4 gjëra që duhen të bëni para se të shkoni në shtrat - Business Magazine Albania

4 gjëra që duhen të bëni para se të shkoni në shtrat

shtrat

1. Mendoni për ditën e kaluar në kokën tuaj

Pitagorianët gjithashtu kishin një praktikë të tillë: para se të shkonin në shtrat, mendonin për ditën e kaluar në kokën e tyre dhe vlerësonin secilin prej veprimeve të tyre. Kjo zhvillon kujtesën dhe ndihmon për të vlerësuar atë që keni bërë mirë, çfarë gabimesh keni bërë, çfarë mund të kishit bërë më mirë por nuk e bëtë dhe pse.

Në trazirat e ditës, shumë ngjarje mund të humbasin, dhe duke lëvizur nëpër të gjitha situatat para se të shkoni në shtrat, në një atmosferë të qetë dhe pa u nxituar askund, do të jeni në gjendje t’i hidhni një vështrim të ri problemeve dhe madje të mbani mend diçka që duhet të bëhet nesër. Ju mund t’i kombinoni këto kujtime me mirënjohje.

Lexoni: Google Nest, pajisja që gjurmon aktivitetin e trupit tuaj në shtrat

Në vitin 2005, studiuesit Seligman, Steen dhe Peterson kryen një eksperiment të quajtur “Tre gjëra të mira në jetë”. Pjesëmarrësit u ndanë në dy grupe. Njërit prej tyre iu dha detyra të regjistronin tre ngjarje të mira të ditës së kaluar çdo natë para se të flinin, për të cilat ishin mirënjohës. Ishte e nevojshme jo thjesht t’i përmendnin, por të justifikohej për çdo ngjarje arsyeja e mirënjohjes, çfarë ka kaq të mirë kjo ngjarje.

Eksperimenti u krye për një javë dhe grupet u monitoruan për një muaj. Doli se pjesëmarrësit që përfunduan detyrën gjatë gjithë javës ishin më të lumtur dhe më pak të dëshpëruar jo vetëm gjatë kësaj “jave të mirënjohjes”, por edhe gjatë 3-6 muajve të ardhshëm.
Dhe gjithçka që duhet të bëni është të mbani mend tre gjëra për të cilat jeni mirënjohës.

2. Planifikoni të nesërmen

Një praktikë tjetër e pitagorianëve ishte të parashikonin mendërisht ngjarjet e ditës së nesërme. Mendoni se kë do të takoni, çfarë do të thoni dhe bëni. E gjithë kjo duhej të shfaqej në mendjen e Pitagorianëve aq qartë sikur të kishte ndodhur tashmë në realitet. Pra, parashikimi i ngjarjeve u kthye në formimin e tyre.

Sigurisht, nuk keni shumë kohë për të menduar në detaje mbi ngjarjet e ditës së nesërme, por mund të kaloni nëpër pikat kryesore. Para se të shkoni në shtrat, mendoni se çfarë duhet bërë nesër (shqyrtimi i ditës së kaluar do të ndihmojë në këtë, me siguri do t’ju vijnë në mendje disa gjëra të detyrueshme), përcaktoni vetë detyrat kryesore që duhet të përfundoni, madje mund të imagjinoni disa rezultate të suksesshme: zgjimi në orën 7:00, rruga për në punë pa bllokime trafiku dhe rrëmuja në transport, një takim i suksesshëm me klientët, etj.

Ju mund ta bëni këtë edhe në mëngjes, nëse, natyrisht, keni kohë për reflektime të tilla.

3. Përgatisni gjithçka për nesër

Më kujtohen menjëherë vitet e shkollës, kur në mbrëmje duhej të bëja gati çantën me tekstet shkollore. Ky zakon ka kohë që është zhytur në harresë së bashku me çantën dhe tekstet shkollore, por ishte shumë i dobishëm. Në vitin 2011, zinxhiri i hoteleve Travelodge kreu një studim në të cilin përcaktuan kohën e zgjedhjes së rrobave për burrat dhe gratë në mëngjes. Mjaft e çuditshme, rezultoi se burrat zgjedhin një veshje për 3 minuta ndërsa gratë shpenzojnë rreth 10 minuta në këtë ritual.

Ju mund t’i lironi këto 10-15 minuta në mëngjes duke menduar për veshjen tuaj para se të shkoni në shtrat. Vetëm vendosni se me çfarë do të shkoni në punë nesër, mbani mend nëse kjo veshje është në larje dhe nëse të gjithë aksesorët janë gati për të. Vetëm një minutë reflektimi dhe nuk do të nxitoni më nëpër apartament, nuk do të hekurosni me nxitim diçka ose do të vishni gjëra që nuk bëjnë.

Lexoni: Kjo rutinë 10-minutëshe do të rrisë qartësinë dhe kreativitetin tuaj

4. Dreka për nesër

Nëse keni dashur të kaloni në një dietë të shëndetshme për një kohë të gjatë dhe të mos e mbushni urinë me byrekë dhe çokollata, është koha për të filluar. Është e qartë se mëngjesi nuk është koha më e mirë për të përgatitur drekën, ndaj bëjeni paraprakisht dhe paketojeni në një enë. Gjithçka që do të mbetet në mëngjes është ta transferoni nga frigoriferi në qese dhe të shijoni një vakt të shëndetshëm.

Pas gjithë këtyre gjërave do të keni një ndjenjë përfundimi, do të jeni të qetë për ditën e nesërme.

/medium

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #28 - Prill 2022

Si sipërmarrës e keni dëgjuar, madje e keni predikuar shprehjen: jeta nuk bëhet më e lehtë, thjesht ju bëheni më të fortë. Kësaj radhe po e përjetojmë siç nuk e kishim imagjinuar.

Ndërsa po synonim të dilnim nga kthetrat e pandemisë, një tjetër plagë goditi Europën. Sulmi rus ndaj Ukrainës, i pakonceptueshëm nga bota moderne, erdhi si një Tsunami në Europë dhe madje në të gjithë Botën. Lufta me armë shkatërruese, deri tek kërcënimi i përdorimit të armëve nukleare, po sjell një dëm të jashtëzakonshëm për Ukrainën dhe popullin e saj. Mijëra të vrarë dhe mbi 4 milionë të shpërngulur nga vendi, pavarësisht rezistencës së fortë dhe të paparashikuar të ukrain- asve.

Zhvillimet dinamike në më pak se një muaj, çuan në vendime të pamenduara më parë për dhjetëra kompani ndërkombëtare. Tregjet e lëndëve të para panë çmime të rritura me ritmet më të larta të 40 viteve të fundit, ndërsa sheshet në kryeqytetet botërore, përfshirë Tiranën, pritën protestat, fillimisht kundër luftës e më tej kundër rritjes së çmimeve. Më 8 Mars, Çmimi i Naftës kaloi nga 199 lekë/litër në 260-270 lekë për litër, ndërsa po gjatë marsit, çmimi i bukës masive kaloi nga 80 lekë në 100 dhë së fundi 120 lekë. Qeveria ngriti komitete për të …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0