4 praktikat e lidershipit për të nxitur besnikërinë e punonjësve - Business Magazine Albania

4 praktikat e lidershipit për të nxitur besnikërinë e punonjësve

praktikat e lidershipit

Nga JOEL COMM

Besnikëria që merrni nga punonjësit tuaj është po aq thelbësore sa besnikëria ndaj markës që shpresoni të fitoni nga klientët tuaj. Megjithëse mund të duket e vështirë të matet, besnikëria e vërtetë e punonjësve, nga një vështrim më i afërt i të dhënave të ruajtjes dhe faktorëve shkaktarë, mund t’ju japë një pasqyrë më të madhe në efektivitetin e organizatës suaj, kulturën dhe rritjen vjetore të biznesit.

Pasi të kuptoni nevojat e punonjësve në të gjithë kompaninë tuaj, duhet të demonstroni gatishmërinë tuaj për të promovuar ndryshime aktive që adresojnë sfidat moderne të vendit të punës.

Për sipërmarrësit dhe drejtuesit e biznesit, fokusimi në strategjitë që kanë ndikimin më të madh në besnikërinë dhe mbajtjen e punonjësve, shpesh përmirëson bashkëpunimin dhe produktivitetin. Këto katër praktika drejtuese mund të duken tipike në sipërfaqe, por ato duhet t’ju inkurajojnë të merrni parasysh qasje unike për të nxitur mbështetjen dhe besnikërinë midis punonjësve tuaj të përkushtuar.

  1. Jepni përparësi njohjes dhe vlerësimit të shpeshtë të punonjësve

Shpesh ka qenë e zakonshme që punëdhënësit të bëjnë përpjekje minimale në programet e tyre të mirënjohjes dhe vlerësimit. Qoftë ofrimi i kafesë falas, dërgimi i një karte falenderimi të përgjithshëm ose ofrimi i një rritjeje të vogël. Këto janë kompanitë që po aq pak vëmëndje i kanë kushtuar mirëqenies së punonjësve dhe shëndetit mendor. Dhe, shpesh, këto janë të njëjtat biznese që ankohen për mungesën e angazhimit të punonjësve.

Vetëm vitet e fundit kam filluar të vërej më shumë liderë që ofrojnë njohjen dhe vlerësimin që punonjësit kanë dëshiruar. Kjo ka përfshirë marrjen e një karte dhuratë për restorantin e preferuar local. Unë gjithashtu kam zbuluar veçanërisht se dhuratat e personalizuara pëlqehen shumë. Kompanitë që e kuptojnë rëndësinë e dhuratave të specializuara dhe kanë një “seksion të dhuratave të korporatës”, të tilla si Spoonful of Comfort, shpesh shkëlqejnë në shfaqjen e vlerësimit të punonjësve.

Lexo: Vipat me IQ më të lartë

Për më tepër, nëse drejtuesit mund të punojnë me kompani që përqendrohen në lloje specifike të mallrave, ata ka të ngjarë të tregojnë mirënjohje të vërtetë për punonjësit duke I shpërblyer sipas interesave të tyre të veçanta. Megjithatë, është gjithashtu e rëndësishme të konfirmoni se dhurata që zgjidhni është e përshtatshme për personin që po ia jepni.

Marrja e kohës për të dërguar një ëmbëlsirë të vogël mund të krijojë një ndikim të qëndrueshëm për t’i bërë punonjësit të ndihen të njohur dhe të vlerësuar. Dallimi nuk ka qenë thjesht në veprimet e liderëve, por është fakti që nevojat e punonjësve dëgjohen dhe shndërrohen në iniciativa kuptimplote.

  1. Investoni në Programet e Zhvillimit të Karrierës

Është e kuptueshme që jo çdo kompani ka burimet për të ofruar programe të gjëra të zhvillimit të karrierës. Megjithatë, pavarësisht nëse jeni një sipërmarrës i suksesshëm apo udhëheqës i një biznesi të vogël, mbështetja e zhvillimit të karrierës së punonjësve është thelbësore. Nuk është madhësia e programit ajo që ka rëndësi, është cilësia dhe përkushtimi që mund të ofroni që sjell vlersim më të madh.

Ju e dini se punonjësit me prirje rritëse kanë dëshirën për të punuar shumë dhe për të fituar përvojë, por ata gjithashtu dëshirojnë njohuri shtesë dhe aftësinë për të përqafuar ndryshimin gjatë karrierës së tyre. Si një udhëheqës, qielli është kufiri,  kur bëhet fjalë për fillimin e një programi të zhvillimit të karrierës për punonjësit tuaj — kështu që mos kini frikë të bëheni krijues!

  1. Ofroni vende pune fleksibël dhe miqësore në distancë

Ne kemi parë një ndryshim të jashtëzakonshëm në kulturën e vendit të punës që lidhet me liderët e biznesit që ofrojnë vende pune fleksibël dhe miqësore në distancë. Si dikush që ka punuar nga distanca për vite përpara pandemisë, ishte intriguese të shihje se sa dramatikisht ndodhën këto ndryshime.

Jam i sigurt se si udhëheqës biznesi, ju keni përjetuar sfidat tuaja kur bëhet fjalë për menaxhimin dhe mbështetjen e punonjësve në një mjedis pune në zhvillim. Së bashku me krijimin e një mjedisi pune pozitiv dhe gjithëpërfshirës, ju ka të ngjarë të keni prioritet sigurimin e mjeteve që u nevojiten dhe krijimin e rrugëve për komunikim.

Por, çelësi për të ofruar një hapësirë pune miqësore nga distanca që nxit mbështetjen dhe besnikërinë është gjithashtu heqja e pasigurisë gjatë kohërave të paqëndrueshmërisë ekonomike dhe marrja e një qasjeje me në qendër njeriun kur merret parasysh kultura e kompanisë.

  1. Përmirësoni përvojën e punësimit dhe hyrjes në bord

Si punëdhënës, ju dëshironi të lini një përshtypje të parë të shkëlqyer kur punësoni punëtorë afatgjatë dhe produktivë, të cilët do të ndikojnë pozitivisht në fundin tuaj. Gjatë procesit të punësimit dhe hyrjes në bord, duhet të përfshihen planet tuaj të komunikimit, kompensimit dhe përfitimeve. Në mënyrë ideale, ju do të dëshironi të siguroni që kjo t’i përshtatet nevojave të tyre për shëndetin dhe mirëqenien.

Ju mund të mbështesni rritjen e punësimeve të reja duke ofruar mundësi mentorimi të udhëhequra nga punonjësit ekzistues, duke mbajtur linjat e komunikimit të hapura dhe duke dhënë drejtim nëpërmjet reagimeve të vërteta dhe konstruktive. Nëse mendoni se keni nevojë për më shumë mbështetje dhe strukturë për të lidhur punonjësit me mundësi cilësore mentorimi, shumë kompani kanë kuptuar se platformat softuerike janë të dobishme. Përdorimi i teknologjisë për të nxitur lidhjet midis punonjësve mund të thjeshtojë procesin.

Besnikëria e punonjësve ka të bëjë me krijimin e një mjedisi të udhëhequr nga pasioni që mbështet punën e palodhur, përkushtimin dhe angazhimin pozitiv. Më shumë se kaq, do të thotë të mbështesësh rritjen e punonjësve në mënyrë që ata të lulëzojnë dhe të krijojnë një mjedis më të mirë pune për të gjithë. Merrni parasysh nevojat e punonjësve tuaj dhe veprimet unike të lidershipit që mund të ndërmerrni për të nxitur besnikërinë.

INC.com

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0