10 startup-et më të mira teknologjike të Europës (dhe më të financuarat) - Business Magazine Albania

10 startup-et më të mira teknologjike të Europës (dhe më të financuarat)


Silicon Valley është parë shpesh si vendi i fillimit dhe i mbarimit të startup-eve teknologjike. Por vendet europiane kërkojnë mënyra të reja për të nxitur ekonomitë e lodhura, kështu që bizneset dixhitale po lulëzojnë në të gjithë kontinentin. Më poshtë janë dhjetë kompanitë teknologjike më interesante dhe më të financuara Europiane gjatë dy viteve të fundit. Mes tyre gjendet edhe një kompani shqiptare.

1. FarFetch

Vendodhja: Mbretëri e Bashkuar

Financimi: $ 110 milionë

Butiqet janë një perspektivë tërheqëse për pamjen e qytetit modern bohemian, por bukuria e tyre unike nuk është gjithmonë e dobishme. FarFetch – një treg online që lidh tregjet e vogla të modës me një audiencë globale në internet po ndihmon të apasionuarit pas modës.

Investime të rëndësishme nga publikuesi i ‘Vogue’ Conde Nast dhe kompania software ‘DST Global’ kanë çuar në blerjen e dyqanit të tyre të parë butikun Browns  në Londër dhe zyra të reja në shtatë vende të ndryshme. Perandoria e tyre globale ka faqen e përkthyer në nëntë gjuhë dhe tashmë vlerësohet me mbi $ 1 miliardë.

2. Spotify

Vendodhja: Suedi

Financimi: 1 miliardë $

Gjigandi suedez ka bërë një rrugë të gjatë që nga debutimi e tij në shtëpi në vitin 2008. Një ide e lindur që kur ishte ende iPod në hapat e tij më të suksesshëm, Spotify bëri bujë me lançimin e tij në Mbretërinë e Bashkuar në vitin 2009 para se të zgjerohej ngadalë në të gjithë pjesën tjetër të Europës. Një periudhë e gjatë e negociatave me kompanitë më të mira çoi në lançimin e saj në SHBA në vitin 2011 dhe më pas pushtoi globin me suksesin e tij. Zgjerimi dhe suksesi i tij vazhdon pothuajse pa pushim edhe sot e kësaj dite.

3. Cabify

Vendodhja: Spanjë

Financimi: 120 milionë $

Zgjerimi i shpejtë ndërkombëtar i Uber mund të japë përshtypjen se nuk ka shumë konkurrencë nga biznese të ngjashme. Por, siç e kemi parë kohët e fundit me shitjen e biznesit të tyre kinez, alternativa lokale për të ndarë automjetet mund të çojë në një tendosje në tregjet e tyre. Cabify është një kompani e tillë.

Themeluar dy vjet pas Uber, Cabify është forcë dominuese në Spanjë, Portugali dhe në Amerikën Latine, me mbi një milionë shoferë në vitin 2016.

Investimet nga gjigandi Japonez i e-commerce Rakuten ka nxitur zgjerimin e mëtejshëm në Amerikën e Jugut dhe Karaibe, ndërkohë që degët e tilla si Cabify Bike dhe bashkëpunuesi Cabify Taxi (punësim në vend që të konkurrojë me shoferët e taksive) e kanë mbajtur atë në si më të mirën nga autoritetet lokale. Çmimet fikse, llogaritja optimale e rrugës dhe automjetet premium duken të vendosura për të siguruar që Uber dhe konkurrentët e tjerë do të luftojnë për të marrë përsëri pjesën e vet dominuese në treg.

4. Avast Software

Vendodhja: Republika Çeke

Financimi: I pazbuluar

Nga beteja për kurorën e antiviruseve pa pagesë me AVG, Avast ka zhvilluar një nga zgjidhjet softuerike të sigurisë në botë. Rënia e gjigandit të industrisë McAfee – shitur kohët e fundit nga kompania mëmë Intel – dhe Norton ka lënë rrugën e lirë për konkurrentët dhe Avast si një nga zgjidhjet kryesore të antiviruseve pa pagesë e vendos atë në pozicionin primar.

Hyrja e kujdesshme në tregun e telefonisë mobile dhe reputacioni i mirë e ka lejuar atë të kalojë nga freeware (pa pagesë)  në fazën me pagesë për konsumatorët dhe bizneset, duke fituar 18% të tregut total të antiviruseve sipas llogaritjeve të fundit.

5. CCP Games

Vendodhja: Islandë

Financimi: 30 milionë $

Zhvilluesi veteran i videlojrave është i njohur për punësimin e ekonomistëve në shtëpi për menaxhimin e saj. Duke lançuar dy karakteristika të reja në gati dy dekada, fokusi i fundit CCP është zhvillimi i botës së realitetit virtual.

Valkyrie është lajmëruar si një nga triumfet e para të platformës teknologjike dhe Gunjack ka marrë lëvdata kritike për Samsung mobile Gear VR. Investitorët mundohen të jenë të kujdesshëm, pas anulimit të World of Dakness në vitin 2014, një projekt kolosal që kishte qenë fokusi mbizotërues i studios për pesë vjet. CCP është loja më popullore e vitit 2016.

6. Vinted

Vendodhja: Lituani

Financimi: 27 milionë $

Ashtu si eBay përdor Facebook-un për rroba, platformaVinted  lejon femrat të blejnë, të shesin dhe shkëmbejnë rrobat e vjetra me karakteristikat shtesë të një rrjeti social.

Startupi është dalluar për marketing të qetë dhe mbart karakteristika të njohura të platformave popullore Pinterest dhe Instagram, e plotësuar me një opsion të fotove, të like-ve dhe komenteve.

Që nga hapja në vitin 2008, Vinted është zgjeruar në shtatë tregje të ndryshme të Europës dhe SHBA-së dhe po bëhet e pranishme nëpër telefonat celularë. Dëshira e vazhdueshme për të rifreskuar veshjet tuaja dhe shkëmbyer rrobat tuaja për një cilësi më të mirë e bën atë një përvojë unike për personat e dhënë pas shopping-ut.

7. poLight

Vendodhja: Norvegji

Financimi: 19.5 milionë $

Kompania e vetme në mesin e elitës teknologjike të Europës që nuk mban një shërbim dixhital, ose platformë, poLight ka gdhendur vetë një pjesë të biznesit fitimprurës të telefonisë mobile: konkretisht, lente kamere. Duke pasur parasysh variantet e panumërta të ndryshme Android, një treg Kinez në zhvillim dhe dy kamera është duke u bërë pothuajse një tipar i madh për telefonat, potenciali i rritjes këtu është i madh.

Dhe Carl Zeiss është ndoshta emri i vetëm për momentin lidhur me një kamera cilësore. Ndërtimi i një portofoli të pajisjeve cilësore mund t’a bëjë poLight një histori të pazakontë suksesi.

8. Lingvist

Vendodhja: Estoni

Financimi: 8 milionë $

Akoma ekzistojnë metoda të mira mësimdhënie për personat që mundohen të mësojnë gjuhë të huaja. Shkruani Lingvist: një qasje e re nga një kompani estoneze e bazur në ‘big data’ dhe algoritme. Programi zgjedh fjalorin që ju mëson bazuar në fjalët që përdorin njerëzit, në vend të gjuhës tepër formale të shumicës së software-ve që ekzistojnë.

Programi gjithashtu premton një adaptim që të shtohen fjalë të ndryshme në bazë të periudhës që duan përdoruesit t’i thithin. Me ritmin e vazhdueshëm të globalizimit dhe të jetesës së ethshme e bën ndihmesën më të vështirë, pasi tregu ofron plot vend për të shfrytëzuar për software të rinj gjuhësorë dhe zgjerimi i Lingvist-së nga frëngjisht dhe anglisht në rusisht, spanjisht, gjermanisht dhe portugalisht do t’a vendosi atë në një pozitë primare.

9. AdasWorks

Vendodhja: Hungari

Financimi: 6.71 milionë$

Të konkurrosh me Google në zhvillimin e software-it do të duket si një e fshehtë në asgjë. Por në fushën e re të automjeteve autonome ose “vetë ngarjes”së automjeteve, zgjidhjet kreative mund jenë një fuqi absolute.

Me bazë në kryeqytetin e makinave në Gjermani, por duke punuar nga zyrat e kompanisë mëmë të tij Hungareze, AdasWorks është në kërkim të çipeve kompjuterike me performancë të lartë për të drejtuar sisteme të shumta makinash së bashku.

Ky kombinim i sensorëve dhe funksioneve të shumta premton që të sigurojë më shumë të dhëna për analiza të menjëhershme, duke bërë të mundur që një makinë autonome të marrë vendime të rëndësishme më shpejt sesa një qënie njerëzore.

Duke pasur parasysh rreziqet ekzistuese të ngarjes së makinave dhe hezitimet rreth besimit të kompjuterave, aksionet janë të larta dhe perspektivat janë afatgjata. Por mundësia që kjo teknologji do të dominojë industrinë e makinave në të ardhmen e ka bërë këtë një rrezik jashtëzakonisht joshës.

10. Gjirafa

Vendodhja: Shqipëri

Financimi: 2 milionë $

Google dhe Amazon qëndron si provë që njerëzit nuk i kanë problem monopolet nëse shërbimi është i mirë. Por, për të gjitha algoritmet e tyre, motorrët e kërkimit nuk janë gjithmonë të pajisur mirë për t’u marrë me kompleksitetin e qindra gjuhëve.

Kjo është me sa duket një problem i veçantë në Shqipëri, ku jo vetëm që nuk ka motorrë kërkimi efektivë, por pjesa më e madhe e informacionit përkatës ndaj shqiptarëve nuk ka qenë i dixhitalizuar. Gjirafa është pjesë e motorrëve të kërkimit dhe lëvizjes sociale, duke ndihmuar që vendi të hyjë online me katalogimin e bizneseve dhe vendeve të saj për të dhënat publike.

Kjo është një përpjekje fisnike dhe një strategji e shëndoshë biznesi, si dhe një kujtesë se bizneset vendase gjithmonë do të kenë një këmbë edhe tek konkurrentët më të mëdhenj.

 

burimi: alltopstartups.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0