4 Shtyllat e Besimit në një Markë - Business Magazine Albania

4 Shtyllat e Besimit në një Markë

Në botën e sotme, të orientuar nga digjitalizimi, besimi është kthyer në një mall të çmuar. Blerësit janë më të matur dhe më dyshues. Lajmi i mirë? Ju jeni akoma në kohë për të fituar besnikërinë e tyre. Ja çfarë shoh unë si katër shtyllat e besimit në një markë nga biznesi në biznes dhe disa këshilla praktike për të krijuar marrëdhënie të shëndetshme biznesi me klientët tuaj.

1. Kompetenca
Duhet t’u demonstoni se jeni një partner i aftë dhe i njohur. Kjo do të thotë të ndërtosh një ekip ekspertësh, të mbetesh në vijën e trendeve të industrisë dhe gjithmonë të ofrosh zgjidhje objektive dhe efikase për problemet e klientëve. Qëllimi juaj si biznes është t’u provoni klientëve tuaj se ju jeni opsioni më i mirë për ta.

2. Integriteti
Në përvojën time, klientët B2B (nga biznesi në biznes) janë shumë më të vështirë për t’u mbajtur krahasuar me ata B2K(nga biznesi në klient). Nuk ka vend për blerje impulsive apo transaksione një herëshe, pasi secila palë interesohet për bashkëpunim afatgjatë. Prandaj, integriteti është thelbësor në ndërtimin e partneriteteve të forta. Në praktikë, ruajtja e integritetit do të thotë të jeni të sinqertë, të mbani fjalën dhe t’u qëndroni besnikë parimeve tuaja, madje nëse mund të humbisni para.

Lexo edhe: Sot Kurban Bajrami, uron Business Magazine!

3. Besueshmëria
Klientët tuaj mbështeten tek ju. Përveç mbajtjes së afateve dhe ofertave të mira e të ndryshueshme, ju duhet të keni gjithmonë një plan rezerve për kur gjërat mund të shkojnë keq. Duhet të jeni gati për çdo skenar të mundshëm, çka rrit kredibilitetin.

4. Empatia
Mos e injoroni rëndësinë e empatisë në ndërtimin e besimit. Në kompaninë tonë, gjithmonë themi se suksesi i klientit është suksesi ynë, dhe trajtojmë çdo projekt si tonin. Njerëzit mund ta ndiejnë nëse jeni të angazhuar në suksesin dhe mirëqenien e tyre. Aspekti financiar i një biznesi është i rëndësishëm, por nuk është gjithshka.

 

INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0