5 këshilla që duhet t’i ndiqni patjetër kur doni të krijoni një brand - Business Magazine Albania

5 këshilla që duhet t’i ndiqni patjetër kur doni të krijoni një brand


Në vetëm pesë vjet, “Yes To” është bërë brandi nr. 2 i bukurisë natyrale dhe bashkëthemeluesi i saj, Ido Leffler shpjegon se si të ndërtojmë një brand, në të cilin konsumatorët besojnë.

  1. Ndërtoni një markë për të cilën jeni të pasionuar

Leffler e përshkruan veten dhe bashkëthemeluesin Lance Kalish si “Mini-driving, Virgin-flying, Apple që përdorin njerëzit”, të cilët dëshironin një produkt natyral me çmim të arsyeshëm për një konsumator të zakonshëm. Ata vendosën për ndërtimin e linjave që u përshtateshin stileve të tyre të jetesës. Kjo bëri që ata të prodhonin 95% të produkteve të “Yes To”, natyrore dhe të gjitha paketimet të riciklueshme.

  1. Bëhuni ambasadori më i madh i markës suaj

“Si themelues duhet të jeni ambasadori numër një i markës suaj,” thotë Leffler. “Unë vesh diçka portokalli çdo ditë për 7 vjet, pavarësisht nëse është një orë, kapele, T-shirt apo xhaketë. Unë e bëj këtë sepse më bën të kuptoj dhe më kujton se nga ku kemi filluar.” Ndërsa e veshura me portokalli mund të mos avantazhojë biznesin tuaj, zgjedhja e Leffler është shembull për përkushtimin e themeluesve të suksesshëm.

Lexoni: Si po e përdorin brandet realitetin e shtuar (AR)?

  1. Gjeni investitorët që janë njëkohësisht një përshtatje me industrinë tuaj dhe një përshtatje kulturore

“Investitorët e përshtatshëm për industrinë do të kuptojnë industrinë tuaj, por që të keni investitorë vërtetë të mirë, keni nevojë për një përshtatje kulturore – duhet të ndiheni shumë mirë duke bashkëvepruar çdo ditë me një investitor.”

  1. Njihni dobësitë tuaja – dhe jini të ndershëm

Duke ditur se çfarë bëni mirë dhe atë që nuk bëni mirë, do ta forconi biznesin tuaj. Në këtë mënyrë ju mbroni ndershmërinë dhe transparencën brenda kompanisë. “Kur gjërat shkojnë keq ju duhet të jeni të sinqertë në lidhje me realitetin dhe të bëni gjithçka që është e mundur në mënyrë njerëzore për ta rregulluar atë dhe nëse jeni të ndershëm, investitorët dhe bordet këshilluese do të jenë më të gatshëm t’ju vijnë në ndihmë.”

  1. Angazhoni një komponent filantropik

“Yes To Carrots Seed Fund” është një organizatë bamirëse që jep burime për të prodhuar ushqim organik dhe ushqim të shëndetshëm për komunitetet e varfëra. Leffler e sheh këtë përbërës jo-fitimprurës, por që predikon në mënyrë kuptimplotë. “Është e rëndësishme që t’iu tregoni sipërmarrësve dhe themeluesve se të paturit e një komponenti të tillë përputhet me vizionin tuaj sipërmarrës të asaj që dëshironi të ndërtoni dhe ky është fitimi më i madh për kompaninë tuaj.”

burimi: Forbes

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0