5 mënyra për të ndërtuar marrëdhënie të mira me klientët

5 mënyra për të ndërtuar marrëdhënie të mira me klientët


Ndërtimi i marrëdhënieve është thelbësor për të mësuar nevojat e klientëve tuaj. Komunikimi juaj i mirë, i cili lë mbresa tek klienti juaj, mund të bëhet shkaku që ai të jetë klienti juaj i përhershëm.

Si pronar i një biznesi të vogël, jeni në avantazh kur flasim për ndërtimin e raporteve me klientët.  Madhësia e kompanisë ju lejon të arrini tek njerëzit personalisht, ndryshe nga bizneset e mëdha, Kjo mundëson marrëdhënie më të forta me klientët. Për të krijuar marrëdhënie me klientët dhe për t’i mbajtur ato të forta, duhet të bëni gjithçka që keni në dorë dhe të performoni në mënyrë të shkëlqyer. Këtu janë pesë mënyra të mira për marrëdhëniet me klientët.

Komunikimi

Komunikimi është thelbësor. Promovimi i biznesit tuaj dhe dëgjimi i klientëve është i rëndësishëm. Flisni me klientët duke u treguar se ata janë shumë të rëndësishëm për ju. Tregojuni se mund të keni zgjidhjen e duhur për  problemin e tyre. Nëse keni punonjës, mësojuni atyre se si të komunikojnë në mënyrë efektive me klientët. Në vend që të prisni që shërbimi ndaj klientit të bëhet problem, nxisni aftësitë e komunikimit me klientët ndërkohë që mund të provoni të merrni edhe staf të ri. Sigurohuni që stafi juaj është i përpiktë me klientin dhe gjendet pranë tij në çdo moment që ai ka nevojë.

Kaloni pritshmëritë
Klientët tuaj presin produkte ose shërbime të shkëlqyera nga ju. Ju duhet të vazhdoni të rrisni cilësinë e produktit apo shërbimit. Kur lini mbresa te klientët, ata kthehen sërish tek ju. Për të tejkaluar pritshmëritë e  klientit, mund të ofroni një produkt ose shërbim më shpejt sesa parashikohet. Kur dorëzoni punën apo produktin më herët se afati i përcaktuar, klienti do të jetë i lumtur për befasinë. Për shembull, thojini klientit se porosia do të jetë gati deri në fund të muajit, duke e ditur që do ta keni gati një javë më parë.

Lexo: Si të mbani mosmarrëveshjet larg shkatërrimit të marrëdhënies tuaj të punës

Kërkoni të merrni përshtypjet e klientëve
Pavarësisht nëse klientët kanë një mendim të mirë ose të keq në lidhje me biznesin tuaj, ata do kenë krijuar një përshtypje. Reagimet e klientit ju ndihmojnë të rrisni cilësinë e shërbimit. Sa më mirë oferta juaj të plotësojë nevojat e tyre, aq më shumë biznesi juaj do të rritet. Gjithmonë dëgjoni me vëmendje komentet dhe përgjigjuni menjëherë, pavarësisht nëse është një kompliment apo ankesë. Edhe reagimet negative janë të vlefshme dhe mund t’u japin një vlerësues të ndershëm të kënaqësisë së klientit.

Krijoni kanale komunikimi
Me teknologjinë, ka shumë mënyra për të filluar bisedat me klientët tuaj. Ka shumë mjete në internet dhe media sociale që mund t’i përdorni për të arritur tek klientët. Kur angazhoheni me klientët në internet, kini kujdes që të mos krijoni një bisedë të njëanshme. Bëjuni pyetje klientëve dhe përgjigjuni pyetjeve të tyre. Gjithashtu, sigurohuni që faqja juaj e internetit të jetë në nivelin më të lartë dhe të krijoni një blog për të angazhuar klientët dhe perspektivën tuaj. Ndërtoni marrëdhënie me klientët përmes pranisë tuaj në internet.

Tregoni vlerësim (respekt)
Ju mund të shpërndani për klientët kartat e shpërblimeve ose të përdorni një program besnikërie për të ndjekur shpërblimet e klientit. Me një program besnikërie, klientët fitojnë pikë për blerjen e mallrave ose shërbimeve tuaja. Pasi fiton një numër të caktuar pikësh, klienti merr një shpërblim. Për shembull, ju mund të shpërbleni një klient me një zbritje në blerjen e tyre të ardhshme. Jepni edhe sende të markave të lira, të tilla si stilolapsa ose fletore, apo edhe sende të shtrenjta, si këmisha, kapele ose xhaketa me logon tuaj. Është një mënyrë e vogël, por efektive për t’u  thënë faleminderit klientëve, ndërsa rrisni edhe imazhin e biznesit tuaj.

Entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0