5 mënyra për të ndërtuar marrëdhënie të mira me klientët
Përditësuar së fundmi: 21/11/2019

5 mënyra për të ndërtuar marrëdhënie të mira me klientët

Share
nga Ornela Trupja
Nën 21, 2019

Ndërtimi i marrëdhënieve është thelbësor për të mësuar nevojat e klientëve tuaj. Komunikimi juaj i mirë, i cili lë mbresa tek klienti juaj, mund të bëhet shkaku që ai të jetë klienti juaj i përhershëm.

Si pronar i një biznesi të vogël, jeni në avantazh kur flasim për ndërtimin e raporteve me klientët.  Madhësia e kompanisë ju lejon të arrini tek njerëzit personalisht, ndryshe nga bizneset e mëdha, Kjo mundëson marrëdhënie më të forta me klientët. Për të krijuar marrëdhënie me klientët dhe për t’i mbajtur ato të forta, duhet të bëni gjithçka që keni në dorë dhe të performoni në mënyrë të shkëlqyer. Këtu janë pesë mënyra të mira për marrëdhëniet me klientët.

Komunikimi

Komunikimi është thelbësor. Promovimi i biznesit tuaj dhe dëgjimi i klientëve është i rëndësishëm. Flisni me klientët duke u treguar se ata janë shumë të rëndësishëm për ju. Tregojuni se mund të keni zgjidhjen e duhur për  problemin e tyre. Nëse keni punonjës, mësojuni atyre se si të komunikojnë në mënyrë efektive me klientët. Në vend që të prisni që shërbimi ndaj klientit të bëhet problem, nxisni aftësitë e komunikimit me klientët ndërkohë që mund të provoni të merrni edhe staf të ri. Sigurohuni që stafi juaj është i përpiktë me klientin dhe gjendet pranë tij në çdo moment që ai ka nevojë.

Kaloni pritshmëritë
Klientët tuaj presin produkte ose shërbime të shkëlqyera nga ju. Ju duhet të vazhdoni të rrisni cilësinë e produktit apo shërbimit. Kur lini mbresa te klientët, ata kthehen sërish tek ju. Për të tejkaluar pritshmëritë e  klientit, mund të ofroni një produkt ose shërbim më shpejt sesa parashikohet. Kur dorëzoni punën apo produktin më herët se afati i përcaktuar, klienti do të jetë i lumtur për befasinë. Për shembull, thojini klientit se porosia do të jetë gati deri në fund të muajit, duke e ditur që do ta keni gati një javë më parë.

Lexo: Si të mbani mosmarrëveshjet larg shkatërrimit të marrëdhënies tuaj të punës

Kërkoni të merrni përshtypjet e klientëve
Pavarësisht nëse klientët kanë një mendim të mirë ose të keq në lidhje me biznesin tuaj, ata do kenë krijuar një përshtypje. Reagimet e klientit ju ndihmojnë të rrisni cilësinë e shërbimit. Sa më mirë oferta juaj të plotësojë nevojat e tyre, aq më shumë biznesi juaj do të rritet. Gjithmonë dëgjoni me vëmendje komentet dhe përgjigjuni menjëherë, pavarësisht nëse është një kompliment apo ankesë. Edhe reagimet negative janë të vlefshme dhe mund t’u japin një vlerësues të ndershëm të kënaqësisë së klientit.

Krijoni kanale komunikimi
Me teknologjinë, ka shumë mënyra për të filluar bisedat me klientët tuaj. Ka shumë mjete në internet dhe media sociale që mund t’i përdorni për të arritur tek klientët. Kur angazhoheni me klientët në internet, kini kujdes që të mos krijoni një bisedë të njëanshme. Bëjuni pyetje klientëve dhe përgjigjuni pyetjeve të tyre. Gjithashtu, sigurohuni që faqja juaj e internetit të jetë në nivelin më të lartë dhe të krijoni një blog për të angazhuar klientët dhe perspektivën tuaj. Ndërtoni marrëdhënie me klientët përmes pranisë tuaj në internet.

Tregoni vlerësim (respekt)
Ju mund të shpërndani për klientët kartat e shpërblimeve ose të përdorni një program besnikërie për të ndjekur shpërblimet e klientit. Me një program besnikërie, klientët fitojnë pikë për blerjen e mallrave ose shërbimeve tuaja. Pasi fiton një numër të caktuar pikësh, klienti merr një shpërblim. Për shembull, ju mund të shpërbleni një klient me një zbritje në blerjen e tyre të ardhshme. Jepni edhe sende të markave të lira, të tilla si stilolapsa ose fletore, apo edhe sende të shtrenjta, si këmisha, kapele ose xhaketa me logon tuaj. Është një mënyrë e vogël, por efektive për t’u  thënë faleminderit klientëve, ndërsa rrisni edhe imazhin e biznesit tuaj.

Entrepreneur



Evente

Një hap drejt Suksesit!

Dhjetor 14, 2019
09:00 - 17:00