3 hapa për të kultivuar mendësinë e një novatori! - Business Magazine Albania

3 hapa për të kultivuar mendësinë e një novatori!

Novator

Imagjinoni që jeni duke luajtur një video lojë, ku duhet të kapërceni sfidat dhe të zhbllokoni shpërblimet në mënyrë që të ngjiteni në nivelin tjetër. Ngjitja e shkallëve të korporatës në punë është e ngjashme, por në vend që të luftoni me dragonjtë ose të ndërtoni qytete, po lundroni në politikën e zyrave dhe po synoni të arrini qëllimet. Ju gjithashtu nuk do të jeni vetëm. Bashkëmoshatarët tuaj shpesh konkurrojnë përkrah jush për promovimin e radhës.

Ju mund të pyesni veten: Nëse të gjithë luajnë të njëjtën lojë, si mund të eci përpara?

Të bësh mirë punën tënde zakonisht nuk mjafton. Në një peizazh biznesi që vlerëson të menduarit kreativ dhe rezultatet e reja, duhet më shumë sesa ndjekja e porosive dhe shënimi i kutive për t’u dalluar. Punonjësit që ngjiten shpejt në shkallët e korporatës shpesh kanë një cilësi shumë specifike: mentalitetin e një novatori. Këta njerëz përfundimisht e pozicionojnë veten si asete të vlefshme duke vënë në dyshim supozimet dhe duke i shtyrë organizatat e tyre të qëndrojnë konkurruese. Duke sjellë vazhdimisht ide të reja në tryezë dhe duke demonstruar një qasje proaktive për zgjidhjen e problemeve, ato natyrisht tërheqin vëmendjen e drejtuesve më të lartë.

Shiko edhe: Nga sindroma Imposter te fuqizimi: 3 këshilla për kapërcimin e vetëdyshimit në karrierën tuaj

Struktura kryesore: Kur krijoni një ide që përmirëson përvojën e klientit, u kursen njerëzve kohë dhe para, ose e bën organizatën tuaj të performojë më mirë në një treg konkurrues, këto arritje nuk kalojnë pa u vënë re. Me mentalitetin e duhur, të fokusuar në inovacion, edhe ju mund të veçoni veten dhe të fitoni avantazh në organizatën tuaj. Kjo është e vërtetë për këdo, në çdo nivel, që kërkon të ndjekë shpejt karrierën e tij.

Zhvillimi i mentalitetit të një inovatori

Siç përshkruhet në librin, Experiential Intelligence, mendësia juaj përbëhet nga qëndrimet dhe besimet tuaja. Nëse qëndrimi juaj ka të bëjë me kryerjen e minimumit, sepse besoni se nuk mund të bëni ndonjë ndryshim të vërtetë në punën tuaj, ndoshta nuk do të shkëlqeni si një yll. Nga ana tjetër, nëse jeni të përqendruar në përmirësimin e punës, dhe jetës suaj, përmes kuriozitetit, kreativitetit dhe mësimit të vazhdueshëm, jeni më të pozicionuar për të zbuluar dhe krijuar mundësi të reja në çdo fushë të asaj që bëni. Me fjalë të tjera, ju keni më shumë gjasa të zhvilloni mentalitetin e një novatori.

Ja se si të filloni.

1) Përqafoni kuriozitetin gjatë zgjidhjes së problemeve.

Kurioziteti nxit inovacionin duke ju inkurajuar të vini në dyshim status quo-në dhe të eksploroni mundësi të reja. Kur u qaseni detyrave, madje edhe atyre të lodhshme, me një ndjenjë habie, keni më shumë gjasa të zbuloni zgjidhje të reja për problemet ekzistuese. Ky hetim proaktiv mund të çojë në përmirësime të procesit, risi produkti dhe modele të reja biznesi që mund të çojnë në mënyrë të konsiderueshme suksesin e organizatës suaj.

Si duket kjo në praktikë?

Përpara se të zhyteni në një projekt, merrni parasysh të bëni pyetje që do t’ju ndihmojnë ju dhe të tjerët të mendoni jashtë kutisë: Cili është shkaku kryesor i problemit që po përpiqem të zgjidh? Si mund të shtoj vlerën më të madhe, sa më shpejt të jetë e mundur dhe me sa më pak investim? A ka një mundësi për të bërë një ndikim më të madh, diçka që nuk po e shoh? Qëllimi është të fitoni njohuri për çështjen themelore dhe të identifikoni çdo supozim që mund të bëni që mund të kufizojë produktivitetin dhe rezultatet tuaja.

Kur jeni kurioz dhe i orientuar drejt zgjidhjeve në këtë mënyrë, mund ta përqendroni energjinë tuaj në gjetjen e mënyrave inovative për të kapërcyer sfidat në vend që të zhyteni në vetë problemet.

Për shembull, nëse menaxheri juaj ju jep një projekt që tingëllon i lodhshëm: rinovimi i ndërfaqes së faqes së internetit të kompanisë suaj. Në vend që të rënkoni dhe të bëni minimumin, bëhuni kurioz. Bëni pyetje si: Çfarë do ta befasonte dhe kënaqte klientin? Si mund ta rinovojmë procesin tonë për ta bërë atë 10 herë më të mirë? Ju madje mund të intervistoni përdoruesit për përvojat e tyre për të testuar supozimet tuaja përpara se të shpenzoni kohë dhe burime të vlefshme.

Çështja është: Bërja e pyetjeve të zhytura në mendime, dhe përpjekjet proaktive për t’iu përgjigjur atyre, mund t’ju veçojë nga turma.

Këshillë profesionale: Pas çdo projekti, renditni atë që nuk funksionoi dhe si ofron njohuri për përpjekjet e ardhshme. Nëpërmjet kësaj praktike, ju mund të krijoni elasticitet, një cilësi që do t’ju lejojë të largoheni nga pengesat dhe t’i shihni ato si hapa thelbësorë në procesin e të mësuarit, edhe përballë skepticizmit ose pengesave. Kjo këmbëngulje mund të çojë në përparime që mund të avancojnë karrierën tuaj.

2) Nxitja e mësimit të vazhdueshëm.

Peizazhi i biznesit po ndryshon vazhdimisht. Thjesht merrni parasysh se si inteligjenca artificiale ka pushtuar së fundmi botën e korporatave. Duke i kushtuar kohë mësimit të vazhdueshëm, pavarësisht nëse e bëni këtë brenda ose jashtë orarit të punës, ju siguroni që aftësitë dhe njohuritë tuaja të mbeten të rëndësishme dhe të fundit. Ky përkushtim ndaj rritjes mund të rrisë aftësinë tuaj për të kontribuar në organizatën tuaj dhe t’ju bëjë një kandidat më tërheqës për avancim.

Si duket kjo në praktikë?

Ndani një orë në javë për të mësuar. Eksploroni lajmet që lidhen me fushën tuaj të ekspertizës, merrni pjesë në një ngjarje ose konferencë në rrjet, ose merrni një kurs në internet për të plotësuar projektet tuaja aktuale dhe për të zgjeruar grupet tuaja të aftësive. Qëllimi këtu është të qëndroni të përditësuar me tendencat më të fundit të industrisë, të përmirësoni aftësitë kur është e nevojshme dhe të bëheni shumë të aftë në fushën tuaj të interesit. Sa më shumë mjete të keni në dispozicion, aq më lehtë do të jetë përpara jush të përshtateni, të ndërroni drejtime dhe të mendoni në mënyrë krijuese se si të zgjidhni problemin kur përballeni me sfida të reja.

Jashtë punës, eksplorimi i hobeve dhe fitimi i përvojave të reja mund të jenë gjithashtu të dobishme, pasi hulumtimet tregojnë se përfshirja në aktivitete krijuese mund të na ndihmojnë në ndërtimin e aftësive të reja dhe rritjen e kreativitetit në punë.

Këshillë profesionale: Bëni një listë të aftësive që dëshironi të zhvilloni. Kërkoni artikuj, video TED, kurse online përmes LinkedIn ose Coursera dhe ekspertë për t’u ndjekur në mediat sociale që mund t’ju ndihmojnë të fitoni atë njohuri. Merrni atë që mësoni dhe ndajeni me ekipin tuaj, gjë që mund të ndihmojë në avancimin e projekteve duke ju pozicionuar si një person i domosdoshëm me këto aftësi të reja.

3) Inkurajoni bashkëpunimin e hapur.

Inovacioni lulëzon në mjedise ku idetë ndahen lirshëm dhe ku vlerësohen perspektivat e ndryshme. Bashkëpunimi i hapur nxit një ndjenjë të komunitetit dhe pronësisë kolektive mbi projektet, duke rritur gjasat për rezultate inovative. Në fakt, risi e madhe shpesh vjen nga puna në ekipe dhe departamente, dhe njerëzit që kuptojnë se si të ndërtojnë ura nëpër ato kapanone mund të ndihmojnë në drejtimin e saj.

Si duket kjo në praktikë?

Krijoni një seancë mujore idesh me ekipin ose kolegët tuaj. Në vend që të grumbulloni ide dhe të punoni vetëm në projekte, merrni drejtimin për të ndihmuar në lehtësimin e dialogut dhe reagimeve, të cilat do t’ju veçojnë si një ndërtues urësh që njeh rëndësinë e bashkëpunimit për inovacionin.

Për shembull, thoni se jeni duke punuar në një projekt për të përmirësuar kënaqësinë e klientit në departamentin tuaj. Në vend që të merreni vetëm me projektin, organizoni një sesion mujor të ideve me ekipin tuaj. Gjatë këtyre sesioneve, inkurajoni dialogun e hapur dhe ftoni të gjithë të ndajnë komentet e tyre. Kjo qasje bashkëpunuese jo vetëm që do të gjenerojë zgjidhje të shumta për t’u menduar si grup, por gjithashtu do të nxisë një ndjenjë të punës në grup dhe qëllimit të përbashkët. Duke lehtësuar këto sesione, ju pozicionoheni si një udhëheqës që mendon përpara, i cili vlerëson kreativitetin kolektiv dhe ka të ngjarë të përfundoni duke dhënë rezultate më të mira.

Këshillë profesionale: Mbani një ditar javor novacioni për të shënuar idetë dhe reflektimet. Merrni drejtimin në ekipin tuaj për të ndarë mendimet tuaja dhe për të inkurajuar të tjerët të bëjnë të njëjtën gjë. Reflektimi ju lejon të vlerësoni përvojat, të kuptoni proceset tuaja të mendimit dhe të identifikoni fushat për rritje personale dhe profesionale. Ky introspeksion mund të zbulojë modele, mundësi për inovacion dhe fusha ku një ndryshim në qasje mund të çojë në rezultate më të mira.

Kultivimi i mentalitetit të një novatori është më shumë se një qëllim zhvillimi personal. Është një lëvizje strategjike në karrierë. Duke përqafuar këtë mentalitet, dhe sjelljet që vijnë me të, ju mund ta poziciononi veten si një profesionist që mendon përpara, i adaptueshëm dhe dinamik, i gatshëm për të kontribuar në suksesin e organizatës suaj si një udhëheqës i ardhshëm.

hbr.org

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0