni në punën që ata bëjnë dhe ju e dini se ata do t’a realizojnë atë më së miri. Këto fjalë të thjeshta mund të bëjnë mrekulli në çdo kompani.

2. “Jam krenar për ty.”

Duke i treguar punonjësve se ju jeni krenar për punën që ata kanë bërë është po aq e fuqishme sa t’iu tregoni atyre që se keni besim te ta, ndoshta dhe më shumë.

3. “Faleminderit”

Të tregosh mirënjohje është çelësi për të fituar besimin e punonjësit. Njerëzit e urrejnë kur eprorët e tyre kërkojnë shumë pa qenë mirënjohës, veçanërisht nëse kjo ndodh çdo ditë.

4. “Jam gjithmonë i lirë për ty.”

Ka diçka që padyshim është e kënaqshme – sidomos te shefat që janë shumë të zënë – kur ata thonë se gjithmonë kanë kohë për punonjësit e tyre. Kjo e bën ekipin të ndjehet i vlerësuar.

5. “Si mund të të ndihmojë?”

Pa marrë parasysh se sa i vogël është problemi, një pyetje e vogël tek tuk për të kujtuar ekipin tuaj se ju kujdeseni është ideale për ruajtjen e marrëdhënieve të mira.

6. “Më fal.”

Kur shefat gabojnë, gjë që ndodh herë pas here dhe është e pashmangshme, është e rëndësishme që ata t’a zotërojnë plotësisht gabimin. Nuk ka asgjë më të keqe se shefat që pretendojnë se e bëjnë gjithçka mirë.

7. “Mos u shqetëso.”

Duke ditur se ju do të kujdeseni për gabimet që ata bëjnë, ose thjesht të keni situatën në kontroll, ka shumë ndikim në formësimin e skuadrës tuaj në lidhje me kompaninë tuaj. Nga koha në kohë, sigurojini punonjësit tuaj se çdo gjë është në rregull dhe kështu kompania juaj do të lulëzoj.

/Inc.com

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0