Burberry njofton partneritetin e ri për të forcuar praninë e saj në tregtinë online - Business Magazine Albania

Burberry njofton partneritetin e ri për të forcuar praninë e saj në tregtinë online

~4 minuta lexim


Burberry, shtëpia e modës britanike e themeluar në vitin 1856, po bashkohet me Farfetch, një platformë online dedikuar shitjeve me pakicë në fushën e modës, për të zgjeruar shtrirjen e saj globale në më shumë se 150 vende.

Duke njoftuar partneritetin e ri në një deklaratë, Burberry tha se i gjithë inventari i tij do të vihet në dispozicion nëpërmjet Farfetch me qëllimin specifik për të forcuar praninë e saj në tregtinë elektronike dhe për të tërhequr konsumatorë të rinj, teknologjik.

Partneriteti do ta shohë Burberry duke punuar ngushtë me Farfetch për mënyrën se si është paraqitur marka në tregun Farfetch, duke siguruar që imazhet dhe përshkrimet të sigurojnë një përvojë dixhitale të qëndrueshme dhe të kuruar,” thuhet në deklaratë.

Farfetch me bazë në Londër, e themeluar nga sipërmarrësi portugez José Neves në vitin 2007, ofron një platformë për më shumë se 700 butiqe dhe marka, megjithëse nuk menaxhon asnjë inventar vetë.

Sipas kushteve të marrëveshjes, Farfetch do të ofrojë një shërbim të menjëhershëm të ofrimit të shpërndarjes në Londër pas shfaqjes, që do të zhvillohet të Shtunën.

Burberry gjithashtu po lançon një “koleksion kapsule” të artikujve nga arkivi i saj që do të ri-lançohen si pjesë e koleksionit të saj dhe do të jenë në dispozicion për blerje menjëherë pas shfaqjes.

Burberry po shkon drejt rrugës dixhitale dhe ky është një evolucion i natyrshëm dhe i rëndësishëm për ne, ndërsa kërkojmë të arrijmë një konsumator të ri të ndërgjegjshëm për modën,” tha Daniel Heaf, SVP Digital Commerce & Digital Marketing pranë Burberry.

Ne duam shprehjen dixhitale të markës sonë për të përfaqësuar më të mirën në tregimin e markave dhe produktit, qoftë në platformat tona ose nëpërmjet partnerëve tanë dhe konsumatorët Farfetch globalisht tani mund të aksesojnë koleksionin e plotë Burberry,” shtoi ai.

Sipas Financial Times, analistët në RBC Capital Markets kanë vlerësuar se gati 10% e totalit të shitjeve luksoze globale janë gjeneruar tashmë në internet dhe kjo pritet të rritet në 20% deri në vitin 2025.

burimi: warc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Nëse doni që fëmijët tuaj t’ia dalin, shpenzoni dyfish kohë me ta”
— Abigail Van Buren
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0