4 Gabime të zakonshme që duhet të shmangni në biznes


Në ditët e sotme kur teknologjia po ecën me ritme të shpejta dhe të gjithë konkurojnë për të sjell risi, lind dëshira për të patur një produkt i cili më vonë mund të kthehet në biznes. Të shumtë janë startup-et apo sipërmarrësit e rinj që po luftojnë për të qënë në majë.

Megjithatë suksesi i vërtet nuk blihet dhe nuk arrihet me një kapsitje të syve. Është një udhëtim i vështirë dhe shpesh shoqërohet me gabime që lindin gjatë rrugës.

Këto janë gabimet që bëjnë shpesh sipërmarrësit e rinj:

Të ndihesh superior

A e keni dëgjuar shprehjen, “Krenaria vjen para rënies”? Epo, ja që e mësuat tani.

Kur njerëzit fillojnë të ndihen të paarritshëm, ata nuk arrijnë të shohin gjërat e vogla që e bëjnë një biznes të funksionojë. Prandaj shumica dështojnë.

Merrni shembull nga Jeffrey Hayzlett. Kur ishte Shefi i marketingut të Kodak ai i pastronte vet tapetet. Kjo është një mënyrë për të shmangur hipnozën e përsosmërisë.

Të festosh përpara fitores

Në biznes, gjërat lëvizin shumë shpejt. Prandja disa njerëz fillojnë të gëzohen para kohe.

Për shembull, kompania kineze e smartphone-ëve Xiaomi shiti 72 milionë smartphone në vitin 2015. Ata menduan se arritën majën prandaj filluan festimet. Por entuziasmi nuk zgjati shumë. Në vitin pasardhës ata humbën 20% të aksioneve globale në tregun e smartphone-ëve sepse nuk kishin asnjë mundësi për zgjerimin e tregut të tyre në Kinë.

Edhe kur je i suksesshëm, gjithmonë tregohu i gatshëm për sfidat e ardhshme. Terreni i ri gjithmonë sjell sfida të reja. Shiko përpara, jo mbrapa.

Asnjëherë mos u dorëzo

Emrat më të mëdhenj që njihni sot, nuk janë bërë të suksesshëm brenda natës. Është thelbësore që të mos dorëzoheni edhe atëherë kur ndiheni të pafuqishëm.

Jeff Bezos, themeluesi i Amazon, është një shembull i mirë. Jeff nuk nxorri asnjë fitim nga Amazon në nëntë vitet e para. Imagjinoni sikur ai të ishte dorëzuar. Ai asnjëherë nuk do të ishte bërë një nga njerëzit më të suksesshëm në botë. Nesë biznesi juaj nuk po bën para tani nuk do të thotë që nuk do të bëj më vonë.

Asnjëherë mos u dorëzo.

Të nënvlerësosh gjatësinë e udhëtimit

Ky është mësimi më i rëndësishëm. Shumë kompani kanë bërë një rrugë të gjatë për të arritur suksesin që kanë sot. Për shembull: FedEx, Amazon dhe Microsoft.

ESPN është një shembull tjetër. Ata filluan në vitin 1978. Ata u përballën me një periushë shumë të vështirë përpara se të fillonin të mblidhnin fitime në mes të viteve 1980. Sot ata janë një nga kanalet më të mëdhenj sportive në botë.

Nëse do të jesh i suksesshëm duhet të durosh, rruga është e gjatë.

Këto janë katër gabimet që shumica e sipërmarrësve të rinj bëjnë. Kuptojini ato dhe nxirrini jashtë sistemit tuaj që të jeni i sigurt në rrugën tuaj drejt suksesit si një pronar biznesi.

/Entrepreneur

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale