- Ndërtoni një markë për të cilën jeni të pasionuar
Leffler e përshkruan veten dhe bashkëthemeluesin Lance Kalish si “Mini-driving, Virgin-flying, Apple që përdorin njerëzit”, të cilët dëshironin një produkt natyral me çmim të arsyeshëm për një konsumator të zakonshëm. Ata vendosën për ndërtimin e linjave që u përshtateshin stileve të tyre të jetesës. Kjo bëri që ata të prodhonin 95% të produkteve të “Yes To”, natyrore dhe të gjitha paketimet të riciklueshme.
- Bëhuni ambasadori më i madh i markës suaj
“Si themelues duhet të jeni ambasadori numër një i markës suaj,” thotë Leffler. “Unë vesh diçka portokalli çdo ditë për 7 vjet, pavarësisht nëse është një orë, kapele, T-shirt apo xhaketë. Unë e bëj këtë sepse më bën të kuptoj dhe më kujton se nga ku kemi filluar.” Ndërsa e veshura me portokalli mund të mos avantazhojë biznesin tuaj, zgjedhja e Leffler është shembull për përkushtimin e themeluesve të suksesshëm.
Lexoni: Si po e përdorin brandet realitetin e shtuar (AR)?
- Gjeni investitorët që janë njëkohësisht një përshtatje me industrinë tuaj dhe një përshtatje kulturore
“Investitorët e përshtatshëm për industrinë do të kuptojnë industrinë tuaj, por që të keni investitorë vërtetë të mirë, keni nevojë për një përshtatje kulturore – duhet të ndiheni shumë mirë duke bashkëvepruar çdo ditë me një investitor.”
- Njihni dobësitë tuaja – dhe jini të ndershëm
Duke ditur se çfarë bëni mirë dhe atë që nuk bëni mirë, do ta forconi biznesin tuaj. Në këtë mënyrë ju mbroni ndershmërinë dhe transparencën brenda kompanisë. “Kur gjërat shkojnë keq ju duhet të jeni të sinqertë në lidhje me realitetin dhe të bëni gjithçka që është e mundur në mënyrë njerëzore për ta rregulluar atë dhe nëse jeni të ndershëm, investitorët dhe bordet këshilluese do të jenë më të gatshëm t’ju vijnë në ndihmë.”
- Angazhoni një komponent filantropik
“Yes To Carrots Seed Fund” është një organizatë bamirëse që jep burime për të prodhuar ushqim organik dhe ushqim të shëndetshëm për komunitetet e varfëra. Leffler e sheh këtë përbërës jo-fitimprurës, por që predikon në mënyrë kuptimplotë. “Është e rëndësishme që t’iu tregoni sipërmarrësve dhe themeluesve se të paturit e një komponenti të tillë përputhet me vizionin tuaj sipërmarrës të asaj që dëshironi të ndërtoni dhe ky është fitimi më i madh për kompaninë tuaj.”
burimi: Forbes
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.