5 Mënyra për t’u çlodhur gjatë pushimeve


Gjatë pushimeve, me miqtë dhe familjen është e lehtë të harrosh që duhet pushuar. Festat mund të jenë një kërcënim i trefishtë ndaj sipërmarrësve – pasi mendja juaj nuk është në gjendje për shkëputje nga puna ose ju mund të humbisni motivimin për të shkuar përsëri në punë. Nga ana tjetër, pushimi i qëllimshëm dhe i vetëdijshëm gjatë sezonit të festave mund të jetë koha më efektive që ju keni.

Më poshtë janë pesë mënyra për t’u çlodhur dhe festuar:

1. Mendoni për ditët në vazhdim
Kjo është veçanërisht e rëndësishme për personat e mbyllur dhe të tërhequr, të quajtur ndyrshe introverts. Nëse ju nuk përgatiteni mentalisht çdo mëngjes për socializim dhe stimulim, ju do të keni një sezon “bosh” festash. Se si ju e filloni ditën tuaj do të vendosë trajektore për pjesën tjetër të ditës. Adaptoni një ritual në mëngjes për t’a patur mendjen tuaj sa më të frreskët dhe për t’u përgatitur mentalisht për ditën në vazhdimësi.

2. Merrni frymë thellë
Takimi me familjen dhe miqtë që ju nuk i keni parë për një kohë të gjatë mund të jetë një recetë e vlefshme. Merrni vendimet për të qenë i përgjegjshëm dhe jo reaktiv. Njerëzit zemërohen dhe ndihen të fyer kur komentet apo mendimet analizohen së tepërmi. Një teknikë e thjeshtë është që të merrni frymë thellë dhe të largoni çdo gjë negative.

3. Jini mirënjohës
Përdorini festat si një kohë për të forcuar marrëdhëniet. Dhënia e një përqafimi dikujt duke u thënë atyre se pse ju jeni mirënjohës për to e bën trurin tuaj të çlirojë hormonin e “dashurisë”, oxytocin. Është gjithashtu një kohë e mirë për t’u rilidhur me miqtë e vjetër. Merrni pak kohë për të dërguar disa emaile mirënjohëse.

4. Shëtisni në natyrë
Nëse moti ju lejon, shëtitja jashtë në natyrë ka shumë përfitime shëndetësore, duke përfshirë uljen e nivelit të stresit dhe presionin e gjakut. Ajo mundet gjithashtu edhe t’ju ndihmojë të bëheni më krijues. Pasi keni konsumuar drekën apo darkën, merrni pak ajër të pastër dhe shkoni për një shëtitje, në vend që të rrini kot në shtrat.

5. Reflektoni
Një tjetër kimikat i trurit, serotonin, çlirohet sa herë që ju reflektoni mbi ngjarjet domethënëse dhe gjërat e arriturat nga e kaluara. Merrni kohë në fund të ditës për të menduar për njerëzit dhe arritjet personale për të cilat ju jeni të mirënjohës. Gjithmonë mendoni “pse” pas punës tuaj – për njerëzit që ju frymëzojnë dhe motivojnë për të arritur qëllimet tuaja.

Burimi: entrepreneur.com

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale