Zhvillimi i Qëndrueshëm Rural po vlerëson impaktin e COVID-19 tek strukturat akomoduese

Zhvillimi i Qëndrueshëm Rural po vlerëson impaktin e COVID-19 tek strukturat akomoduese


Duke qenë se turizmi është një nga sektorët më të goditur prej krizës së shkaktuar nga COVID-19, Sustainable Rural Development (SRD) – “Zhvillimi i Qëndrueshëm Rural”, program i implementuar nga GIZ, ka lançuar një pyetësor përmes të cilit synohet të kuptohet situata aktuale e strukturave akomoduese (hotel, bujtinë, bed & breakfast, apo agroturizëm) për të mundësuar më pas mbështetjen e tyre.

Strukturat akomoduese janë një hallkë tepër e rëndësishme e sektorit turistik shqiptar dhe ekipi i SRD-së është duke analizuar impaktin aktual të Covid-19 për të hartuar një plan mbështetës masash ndaj kësaj krize. Ndaj nëse jeni drejtues/e apo pronar/e i një biznesi hotelerie (hotel, bujtinë, bed & breakfast, apo agroturizëm) ju ftojmë të plotësoni pyetësorin duke klikuar këtu.

Si vazhdim i kësaj nisme, GIZ do të organizojë edhe një ose disa takime video-konferencë me bizneset e turizimit, për të adresuar më në detaje se çfarë shihet si prioritet dhe sesi GIZ mund t’ju vijë në ndihmë.

Sustainable Rural Development (SRD) – ‘Zhvillimi i Qëndrueshëm Rural’ është program i implementuar nga GIZ, i financuar nga BMZ (Ministria Federale Gjermane e Bashkëpunimit Ekonomik dhe Zhvillimit), me qëllim diversifikimin e ekonomisë rurale, veçanërisht zhvillimin e qëndrueshëm të turizmit dhe rritjen e konkurrencës në sektorin e bujqësisë.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0