A keni një kompani ku mbizotëron diversiteti? Shumica prej nesh besojnë se zgjedhim kandidatët më të mirë për t’u bashkuar me ekipin tonë pavarësisht nga gjinia, përkatësia etnike ose aftësia, dhe se ne përpiqemi të ndërtojmë produkte dhe shërbime që u shërbejnë të gjithë llojeve të konsumatorëve. Por njerëzit kanë pika të verbra, dhe për sipërmarrësit, ato pika të verbër mund të çojnë në mundësi të humbura.
Unë kam kaluar dekadën e shkuar duke u mësuar liderëve se si të shohin atë që u mungon të tjerëve. Unë e quaj këtë “të menduarit jo të qartë”, dhe përfitimet nuk janë të vështira për t’u kuptuar. Sipërmarrësit e vlerësojnë menjëherë vlerën e të qenit në gjendje të shohin atë që të tjerët nuk e shohin. Të gjithë duan të jenë më inovativë dhe kreativë. Por përfitimet e diversitetit dhe përfshirjes nuk kuptohen aq mirë.
Libri im i ri Përtej Diversitetit, të cilin e kam bërë me eksperten e Diversitetit, Barazisë dhe Përfshirjes (DEI) Jennifer Brown (dhe mbështetjen e gjashtë kontribuesve të tjerë), synon ta bëjë një temë të vështirë dhe të ndjeshme më të arritshme. Bashkëpunimi ynë filloi në fillim të këtij viti, me një samit virtual që mblodhi së bashku mbi 200 folës, duke përfshirë udhëheqës, sipërmarrës, VC dhe argëtues, për të ndarë njohuritë e tyre më të mira në mënyrat se si fokusimi në diversitet, përfshirje dhe barazi mund të ofrojë disa përfitime befasuese për kompanitë e të gjitha përmasave. Këtu janë disa nga mësimet më të mira që ndajmë në libër:
Gjeni audienca të reja
Më shumë se një dekadë më parë, çdo markë kryesore e motoçikletave ishte e përqëndruar në marketingun për burrat. Sot segmenti konsumator me rritje më të shpejtë për shumë prej këtyre markave janë femrat. Kjo “zhdukje” e industrive të tëra është një trend për të cilin kam parë dhe shkruar që nga viti 2010. Markat e modës si Stella McCartney po krijojnë linja veshjesh neutrale për gjininë. Markat e kozmetikës si Tom Ford, YSL dhe Estée Lauder po prodhojnë të gjitha linja grimi për meshkuj.
Kjo ide e gjetjes së audiencave të reja nuk është e kufizuar në gjini. Olay sapo lançoi një produkt të krijuar për ta bërë paketimin e tyre më gjithëpërfshirës për klientët me aftësi të kufizuar. Shishet e ridizajnuara të P&G të shampos dhe balsamit Herbal Essences me shënjues të prekshëm për të ndihmuar personat me shikim të dëmtuar të dallojnë ndryshimin midis shisheve. Secila prej këtyre markave është pioniere në gamën e produkteve të reja përfshirëse dhe duke gjetur audienca të reja, duke dëgjuar përvojën e jetuar të anëtarëve të ndryshëm të ekipit dhe klientëve të ndryshëm.
Lexoni: “Kthesa e Madhe” libri i Sheki Useinit që ju nxit të jetoni jetën në maksimum
Rimendoni gjuhën tuaj
Shumë herë, ne zgjedhim pa dashje gjuhën për faqet tona të internetit dhe përshkrimet e punës që dërgojnë një sinjal të gabuar, se vetëm disa lloje punonjësish ose klientësh janë të mirëpritur. Një startup që kemi paraqitur në librin tonë është një kompani e quajtur Textio që ofron një platformë “shkrimi të shtuar” që i ndihmon njerëzit të ndryshojnë mënyrën se si shkruajnë. Mjeti online i Textio ndihmon që shkrimet e përdoruesve të jenë më gjithëpërfshirëse duke vënë në pah gjuhën që mund të tjetërsojnë disa njerëz dhe duke sugjeruar gjuhë alternative. Mjete të tilla na ndihmojnë të kuptojmë dhe eleminojmë paragjykimet e fshehura dhe të rrisim të kuptuarit tonë për ndikimin që ka gjuha.
Përqëndrohuni në grupime të ndryshme, jo në një kategori të vetme
Bisedat rreth diversitetit na shtyjnë rregullisht të zgjedhim një dimension të vetes në kurriz të të tjerëve. Këto dimensione janë lentet që formojnë mënyrën se si ne e perceptojmë vendin tonë në botë dhe si na perceptojnë të tjerët. Të qenit hispanik, ose femër, ose homoseksual, ose mbi 50 vjeç, ose i adoptuar, ose me aftësi të kufizuara, ose ndonjë kombinim i këtyre identiteteve, i ofron secilit prej nesh një perspektivë unike të botës. Por ne mund ta kuptojmë njëri-tjetrin si njerëz vetëm nëse jemi të gatshëm të pranojmë të gjitha këto dimensione në vend që t’i detyrojmë njerëzit të zgjedhin një identitet mbi tjetrin. Kur njerëzit ndihen mjaft të sigurtë për të shprehur personalitetin dhe identitetin e tyre të vërtetë në punë dhe në jetë, ata ndjejnë një ndjenjë përkatësie. Kjo përkatësi mund të optimizojë performancën dhe të rrisë besnikërinë, dhe gjithçka vjen nga të qenit i gatshëm për t’i lënë njerëzit të sillen vetëvetja në punë.
Pavarësisht nëse jeni një sipërmarrës i vetëm ose drejtoni një biznes me shumë punonjës, duke u fokusuar në krijimin e produkteve më të larmishme dhe gjithëpërfshirëse ose në sjelljen e anëtarëve më të ndryshëm të ekipit në grupin tuaj mund të gjenerojë rezultate të mëdha.
/inc
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.