Xenia Tchoumi, folësja më fantastike në konferencën Spark.me

Xenia Tchoumi, folësja më fantastike në konferencën Spark.me


Spark.me, një nga konferencat më të rëndësishme të biznesit / internetit në Europën Juglindore, do të mbahet në datat 26-27 Maj, 2017, në Hotel Mediteran, në qytetin bregdetar të Budvës, Mali i Zi. Këtë vit, Spark.me ka përgatitur diçka të re – një ditë shtesë për workshop-et e marketingut dhe startup-et më 25 Maj, të cilat janë plotësisht falas për ata që kanë biletën e konferencës. Konferenca është organizuar çdo vit që nga viti 2013, nga Domain.ME, një kompani private që është në ngarkim të domain-it kombëtar të internetit të Malit të Zi – .ME.

Xenia Tchoumi është influencuese, sipërmarrëse dhe folëse në publik, e cila jeton në Londër.

E diplomuar për ekonomi dhe me njohuri shumë të mira rreth sipërmarrjes, influencuesja zvicerane-italiane, me origjinë ruse, flet gjashtë gjuhë (italisht, rusisht, anglisht, gjermanisht, frengjisht dhe spanjisht). Ajo refuzoi një ofertë për të punuar me orar të plotë në JP Morgan, për të vazhduar sipërmarrjen e saj në revistën online, Chicoverdose.

Ky website prodhon përmbajtje unike dhe në modë, që lexohet nga qindra mijëra lexues në nivel global. Xenia ka punuar ose është ambasadore dixhitale e markave si Ferragamos, IWC, Bulgari, American Express, Rolls Royce, Tod’s, Hogan, Tom Ford dhe Dior, si dhe markat lifestyle si Vodafone, Sky dhe Huawei.

Ajo bën rregullisht photoshooting për marka si L’Officiel, Vanity Fair ose Elle. Kohët e fundit ajo ka realizuar tri biseda motivuese TEDx si dhe foli në Kombet e Bashkuara.

Xenia ka 6 milionë ndjekës në Facebook dhe 1.3 milionë në Instagram. Ajo është një kontribuese freelance e revistës si dhe mbështet fort fuqizimin e femrave.

Spark.me sjell histori nga zgjidhjet teknologjike më inovative, modele të reja të biznesit, strategji angazhimi të markave, iniciativa për ndryshimin e botës dhe bashkon së bashku biznesin, teknologjinë, udhëheqësit e inovacionit, marketerët, startup-et dhe geeks.

Ju mund të gjeni më shumë informacion në lidhje me konferencën në faqen zyrtare të Spark.me, në faqen në Facebook, në Twitter dhe në Instagram.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0