Legjenda e televizionit dhe filmit, Alan Alda njihet më shumë për rolin e Haëkeye në serialin televiziv M*A*S*H, por në vitet e fundit, ai është bërë specialist në komunikim, veçanërisht kur bëhet fjalë për komunikimin e shkencës me jo-shkencëtarët. Alda ka paraqitur tre këshilla për komunikim efektiv. Përdorini ato për t’i bërë komunikimet tuaja më të kuptueshme dhe më të paharrueshme.
1. Bëni vetëm tre pika kryesore.
Alda rekomandon që të bëni të paktën tre pika kryesore në të njëjtën kohë, veçanërisht nëse jeni duke u përpjekur të komunikoni një ide komplekse. Ai mendon se bërja e tre pikave është një ide e shkëlqyeshme sepse përdor rregullin e 3-së, një numër kaq i njohur për të gjithë ne, në fe, legjendë, tregim, madje edhe komedi. Për këtë arsye, tre pikë të shkëlqyera do të jenë më të paharrueshme se dy.
2. Shpjegoni të njëjtin koncept në mënyra të shumta.
Si e shpjegoni të njëjtën gjë në tre mënyra të ndryshme? Një qasje është të japësh një shpjegim të drejtpërdrejtë, pastaj një metaforë dhe më pas një shembull të botës reale. Pra, për shembull, nëse dëshironi të shpjegoni rregullin e ofertës dhe kërkesës, mund të filloni me konceptin e drejtpërdrejtë që kur kërkesa është më e madhe se oferta, çmimet rriten dhe kur oferta është më e madhe se kërkesa, çmimet bien. Pastaj mund të përdorni një metaforë për të ilustruar, ndoshta një treg fshati ku ka vetëm një bukëpjekës që shet bukë dhe më pas tre furrtarë të tjerë hapin kabina.
3. Përsëriteni veten.
Ju nuk dëshironi të thoni të njëjtën gjë pa pushim si një papagall i stërvitur. Ju mund të mërzitni dëgjuesit nëse e bëni këtë. Por kur përdoret si duhet, përsëritja është një gjë tepër e fuqishme aq e fuqishme saqë, sipas hulumtimeve, njerëzit do të fillojnë të besojnë edhe një deklaratë dukshëm të pavërtetë nëse e dëgjojnë atë të përsëritur mjaftueshëm herë. Pra, shfrytëzoni fuqinë e përsëritjes duke përdorur përsëritjen në distancë duke u rikthyer përsëri dhe përsëri në të njëjtën ide, deklaratë ose temë me kalimin e kohës. Kjo është shumë efektive nëse e bëni atë gjatë ditëve ose javëve, por mund të jetë gjithashtu një taktikë e fuqishme nëse përsëritni të njëjtin koncept, fakt ose ide në intervale gjatë një fjalimi ose prezantimi të vetëm.
inc
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.