Zakoni i frikshëm i sipërmarrësve. Çfarë bën zgjuar në orën 4 Tim Cook?

Zakoni i frikshëm i sipërmarrësve. Çfarë bën zgjuar në orën 4 Tim Cook?


Si nis dita juaj? Fik alarmin, një dush i shpejtë, dhe kafe diku afër punës?

Kjo është shumë larg nga rutina e Tim Cook.

A do t’ ju pëlqente të filloni ditën tuaj duke dëgjuar disa mijëra njerëz që ankohen edhe nëse janë disa të tjerë i që lavdërojnë pafund telefonat tuaj?

CEO i Apple së fundmi ka dhënë një intervistë për Axios, në të cilën zbuloi pak nga ditët e tij që nisin herët.

Ai zgjohet, përpara orës 4.

Si mund ta bëj njeri këtë zakonisht? Nëse mua do të më duhej të zgjohesha në orën katër të mëngjesit, do të ishte vetëm nëse kam rezervuar një fluturim. Zgjimi në këtë orë shoqërohet me sy të përgjumur dhe një nevojë të tmerrshme për kafe.

Dhe jo ndonjë dëshirë e madhe për të punuar. As që të shkon në mend.

Cook thotë: Në orët e para unë kontrolloj komentet e përdoruesve për të kuptuar çfarë ata kërkojnë realisht. Dhe kjo është shumë e rëndësishme për ne.

Nëse nuk e dini se çfarë mendojnë klientët tuaj për produktin tuaj, si mund t’i kënaqni ata?

Ajo që kemi kuptuar nga të gjithë CEO-t më të suksesshëm në botë është të shfrytëzosh të gjitha orët e ditës. Gjumi është thjesht një opsion, por jo një rregull i pandryshueshëm.

Cook kërkon t’i qëndroj pranë klientit. Kjo është një detyrë që fare thjesht mund të delegohet, por Cook zgjedh ta bëj vet duke qenë në brendësi që çdo problemi.

Ai e kupton se ky biznes varet nga lidhja emocionale me njerëzit, dhe kjo arrihet kur shërbimi është cilësor.

/INC

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0