YouTube gëzon popullaritet midis milenialëve pavarësisht konkurrencës - Business Magazine Albania

YouTube gëzon popullaritet midis milenialëve pavarësisht konkurrencës


Na vjen keq Televizor: një raport më i fundit sugjeron se YouTube arrin më shumë njerëz nëpërmjet telefonit se në çfarëdolloj rrjeti tjetër transmetimi ose kabllor.

Raundi i ri i kërkimit i autorizuar nga YouTube, por i realizuar nga një pale e tretë, sugjeron se platforma vazhdon të rritet pavarësisht rritjes së konkurrencës në tregun e videove online.

Ja cilat janë gjetjet kryesore të këtij studimi, të cilat u përmblodhën nga Ipsos, comScore dhe Nielsen.

YouTube > Kablli?

Sipas rezultateve të nxjerra nga firmat, YouTube tani arrin më shumë individë të moshave 18-34 vjeç dhe 18-49 vjeç, se sa çdo rrjet tjetër televiziv- transmetimi ose kabllor- në telefon.

Shikuesit e YouTube kënaqen edhe në dhomën e ndenjes gjithashtu

Mungesa e kabllove po vjen sigurisht në rritje. Por milenialët e rinj janë në fakt duke konsumuar më shumë video dixhitale nëpërmjet TV të lidhur me YouTube dhe të gjitha llojet e tjera të pajisjeve me energji elektrike që mundësojnë këtë gjë.

You-ube-gëzon-popullaritet-midis-milenialëve-pavarësisht-konkurrencës-businessmag

Më shumë se gjysma e individëve nga moshat 18-49 vjeç të survejuar thanë se ata kanë parë YouTube në TV e tyre.

Një pjesë shumë e konsiderueshme prej 90 % e individëve të po këtij intervali moshe thanë se ata përdorin një smartphone, atablet ose kompjuter ndërsa shohin TV.

Markat vazhdojnë të luajnë një rol të madh për platformën

Nuk ka asnjë sekret që brandet luajnë një rol vital në YouTube, ku shumë krijuesë shfrytëzojnë sponsorizimet dhe partneritetet për të nxjerrë përfitime.

Për konsumatorët kjo nuk përbën një problem. Raporti konkludoi se 61 % e atyre që abonoheshin te krijuesit e YouTube thanë se opinioni i tyre rreth një marke ishte i influencuar nga krijuesi që ndiqnin.

 

/Mashable

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0