Askujt nuk i pëlqen të japë lajme të këqija, por udhëheqësit emocionalisht inteligjentë sigurojnë që t’i bëjnë këto gjëra.
Dorëzimi i lajmeve të këqija është pjesë e punës që asnjë lider nuk e pret me padurim. Ndërsa nuk është kurrë e lehtë, ka mënyra për ta kryer këtë detyrë që janë më efektive se të tjerat. Gjëja e parë që duhet kuptuar është se do të ketë pasoja nga lajmet e këqija që nuk mund të shmangen.
Megjithatë, ka shumë raste kur pasojat kanë qenë më shumë rreth mënyrës se si u shpërndanë lajmet, sesa vetë lajmit. Ndërsa është e pamundur të parashikohen dhe menaxhohen pasojat nga lajmet e padëshiruara, udhëheqësit emocionalisht inteligjentë dinë se si ta përcjellin mesazhin në mënyrën më pak të dëmshme. E trajtuar mirë, organizata mund të përshtatet, të ecë përpara dhe të ruajë reputacionin e saj të paprekur. Kur trajtohet në mënyrë të ngathët, me pak mendim dhe respekt për ata që janë prekur, mund të lërë një njollë afatgjatë në një organizatë.
Lexoni: 3 arsye pse introvertët mund të jenë liderë të mirë
Këtu janë shtatë mënyra se si bëjnë liderët emocionalisht inteligjentë kur u duhet të japin lajme të vështira:
1. Ata e dinë se koha është çelësi
Koha për të dhënë informacione të padëshiruara është kur i kemi të gjitha – jo më parë ose më vonë. Dorëzimi i lajmeve para se të dimë gjithçka do të shkaktojë frikë dhe ankth, dhe vonesa pasi të dihen faktet do të shkaktojë dyshime se pse lajmi erdhi me vonesë.
Udhëheqësit emocionalisht inteligjentë e dinë se është thelbësore të përballeni me lajme të këqija, pasi vonesat do të shkaktojnë thashetheme që mund ta zmadhojnë situatën në një mënyrë negative. Ata gjithashtu do të marrin në konsideratë ndikimin tek njerëzit e tyre për sa i përket kohës që funksionon më mirë për ta.
2. Ata i përmbahen fakteve
Sa më pak të thuhet, aq më mirë. Dhe ndërsa është më mirë të mos minimizoni situatën, është gjithashtu e rëndësishme që të mos i bëni gjërat të tingëllojnë më keq sesa janë. Sigurojini aktorëve të nevojshëm faktet dhe jepini ato në mënyrë të qartë dhe të përmbledhur. Mënyra më e mirë për ta bërë këtë është përgatitja. Njohja e saktë e asaj që dëshironi të thoni do t’ju ndihmojë të shmangni daljen nga skenari kur jepni lajmet.
3. Ata janë të hapur dhe jo në mbrojtje
Udhëheqësit me inteligjencë emocionale janë të vetëdijshëm se mund të ketë zemërim, akuza dhe kundërshtime nga audienca. Duke u bërë mbrojtës vetëm do ta përkeqësojë situatën. Qëndrimi i hapur dhe pranimi i emocioneve që njerëzit shprehin, mundëson dialog të vërtetë. Udhëheqësit e vetëdijshëm emocionalisht mund të përdorin gjithashtu mundësinë për të ndarë ndjenjat e tyre në lidhje me situatën, por duhet të shmangin fajin ose vënien e gishtit.
4. Ata theksojnë pozitiven
Nëse është e mundur, gjeni diçka pozitive për situatën. Ndoshta mund të jetë një mësim i nxjerrë që do të ndihmojë në të ardhmen. Ndonjëherë një gjendje që duket e zymtë në moment, rezulton të ketë rezultate pozitive që nuk janë parashikuar. Nëse mund të identifikoni diçka pozitive, ndajeni atë me punonjësit së bashku me dhënien e ndonjë lajmi të vështirë.
5. Ata trajtojnë me respekt të gjithë të prekurit
Të gjithë do të shikojnë se si udhëheqësit e trajtojnë situatën. Ata që nuk preken drejtpërdrejt do të shikojnë nëse ata që janë prekur do të trajtohen në mënyrë të drejtë. Pothuajse të gjitha organizatat pretendojnë se njerëzit e tyre janë pasuria e tyre më e vlefshme dhe duhen trajtuar me respekt. Megjithatë, njerëzit do të vendosin vetë nëse organizata i përmbush parimet sipas të cilave ata pretendojnë se veprojnë. Në epokën e mediave sociale dhe platformave të vlerësimit të punëdhënësve si Glassdoor, distanca midis reputacionit të mirë dhe reklamës së keqe është një klikim larg.
Lexoni: 7 shenja që punonjësit tuaj po mendojnë të japin dorëheqjen
6. Ata fokusohen në zgjidhjet
Nëse do të ketë reduktime të vendeve të punës, njerëzit që do të ikin do të shqetësohen për atë që kompania ofron për sa i përket ndihmës financiare, duke ndihmuar për të gjetur punë të tjera dhe mjete të tjera për të zbutur goditjen. Të prekurit do të kërkojnë të shohin nëse njerëzit për të cilët punojnë kanë menduar për nevojat e tyre. Kjo është koha që liderët të bëjnë të qartë se ata kanë marrë parasysh njerëzit e tyre dhe kanë marrë kohë dhe përpjekje për të parë zgjidhjet e mundshme.
7. Ata konsiderojnë gjuhën
Udhëheqësit emocionalisht inteligjentë nuk u flasin keq njerëzve, por ata janë gjithashtu të vetëdijshëm se si raportet e tyre flasin dhe përdorin gjuhën dhe termat me të cilat janë njohur dhe do t’i kuptojnë. Kur jepni lajme të vështira shmangni zhargonin dhe termat që përdoren kryesisht në qarqet e menaxhimit. Këto mund të keqinterpretohen dhe të ngjallin dyshime dhe pakënaqësi nga ata që preken.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.