4 sekrete për shishet e ujit që askush nuk dëshiron që ju t’i dini

4 sekrete për shishet e ujit që askush nuk dëshiron që ju t’i dini


Ne të gjithë pimë ujë nga shishet plastike, por a e dini se cilat janë sekretet e saj?

Business Magazine më poshtë iu zbulon 4 më kryesoret.

4. Pse nuk duhet të ripërdorim shishet plastike?

Një shishe plastike mund të lërë kimikate të rrezikshme. Kushtojini vëmendje shenjave të veçanta në pjesën e poshtme: ato trekëndëshat me numra tregojnë se çfarë lloj plastike është përdorur.

– Një shishe me etiketë 1 (PET ose PETE) është e sigurtë për një përdorim të vetëm. Kur ekspozohen ndaj oksigjenit ose temperaturave të larta, duke përfshirë ngrohjen e diellit, një shishe e tillë do të shkarkojë substanca toksike që futen në ujë.

– Shmangni shishet të etiketuara me 3 ose 7 (PVC dhe PC) pasi ato nxjerrin kimikate toksike që mund të depërtojnë në ushqim, pije dhe ekspozimi i gjatë mund të rezultojë në probleme të rënda shëndetësore.

Shishe të prodhuara nga polietileni (2 dhe 4) dhe polipropileni (5 dhe PP) janë të përshtatshme për përdorime të shumëfishta. Ato janë relativisht të sigurta nëse i mbani vetëm ujë të ftohtë dhe rregullisht i dezinfektoni.

3. Bakteret dhe shkeljet themelore të higjenës

Pirja e ujit nga një shishe plastike e përdorur është pothuajse e njëjtë me një lodër qeni, apo edhe më keq thonë shkencëtarët. Sasia e baktereve në shishe të tilla shpesh tejkalon kufijtë e sigurisë. Ne krijojmë kushtet e përsosura të rritjes së baktereve duke marrë shishen me duar të pista, duke mos e shpëlarë plotësisht atë dhe duke mbajtur ujë të ngrohtë në të.

Çfarë duhet të bëni atëherë? Lani shishet rregullisht me ujë të ngrohtë me sapun, uthull ose gargarë antibakterial.

Edhe me larjen e shisheve, ne mund të vazhdojmë të marrim helmim ose madje edhe hepatitin A. Hulumtimet treguan se shumica e baktereve jetojnë në qafën e shisheve që nuk mund të lani mirë. Mirë është të mos përdoren tapat normale të shisheve, pasi dhe ato janë plastike, por për të qenë në anën e sigurtë, përdorni një tapë kashte.

2. Nga vjen uji juaj?

Shumë kompani përmendin në paketimin e tyre se uji që blini vjen nga një lumë piktoresk. Por shumë herë e vërteta është se uji që blini në një shishe është i njëjtë me ujin që merrni nga rubineti juaj në shtëpi!

Në fakt, mund ta shihni edhe atë në shishe, zakonisht është një tekst i vogël që të gjithë e neglizhojmë. Kompanitë janë të detyruara të shpjegojnë se burimi i ujit për ta është kanali kryesor i furnizimit me ujë. Në këtë mënyrë uji kushton shumë më pak se ajo që ju paguani për të!

1. Në të vërtetë nuk është i shëndetshëm

Për të mos përmendur rrezikun e baktereve, ka keqkuptime të zakonshme në lidhje me ujin.

Kompanitë e ujit duan të tërheqin tregun e të rinjve dhe atyre që merren me sport. Pra, ata reklamojnë ujë të ambalazhuar me shije të ndryshme të shtuara në të, duke pretenduar se është më e shëndetshme për ju se sa pije të tjera me sheqer.

E pra, në fakt, ndonjëherë ky ujë mund të përmbajë aq sheqer sa pijet e tjera! Për të mos u mashtruar nga reklamat, gjithmonë kontrolloni informacionin në etiketë.

burimi: brightside

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0