Librat janë një burim i domosdoshëm për të zgjeruar njohuritë tuaja dhe aftësitë e biznesit dhe ata janë një nga metodat më ekonomike dhe efikase për t’u bërë një punonjës ose sipërmarrës i zgjuar.
Por, me kaq shumë libra biznesi në treg sot, si i gjeni librat e duhur për përvojën dhe qëllimet tuaja të dhëna? Në fund të fundit, ka dhjetëra mijëra tituj në dispozicion. Në tërësi, shtypen dhe shiten rreth 80 milionë libra biznesi dhe ekonomie çdo vit, që përfaqësojnë 25% të të gjithë librave “non-fiction” për të rritur. Librat e biznesit përfaqësojnë kategorinë e dytë më të madhe të lëndëve “non-fiction” për të rritur pas librave fetarë. Ku të filloni?
Lexoni një libër klasik biznesi
Librat klasikë janë një hap i mrekullueshëm për të filluar. Jo domosdoshmërisht libra të vjetër, megjithëse disa libra si: “Think and Grow Rich” nga Napoleon Hill janë gati 100 vjet të vjetër, librat klasikë janë ata libra që vazhdojnë të shesin miliona kopje vit pas viti. Janë librat për të cilët njerëzit thonë, “po i rilexoj” dhe jo “po lexoj”.
Tituj të tjerë klasikë përfshijnë “Rich Dad, Poor Dad” nga Robert T. Kiyosaki, i cili ka shitur më shumë se 40 milionë kopje, “The 7 Habits of Highly Effective People” nga Stephen Covey dhe “How to Fifriends Friends and Influence People” nga Dale Carnegie, i cili ende shet më shumë se 250,000 kopje në vit.
Lexoni një “category-killer”
Ka qindra kategori dhe nënkategori të librave të biznesit për të zgjedhur. Një kategori e njohur, fabulat e biznesit, është bërë një burim i besueshëm kur kërkoni këshilla të menduara, të paharrueshme dhe frymëzim të vërtetë. Një fabul biznesi është një pjesë e trilluar dhe pjesërisht “non-fiction” dhe në këtë mënyrë ofron një mënyrë për të komunikuar mësime të rëndësishme biznesi duke përdorur personazhe dhe situata të ngjashme. Ato lexohen shpejt, lehtë dhe inkurajojnë mënyra të reja të të menduarit për sfidat e biznesit.
Ka shumë fabula biznesi për të zgjedhur. Për shembull, një përrallë biznesi nga folësi, trajneri dhe prezantuesi i podcast-it, Dallas Burnett, së fundmi është vendosur në krye të listave më të shitur. Në “Lift”, një përrallë biznesi për ekipet dhe njerëzit që i udhëheqin , Burnett ndan këshilla të paçmueshme për ndërtimin e ekipit përmes historisë së një drejtuesi të ri dhe piloti të moshuar aeroplani. Patrick Lencioni dhe Jon Gordon janë gjithashtu autorë të shquar të fabulave të biznesit.
“Choose Your Battles” nga koloneli në pension i ushtrisë amerikane, Irene Glaeser, është gjithashtu një libër më i shitur për liderët. Glaeser shkruan nga përvojat e saj si një nga oficeret femra të rangut më të lartë të ushtrisë. Një libër për udhëheqësit ushtarakë dhe civilë, Glaeser e ndërthur karrierën e saj të rrëfyer në ushtrinë amerikane në mësime bindëse mbi udhëheqjen. Libri i saj është një shoqërues ideal i lexuar për bestsellerin nr. 1, milion kopje, “Make Your Bed” nga Admirali William H. McRaven.
Lexoni libra për elasticitetin
Të gjithë drejtuesit e biznesit duhet t’i japin përparësi leximit të librave për elasticitetin, sepse në peizazhin e sotëm dinamik dhe shpesh të paparashikueshëm të biznesit, elasticiteti është një atribut kyç që mund t’ju bëjë ose t’ju thyejë ju dhe organizatën tuaj. Rezistenca i referohet aftësisë për t’u përshtatur, për t’u rikthyer nga pengesat dhe për të lulëzuar përballë sfidave. Duke u thelluar në libra mbi këtë temë, udhëheqësit mund të fitojnë njohuri të vlefshme se si t’i kalojnë fatkeqësitë, të ndërtojnë forcë mendore dhe emocionale dhe të nxisin një kulturë elasticiteti brenda ekipeve të tyre.
Ju mund të merrni në konsideratë librin më të shitur, “Choosing Resilience” nga Tiran Jackson, i cili është një folës dhe trajner i njohur dhe që trajton çështje që lidhen me rikthimin nga fatkeqësitë. Jackson ka ndarë historinë e tij bindëse përpara mijëra njerëzve në të gjithë vendin. Ju gjithashtu mund të lexoni “LETS Lead” nga Robert Anderson, ish-drejtor i FBI-së dhe tani CEO i një kompanie globale të mbrojtjes kibernetike. Anderson u tregon udhëheqësve se si të sjellin më shumë energji dhe punë ekipore në organizatat e tyre.
Lexo dhe bëhu i pasur
Fjala e urtë, “Sa më shumë libra të lexosh, aq më i zgjuar bëhesh”, vlen për disa arsye. Leximi është një ushtrim mendor që stimulon trurin, rrit aftësitë njohëse dhe zgjeron bazën e njohurive të dikujt. Çdo libër ofron një perspektivë, informacion ose njohuri unike, duke shtuar thellësinë dhe gjerësinë e të kuptuarit të dikujt. Për më tepër, leximi i ekspozon individët ndaj këndvështrimeve të ndryshme, dhe një sërë subjektesh biznesi, duke nxitur të menduarit kritik dhe aftësitë analitike. Ai gjithashtu përmirëson fjalorin dhe aftësitë gjuhësore, duke rritur aftësitë e komunikimit dhe të të kuptuarit.
Në fund të fundit, akumulimi i njohurive dhe rritjes intelektuale që rezulton nga leximi kontribuon në inteligjencën dhe kapacitetin e përgjithshëm të një personi të biznesit për të lundruar në mënyrë efektive në kompleksitetet e botës.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.