3 mënyra se si Samsung po mbron biznesin e tij në të ardhmen - Business Magazine Albania

3 mënyra se si Samsung po mbron biznesin e tij në të ardhmen

Samsung

Kompanitë mund të mësojnë një ose dy gjëra nga Samsung kur projektojnë pajisjet e tyre më të reja.

Duke folur në CES javën e kaluar në një sallë masive, CEO i Samsung Jong-Hee Han mbajti një fjalim në të cilin prezantoi produkte të reja dhe foli për vizionin e kompanisë për të ardhmen.

Më poshtë janë tre mënyra se si Han tha se prodhuesi i gjithçkaje, nga telefonat tek frigoriferët inteligjentë, po siguron që teknologjia e tij t’i mbajë klientët të lumtur për vitet në vijim.

  1. Duke i dhënë përparësi teknologjisë së lehtë për t’u përdorur

Një nga parimet udhëzuese të Samsung, tha Han, është se edhe pajisjet të teknologjisë së lartë duhet të jenë intuitive për përdoruesit. Han zbuloi një projektor portativ të ri, miqësor për përdoruesit, Freestyle, i cili – ndryshe nga shumë nga konkurrentët e tij – mund të pasqyrojë ekranin e një telefoni me një prekje të vetme. “Ne duam të gjejmë një mënyrë për të ripërcaktuar marrëdhënien tuaj me teknologjitë që përdorni çdo ditë,” tha Han.

CEO gjithashtu vuri në dukje se Samsung e vë theksin në sigurimin që produktet e tij të jenë shumë të personalizueshme nga përdoruesi, qofshin ato orë Galaxy me fytyra të ndryshueshme ose frigoriferë inteligjentë që vijnë në një larmi ngjyrash. Gjatë fjalimit kryesor, kompania prezantoi një televizor të ri me ekran të sheshtë që mund të jetë i lakuar për t’iu përshtatur pikës së favorshme të klientit, si dhe një makinë larëse inteligjente që përdor inteligjencën artificiale për të përshtatur ciklet e larjes sipas preferencave të përdoruesit. “Ne jemi gjithmonë duke punuar drejt një të ardhmeje ku teknologjia funksionon pa probleme me ju në qendër,” tha Han.

Lexoni: Samsung prezanton Home Hub: Pajisjen qendrore për menaxhimin e smart home

  1. Prodhimi me qëndrueshmërinë në mendje

Samsung ka ndjekur drejtimin e korporatave të tjera anembanë botës duke u prirur drejt qëndrueshmërisë në vitet e fundit. Në vitin 2021, tha Han, kompania bëri ndryshime në proceset e saj të prodhimit që ulën gjurmët e karbonit të produkteve si ekranet e pajisjeve dhe çipat. Ai gjithashtu shkurtoi sasinë e paketimit që përdor për shumë produkte dhe filloi të përfshijë më shumë materiale të riciklueshme. Në këtë proces, kompania ishte në gjendje të reduktonte emetimet e saj të karbonit me 700,000 ton. Për një kompani të madhe si Samsung, e cila shet qindra miliona produkte në vit, “edhe ndryshimet më të vogla mund të bëjnë një ndryshim të madh,” tha Han.

Ndryshimet do të vazhdojnë të vijnë. Duke filluar nga ky vit, tha Han, televizorët e Samsung do të përdorin 30 herë më shumë plastikë të ricikluar se vitin e kaluar. Dhe deri në vitin 2025, çdo pajisje mobile dhe pajisje që prodhon kompania do të bëhet të paktën pjesërisht nga materiale të ripërdorura.

  1. Krijimi i pajisjeve me efikasitet të energjisë

Han njoftoi se kompania po zgjeron shërbimin e saj SmartThings Energy, i cili u lejon përdoruesve të monitorojnë përdorimin e tyre të energjisë në pajisjet inteligjente, nga pastruesit e ajrit te lavastoviljet. Sistemi përfshin IA për të bërë rekomandime se si përdoruesit mund të reduktojnë përdorimin e tyre të energjisë, një fitore për portofolët e tyre dhe mjedisin. Në vazhdim, të gjithë televizorët, monitorët dhe frigoriferët e rinj Samsung do të përfshijnë shërbimin.

Han zbuloi gjithashtu se telekomandat e televizorit të Samsung tani do të mundësohen nga valët e radios nga produkte si ruterët WiFi, duke eleminuar nevojën për bateri. Dhe deri në vitin 2025, televizorët dhe karikuesit e telefonave të kompanisë do të funksionojnë me fuqi gati zero, duke konsumuar kështu pothuajse fare energji kur janë në punë. “Miliona ndryshime të përditshme,” tha Han, “mund të kenë një ndikim domethënës për planetin tonë.”

/inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0