5 mësime partneriteti nga të cilat mund të mësoni dhe ju


Bill Belichick dhe Tom Brady të New England Patriots janë dyshja më e suksesshme dhe më ikonike e trajnerëve në historinë e NFL.

Ekzistojnë disa mësime kyçe rreth udhëheqjes, menaxhimit dhe suksesit jetësor që mund të mësojmë nga partneriteti Brady – Belichick. Ja disa këshilla se si të ndërtoni një partneritet të tipit Brady-Belichick në biznesin tuaj.

Lexoni: Cili është sekreti për një partneritet të suksesshëm?

1. Plotësoni aftësitë e njëri-tjetrit

Ju duhet të keni një partner me aftësi dhe interesa të ndryshme nga tuajat. Kjo është mënyra më e mirë për të mbuluar dobësitë tuaja dhe për të maksimizuar forcat tuaja. Shpesh, njerëzit përpiqen të formojnë partneritete biznesi ose të punojnë me një bashkëthemelues të kompanisë, ku të dy partnerët janë shumë teknikë ose të mirë në anën e shifrave të biznesit, por ata kanë një hapësirë bosh për zhvillimin e marrëdhënieve me klientët. Ose ndoshta keni një partneritet biznesi ku jeni me të vërtetë krijues, por biznesi juaj nuk ka disiplinë. Kjo paraqet një problem. Kushtojini vëmendje aftësive dhe fushave të interesit të partnerëve tuaj të ardhshëm ose ekipit tuaj ekzekutiv. Nëse një person është i mirë me njerëzit, tjetri duhet të jetë i mirë në zhvillimin e produktit. Biznesi juaj ka nevojë për një balancë të mirë midis aftësive dhe pasioneve të themeluesve dhe partnerëve nëse doni që të lulëzojë për një kohë të gjatë.

2. Besoni tek njëri-tjetri

Çdo partneritet biznesi duhet të ndërtohet mbi besimin. Është pothuajse si një martesë, në kuptimin e nivelit të afërsisë. Ju do të jeni duke punuar me këtë person çdo ditë dhe po merrni një rrezik financiar së bashku. Duhet të siguroheni që partnerët tuaj të biznesit janë të sinqertë, transparentë, të drejtpërdrejtë dhe autentikë me ju. Ju jeni duke ndërtuar diçka të mirë së bashku, kështu që duhet të siguroheni që jeni në të njëjtën faqe.

3. Respekt reciprok, nuk ka nevojë të jeni miq

Partnerët e biznesit jo gjithmonë duhet të jenë miqtë më të mirë, Në fakt, ndonjëherë stresi i ndërtimit të një biznesi mund të krijojë miqësi. Por pa marrë parasysh se çfarë ndodh, ju gjithmonë duhet të respektoni aftësitë e njëri-tjetrit dhe të besoni tek njëri-tjetri.

4. Ju duhet të jeni në linjë me njëri-tjetrin

Shumë njerëz e mësojnë këtë në mënyrën e vështirë, por është e vërtetë. Të gjithë partnerët e biznesit duhet të jenë në të njëjtën linjë me njëri tjetrin. Për shembull, nëse një partner merr 80% të të ardhurave për mbylljen e një marrëveshje, partneri tjetër nuk mund të ndihet aq entuziast për të vënë përpjekje shtesë herën tjetër. Kur partnerët fillojnë të ndihen të pa respektuar ose të nënpaguar, ata do të kërkojnë të dalin, shpesh duke kërcënuar qëndrueshmërinë e të gjithë biznesit.

Lexoni: Burberry njofton partneritetin e ri për të forcuar praninë e saj në tregtinë online

5. Ndani detyrat, ndani ngarkesën e punës

Sigurohuni që partneri juaj i biznesit mban të njëjtën pjesë të ngarkesës së punës. Disa sipërmarrje të vogla dhe biznese të vogla janë në një situatë të papërshtatshme ku kompania është punë me orar të plotë për një partner, ndërsa partneri tjetër është ende duke punuar në një punë ditore dhe nuk është i aftë ose i gatshëm për të vënë në maksimum përpjekjet për biznesin e ri. Kjo shpesh çon në pakënaqësi dhe është një gjë shumë e keqe për biznesin.

Një partneritet i vërtetë është: punoni krah për krah me njëri tjetrin.

Ndërtoni besimin dhe respektin me partnerët tuaj. Plotësoni aftësitë e njëri-tjetrit. Kërkoni mënyra për të ruajtur punën më të mirë në grup duke qëndruar në harmoni me kompensimin dhe meritën për suksesin.

burimi: entrepreneur

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale