10 Mësime Marketingu çdo startup duhet të mësojë për vitin 2020

10 Mësime Marketingu çdo startup duhet të mësojë për vitin 2020


 

Bota e startup-eve në teknologji është një hapësirë ​​shumë konkurruese. Për t’u bërë të njohur, startup-i juaj i teknologjisë duhet të investojë në teknika efektive në marketingun e startup-it. Duke thënë këtë, mënyra e duhur është të mësoni nga market e mëdha strategjitë e tyre të marketingut.

Lexo: 4 markat që po zhvillojnë marketingun e përmbajtjes

Në fund të fundit, markat që kanë shpenzuar shuma të mëdha parash për marketing kanë një pasqyrë të madhe sesi startup-et mund të shkojnë në ndërtimin e një marke dhe promovimin e tyre në një mënyrë me kosto efektive.

Në këtë mënyrë ju keni privilegjin të mësoni nga gabimet e tyre dhe të maksimizoni efektivitetin në marketingun tuaj. Më poshtë janë 10 mësime marketingu nga markat e mëdha, që çdo startup duhet t’i zbatojë:

 

#1 Krijimi i marketingut të përmbajtjes:

Krijimi i përmbajtjes është thelbësore në marketing, dhe kërkon shumë kohë dhe energji. Përmbajtja e mirë mund të përmirësojë shikueshmërinë e markës suaj, të rrisë audiencën tuaj dhe të forcojë shitjet dhe konvertimet tuaja.

Njerëzit pëlqejnë të mësojnë për markën tuaj dhe produktet tuaja përmes përmbajtjes tuaj dhe një nga mësimet më të rëndësishme të marketingut është të drejtojë krijimin e përmbajtjes tuaj.

Startup-et zakonisht merren me krijimin e përmbajtjeve vetë, për shkak të mungesës së burimeve. Kjo shpesh çon në krijimin e përmbajtjes me cilësi të ulët, e cila nuk u jep atyre rezultatet e dëshiruara. Duke bërë një punë të rastësishme në krijimin e përmbajtjes, startup-et nuk arrijnë të përfitojnë nga një prej strategjive më të efektshme të marketingut, marketing i përmbajtjes.

Në qoftë se biznesi juaj nuk ka të bëjë me krijimin e përmbajtjes, delegojeni këtë zonë të biznesit tuaj tek profesionistë të përmbajtjes, ashtu si markat e mëdha. Duke thjeshtuar një seksion kaq të madh të marketingut, mund të përqendroheni në zgjerimin e biznesit tuaj.

 

# 2 Marketingu Video:

Hapja e një blogu teknologjik, është një nga aspektet më të rëndësishme të marketingut të përmbajtjes. Sidoqoftë, ekziston një kategori audience krejtësisht e ndryshme, që preferon të shikoni një video gjatë leximit dhe nuk dëshironë të humbasë një pjesë kaq të madhe të klientëve të mundshëm.

Shumë startup dështojnë të shfrytëzojnë faktin se hapja e një kanali të teknologjisë në YouTube dhe krijimi i videove tërheqëse mund “të zhytë” vizualisht konsumatorët e tyre, t’i edukojë ata rreth produkteve të tyre dhe t’i inkurajojë ata të blejnë prej tyre.

YouTube ofron një mundësi fitimprurëse për marketing-un me video, dhe platformat e mediave sociale si Instagram dhe Facebook gjithashtu lejojnë markat të krijojnë një audiencë përmes videove të tyre. Në fakt, gati 50% e konsumatorëve kërkojnë video të lidhura me produktet para se të blejnë.

 

# 3 Fushata e Hashtag:

Sot, media sociale është shumë e ndikuar nga hashtags dhe markat e mëdha krijojnë hashtags me porosi si #ShotOniPhone për të veçuar përmbajtjen e tyre dhe për të ndërtuar një identitet të markës.

Startup-i juaj duhet të bëjë të njëjtën gjë, duke paraqitur një fushatë të fortë hashtag-u. Hashtags mund t’i sjellë njerëzit së bashku, për një kauzë të përbashkët, t’i bashkojë ata rreth markës tuaj dhe të rrisë vetëdijen tuaj për markën.

Lexo: Pse po i bezdis konsumatorët marketingu

# 4 Marketingu në Komunitet:

Mund të ketë arsye të shumta për një person, që të blejë një produkt. Por, mbi të gjitha, njerëzit blejnë diçka sepse thjesht janë mësuar ta bëjnë këtë. Duke krijuar një komunitet, ju mund të krijoni një zakon rreth produktit tuaj.

Fitbit është një kompani e teknologjisë, që shet orë inteligjente të fitnesit, që mund të matin shkallën e pulsit, djegien e kalorive dhe parametrat e tjerë jetikë të personave, që i veshin gjatë ecjes, vrapimit ose ngjitjes, etj.

Ndërsa duket sikur ata shesin vetëm ora të fitnesit, ata në të vërtetë po ndërtojnë një komunitet dixhital të njerëzve me fitnes. Ata ndajnë këshilla shëndetësore edhe në bloget e tyre.

Aplikacioni i tyre është si një faqe e vogël e mediave sociale, ku njerëzit mund të porosisin apo edhe të kundërshtojnë njëri-tjetrin. Ata kanë qenë në gjendje të ndërtojnë një komunitet, që bën shumë më tepër sesa vetëm blerja e orave të tyre.

 

# 5 Kreativiteti:

Ekzistojnë strategji të shumta marketing, që çdo startup mund të përdorë nga librat. Por, pyetja është nëse kjo do të japë rezultatet e dëshiruara? Një nga mësimet më të mira të marketingut është vendosja e teknikave krijuese të marketingut.

Për të lançuar TV e tyre të fundit Ultra HD, LG doli me KËTË video krijuese shaka e cila jo vetëm që mahniti shikuesit, por edhe shfaqi produktin e tyre në maksimum.

Nestle ngriti stola muzikorë në Filipine, për të promovuar KitKat me temën për të bërë një pushim dhe për të bërë miq.

 

# 6 Giveaway:

Qëllimi i marketingut është të shesë më shumë produkte dhe jo t’i dhurojë ato falas. Por, nëse mund të gjesh një mënyrë për të shitur shumë duke dhënë pak, a nuk është kaq e mrekullueshme? Shumë tregtarë i konsiderojnë dhuratat si një ide të keqe, por markat e mëdha si Google e shohin ndryshe.

Kur u lançua Android KitKat, njerëzit mund të fitonin një tabletë Google Nexus 7 duke përfunduar një sfidë nga Kitkat. Kjo fushatë shpërtheu dhe çoi në promovim dhe ndërgjegjësim të produktit.

 

# 7 Konkurse:

Konkurset janë një mënyrë e shkëlqyeshme, për të promovuar produktet tuaja, dhe është një nga mësimet më kritike të marketingut, që mund të mësoni nga markat e mëdha. Me zhvillimin e teknologjisë, disponueshmërinë e mjeteve në internet dhe shumica e mediave sociale, konkurset pritëse janë bërë mjaft të thjeshta për t’u ekzekutuar.

Duke dhënë nxitjen e duhur, ju mund të arrini një audiencë të madhe, të angazhoheni me ta dhe t’i merrni ata të promovojnë markën tuaj përmes konkurseve.

Për shembull, për të promovuar Avengers: Infinity War, Marvel nisi konkursin e tij 10-vjeçar të sweepstakes ku tifozët mund të fitonin udhëtime në Disneyland ose Captain Marvel Set ose bileta në premierë dhe kështu me radhë. Ajo ndërtoi një spektakël të madh si fillim dhe më vonë një studio Marvel.

Lexo: Unilever do të ndalojë marketingun e ushqimit dhe pijeve ndaj fëmijëve

# 8 Inflluencer Marketing:

Ndikuesit e mediave sociale kanë ndjekës masiv, që mund t’iu interesojnë për markën tuaj. Jo vetëm që marketingu i influencuesit ndihmon në përgjimin e një auditori krejtësisht të ri, por niveli i konvertimit është gjithashtu shumë më i lartë në këtë rast. Kjo është arsyeja pse konsiderohet të jetë një nga mësimet më të efektshme të marketingut.

Markat e teknologjisë lidhen me ndikuesit gjatë gjithë kohës. Ndikuesit e teknologjisë si MKBHD dhe Unbox Therapy i bëjnë promovuesit me ndikim. Shqyrtimet e tyre kanë një ndikim të rëndësishëm në vendimet e blerjes.

 

# 9 Përdorni përmbajtjen për të rritur dukshmërinë:

Është një fakt i njohur, që dukshmëria juaj e mediave sociale është drejtpërdrejt proporcionale me sasinë e përmbajtjes që postoni. Gary Vaynerchuk, një ekspert sipërmarrës, ka ndërtuar audiencën e tij duke postuar përmbajtje të vlefshme dhe domethënëse çdo dy orë.

Ai dokumentoi udhëtimin e tij, bisedat e tij me njerëz të tjerë, fjalimet e tij në konferencë dhe i postoi ato. Ai postoi përmbajtje në YouTube dhe kanalet e tjera të tij në mediat sociale dhe ndërtoi një audiencë të madhe për veten e tij.

 

# 10 Tregoni historinë e produktit tuaj:

Storytelling është një mënyrë e shkëlqyeshme, për të krijuar një lidhje emocionale me perspektivat dhe klientët tuaj. Çdo produkt apo markë e shkëlqyeshme tregon një histori, dhe është një nga kërkesat kryesore të marketingut efektiv.

Lexo: 10 trendet e marketingut të festave nga të cilat çdo biznes i vogël duhet të përfitojë

Për shembull, TOMS, një markë bamirësie mallrash, doli me parullën e tyre “një për një”, ku dhuruan një palë këpucë për çdo palë të blerë. Historia e tyre krijon përshtypjen se janë bujarë, dhe kushdo që blen prej tyre është gjithashtu zemërgjerë.

Storytelling është më pak i popullarizuar në mesin e startupeve, por konsiderohet të jetë një nga mësimet shumë efektive të marketingut, për t’u mësuar nga markat e mëdha.

Burimi: Tech Domains

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0