Burberry njofton partneritetin e ri për të forcuar praninë e saj në tregtinë online - Business Magazine Albania

Burberry njofton partneritetin e ri për të forcuar praninë e saj në tregtinë online


Burberry, shtëpia e modës britanike e themeluar në vitin 1856, po bashkohet me Farfetch, një platformë online dedikuar shitjeve me pakicë në fushën e modës, për të zgjeruar shtrirjen e saj globale në më shumë se 150 vende.

Duke njoftuar partneritetin e ri në një deklaratë, Burberry tha se i gjithë inventari i tij do të vihet në dispozicion nëpërmjet Farfetch me qëllimin specifik për të forcuar praninë e saj në tregtinë elektronike dhe për të tërhequr konsumatorë të rinj, teknologjik.

Partneriteti do ta shohë Burberry duke punuar ngushtë me Farfetch për mënyrën se si është paraqitur marka në tregun Farfetch, duke siguruar që imazhet dhe përshkrimet të sigurojnë një përvojë dixhitale të qëndrueshme dhe të kuruar,” thuhet në deklaratë.

Farfetch me bazë në Londër, e themeluar nga sipërmarrësi portugez José Neves në vitin 2007, ofron një platformë për më shumë se 700 butiqe dhe marka, megjithëse nuk menaxhon asnjë inventar vetë.

Sipas kushteve të marrëveshjes, Farfetch do të ofrojë një shërbim të menjëhershëm të ofrimit të shpërndarjes në Londër pas shfaqjes, që do të zhvillohet të Shtunën.

Burberry gjithashtu po lançon një “koleksion kapsule” të artikujve nga arkivi i saj që do të ri-lançohen si pjesë e koleksionit të saj dhe do të jenë në dispozicion për blerje menjëherë pas shfaqjes.

Burberry po shkon drejt rrugës dixhitale dhe ky është një evolucion i natyrshëm dhe i rëndësishëm për ne, ndërsa kërkojmë të arrijmë një konsumator të ri të ndërgjegjshëm për modën,” tha Daniel Heaf, SVP Digital Commerce & Digital Marketing pranë Burberry.

Ne duam shprehjen dixhitale të markës sonë për të përfaqësuar më të mirën në tregimin e markave dhe produktit, qoftë në platformat tona ose nëpërmjet partnerëve tanë dhe konsumatorët Farfetch globalisht tani mund të aksesojnë koleksionin e plotë Burberry,” shtoi ai.

Sipas Financial Times, analistët në RBC Capital Markets kanë vlerësuar se gati 10% e totalit të shitjeve luksoze globale janë gjeneruar tashmë në internet dhe kjo pritet të rritet në 20% deri në vitin 2025.

burimi: warc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0