Burberry njofton partneritetin e ri për të forcuar praninë e saj në tregtinë online - Business Magazine Albania

Burberry njofton partneritetin e ri për të forcuar praninë e saj në tregtinë online


Burberry, shtëpia e modës britanike e themeluar në vitin 1856, po bashkohet me Farfetch, një platformë online dedikuar shitjeve me pakicë në fushën e modës, për të zgjeruar shtrirjen e saj globale në më shumë se 150 vende.

Duke njoftuar partneritetin e ri në një deklaratë, Burberry tha se i gjithë inventari i tij do të vihet në dispozicion nëpërmjet Farfetch me qëllimin specifik për të forcuar praninë e saj në tregtinë elektronike dhe për të tërhequr konsumatorë të rinj, teknologjik.

Partneriteti do ta shohë Burberry duke punuar ngushtë me Farfetch për mënyrën se si është paraqitur marka në tregun Farfetch, duke siguruar që imazhet dhe përshkrimet të sigurojnë një përvojë dixhitale të qëndrueshme dhe të kuruar,” thuhet në deklaratë.

Farfetch me bazë në Londër, e themeluar nga sipërmarrësi portugez José Neves në vitin 2007, ofron një platformë për më shumë se 700 butiqe dhe marka, megjithëse nuk menaxhon asnjë inventar vetë.

Sipas kushteve të marrëveshjes, Farfetch do të ofrojë një shërbim të menjëhershëm të ofrimit të shpërndarjes në Londër pas shfaqjes, që do të zhvillohet të Shtunën.

Burberry gjithashtu po lançon një “koleksion kapsule” të artikujve nga arkivi i saj që do të ri-lançohen si pjesë e koleksionit të saj dhe do të jenë në dispozicion për blerje menjëherë pas shfaqjes.

Burberry po shkon drejt rrugës dixhitale dhe ky është një evolucion i natyrshëm dhe i rëndësishëm për ne, ndërsa kërkojmë të arrijmë një konsumator të ri të ndërgjegjshëm për modën,” tha Daniel Heaf, SVP Digital Commerce & Digital Marketing pranë Burberry.

Ne duam shprehjen dixhitale të markës sonë për të përfaqësuar më të mirën në tregimin e markave dhe produktit, qoftë në platformat tona ose nëpërmjet partnerëve tanë dhe konsumatorët Farfetch globalisht tani mund të aksesojnë koleksionin e plotë Burberry,” shtoi ai.

Sipas Financial Times, analistët në RBC Capital Markets kanë vlerësuar se gati 10% e totalit të shitjeve luksoze globale janë gjeneruar tashmë në internet dhe kjo pritet të rritet në 20% deri në vitin 2025.

burimi: warc

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0