Zbulimi i 20% tuaj: Çelësi për të shumëfishuar vlerën dhe ndikimin tuaj - Business Magazine Albania

Zbulimi i 20% tuaj: Çelësi për të shumëfishuar vlerën dhe ndikimin tuaj

Vlera

Imagjinoni që keni dhjetë herë më shumë vlerë dhe krijoni dhjetëfishin e ndikimit duke u fokusuar në një pjesë të asaj që bëni. Kjo mund të tingëllojë si një ëndërr, por është një strategji shumë reale e bazuar në Parimin Pareto ku investimi në 20% të përpjekjes jep 80% të rezultatit.

Kjo, e huazuar nga koncepti i shpjeguar në 10x është më e lehtë se 2x nga Dan Sullivan dhe Benjamin Hardy, mund të krahasohet me rregullin e famshëm të Google ku punonjësit inkurajohen të shpenzojnë 20% të kohës së tyre të punës për më shumë risi afatgjata. Bëhet fjalë për identifikimin dhe fokusimin në detyrat që përputhen me aftësitë dhe interesat tuaja për të zgjidhur sa më mirë problemet në tregun tuaj. Në këtë mënyrë, ju mund t’i sillni më shumë vlerë dhe efektivitet punës suaj.

Zbuloni 20% tuaj

Identifikimi i 20% tuaj është shumë si zbulimi i një thesari të madh brenda një rutine të përsëritur. Aty takohen aftësitë tuaja, interesat dhe kërkesat e klientëve. Këtu janë disa hapa për ta bërë këtë të ndodhë:

1. Reflektoni për pikat tuaja të forta. Tani është koha të mendoni për gjërat që bëni më mirë. Keni një fushë të veçantë në të cilën shkëlqeni, apo një fushë të caktuar në të cilën jeni të talentuar natyrshëm? Është një vëzhgim i zakonshëm që forcat tuaja të qenësishme përcaktojnë 20%.

2. Analizoni sukseset e kaluara. Shikoni prapa në arritjet tuaja. Cilat ishin aktivitetet më efektive, apo ato që dhanë rezultate maksimale? Këto mund të jenë të dobishme për të ditur se ku ekzistojnë ato efekte të mëdha.

3. Merrni parasysh nevojat e tregut. Pikat tuaja të forta dhe aktivitetet me ndikim të lartë duhet të përputhen me nevojat e industrisë, ose të tregut. Në këtë mënyrë, ju garantoni se përpjekjet tuaja nuk janë vetëm efikase, por edhe ndikojnë tek të tjerët.

Sapo të dini se ku është 20% juaj, fillon puna e vërtetë. Kjo nënkupton angazhimin e gjithçkaje që keni për të ofruar: kohë, energji dhe përqendrim, për këto fusha kritike. Këtu është një listë kontrolli që mund t’ju ndihmojë të navigoni në mënyrë efektive planin.

1. Jepini përparësi në mënyrë të pamëshirshme. Bëni një listë të detyrave dhe përgjegjësive që duhet të përmbushni dhe të kryeni në punën tuaj të përditshme. Cili prej tyre i përket 20% tuaj? A mund t’i eliminoni të tjerët, ose të delegoni ato që mbeten? Kjo ju ndihmon të përqendroheni në atë që është e rëndësishme.

2. Vendosni qëllime të qarta dhe të guximshme. Vendosni objektiva të matshëm, por sfidues që dëshironi të arrini për 20%. Këto qëllime ndihmojnë në parandalimin e veprimeve pa qëllim, ndërkohë që ofrojnë motivim për të arritur objektivat e deklaruara.

3. Investoni në rritjen tuaj. Për të përfituar sa më shumë nga 20%, kushtojini kohë përmirësimit të kompetencës dhe njohurive tuaja. Qoftë trajnim, pajisje apo udhëzim, ju duhet të përpiqeni gjithmonë të jeni një version më i mirë i vetes.

4. Përqafoni punën e thellë. Kaloni kohë cilësore të dedikuar në 20%. Fikni të gjitha shpërqendrimet dhe përfshihuni plotësisht në mendime të thella dhe punë krijuese.

5. Rishikoni dhe rregulloni. Periodikisht, hidhni një vështrim objektiv në rritjen tuaj. A e morët rezultatin e pritur? Ju dëshironi të jeni fleksibël në qasjen tuaj ndërsa përballeni me reagime dhe ndryshime të tjera në fushë.

Shembuj të jetës reale të përqendrimit në 20%

Për të kuptuar më mirë se si koncepti i 20% zbatohet në jetën reale, ia vlen të vëzhgoni disa shembuj të njerëzve më të suksesshëm në biznes:

1. Warren Buffett: Historia e suksesit të Buffett-it e ka origjinën nga vizioni i tij strategjik dhe angazhimi për të investuar në kompani me kërkime të larta. Kështu, duke u ndalur në disa investime që ai i kuptonte plotësisht, ka mundur të krijojë vlera të konsiderueshme.

2. Steve Jobs: Strategjia e multitasking që ekzistonte përpara se Steve Jobs t’i bashkohej Apple u ndryshua në vitin 1997 kur firma u kthye në një fokus strategjik në disa produkte, duke përfshirë iMac, iPod, iPhone dhe iPad. Nëpërmjet këtij ndryshimi strategjik, Apple u shndërrua në një nga kompanitë më inovative dhe më të vlerësuara në botë.

3. Richard Branson: Sir Richard Branson i Virgin Group gjithashtu u përpoq të vendosej në sektorë ku mund të kishte ndikimin më të madh. Përqendrimi i aftësive të kompanisë në fushat e markës dhe inovacionit e ndihmoi atë të bëhej vizionar në fusha të tilla si aviacioni dhe udhëtimi në hapësirë.

Hapat praktikë për të zbatuar këtë koncept

Tani, pasi janë vendosur qëllimet dhe janë zbuluar prioritetet, si mund të zbatohen këto mësime në strategjitë që theksojnë përmirësimin e vazhdueshëm dhe një qasje të drejtuar nga reagimet.

1. Kryeni një vetë-auditim. Provoni të vizatoni një javë të punës suaj, duke dokumentuar gjithçka që bëni dhe rezultatet që ka dhënë puna. Cilat përfundime mund të nxirren dhe cilat detyra dhanë rezultatet më të mira? Kjo mund t’ju ndihmojë në identifikimin e disa prej aktiviteteve që ofrojnë fitimet më të larta.

2. Kërkoni reagime të jashtme. Kontributi i kolegëve, mentorëve dhe klientëve mund të nxjerrë në pah pikat e forta dhe ndikimin tuaj. Kontributi i tyre mund t’ju ofrojë një perspektivë që përndryshe mund të kishte kaluar pa u vënë re.

3. Eksperimentoni dhe përsëritni. Për një muaj, përpiquni të përfitoni më shumë kur bëhet fjalë për 20%. Vetë-monitoroni për t’ju ndihmuar të përshtatni strategjitë. Kjo mprehje e vazhdueshme e fokusit tuaj, e ndihmuar nga përsëritja, mund t’ju ndihmojë të zhvilloni një standard më të rafinuar.

4. Ndërtoni një rrjet mbështetës. Për të përmirësuar vërtet fokusin, 20% juaj duhet të plotësohet nga individë mbështetës që kontribuojnë në rritjen e tij. E thënë thjesht, ka forcë në numra dhe është e dobishme për të gjithë që të ketë një sistem mbështetës ku të mbështetet.

5. Qëndroni të përkushtuar. 20% juaj mund të evoluojë me kalimin e kohës, por prioritizimi i përgjithshëm i ruajtjes së tij është ajo që ndihmon në nxitjen e një kulture rritjeje.

Rruga juaj drejt rritjes eksponenciale

Zbulimi dhe angazhimi për 20% tuaj ka të bëjë me arritjen e potencialit të plotë dhe për të arritur gjithçka. Ka të bëjë me fokusimin në atë që mund të kontribuoni dhe të arrini në mënyrë efektive. Duke u fokusuar në një fushë jetike, duke synuar lart, duke u rritur shpejt dhe duke bërë punë të thellë, ju mund të rrisni produktivitetin tuaj dhe të arrini shumë më tepër se më parë.

forbes.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0