Dikush që nuk mund të respektojë orarët do të shihet si i papërgjegjshëm së shpejti do të humbasë respektin. Koha dhe oraret janë një nga aspektet më të lehta dhe më të menaxhueshme të karrierës suaj, kështu që shmangia prej tij do të çojë në telashe.
Nëse e gjeni veten duke shpjeguar shpesh veprimet tuaja, mund të keni një problem. Edhe nëse besoni se të gjitha justifikimet tuaja janë të vlefshme, sjellja e përsëritur dhe problematike nuk harrohet lehtë. Është e rëndësishme të kuptoni se çfarë duhet për të përfunduar një punë dhe çfarë pritet nga ju për ta përfunduar atë.
Nëse diçka e papritur bie në prehrin tuaj, marrja e saj me hidhërim ose refuzimi i plotë i saj do të shërbejë si njollë në reputacionin tuaj. Të gjithë në zyrë janë në të njëjtën barkë dhe refuzimi i të papriturave mund të shihet si një shenjë se nuk jeni të gatshëm të mbani pjesën tuaj.
Mund të jetë shumë e vështirë të rezistosh, por thashethemet janë toksike. Edhe përgojimi i lehtë mund të dëmtojë reputacionin tuaj. Vendet e punës janë mjedise të vogla, të mbyllura shoqërore dhe kontributi në thashethemet nuk i bën mirë askujt.
Nëse e gjeni veten duke u ankuar gjithmonë me veten se sa të padobishëm janë kolegët përreth jush, atëherë keni një problem me të cilin duhet të përballeni. Ky lloj qëndrimi dëmton ndërveprimet tuaja me të tjerët, kështu që edhe nëse nuk thoni se të gjithë janë të paaftë, gjuha e trupit, toni dhe qëndrimi juaj do ta thotë.
Misioni dhe vlerat e një kompanie nuk janë lojë– ata që janë më të lartë mendojnë shumë për to dhe përpiqen të sigurojnë që kompania e tyre t’i mishërojë ato. Nëse tregoni përbuzje të hapur për misionin dhe vlerat, me shumë mundësi do të shiheni më shumë si një pengesë sesa një ndihmë për kompaninë.
Nëse mund të merrni një lexim të fortë mbi produktivitetin e kolegëve tuaj, atëherë nuk është kurrë e dëmshme të krahasoni produktin tuaj me të tyren. Nëse shihni një hendek të madh në atë se sa ata arrijnë kundrejt asaj që ju keni bërë, atëherë ka shumë të ngjarë që ju duhet të bëni një introspeksion. Nëse nuk po bëni detyrat tuaja, më në fund njerëzit do ta vënë re.
Ndonjëherë është e qartë, ndonjëherë është e ndërlikuar për t’u lexuar, por nëse njerëzve nuk u pëlqen të punojnë me ju, atëherë ka diçka që nuk shkon. Është një gjë kur dikush iu shmang, por nëse të gjithë duket se ju shmangin, atëherë ka shumë të ngjarë që problem të jetë tek ju.
Është normale të bëni një gabim herë pas here, por nëse nuk është normale që puna juaj të kërkojë falje të shpeshta për klientët. Cilado qoftë arsyeja, puna e dobët dëmton jo vetëm reputacionin tuaj si punonjës, por reputacionin e kompanisë në tërësi. Është më mirë ta shmangni plotësisht këtë situatë duke ekzaminuar shpesh punën tuaj dhe duke u siguruar që ajo i përmbush ose i tejkalon pritshmëritë.
Qoftë nga një bashkëpunëtor apo shef, në një moment në karrierën e secilit do t’i thuhet jo. Është normale të debatosh, ndonjëherë biseda e fuqishme mund të jetë konstruktive dhe e dobishme, por nëse jeni absolutisht kokëfortë për refuzimin, atëherë do të jeni një barrë për kompaninë. businessinsider
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.