Që nga fillimi i këtij viti, një sërë reklamash janë shfaqur në ekranet televizive dhe tabelat reklamuese në të gjithë Shtetet e Bashkuara, me paralajmërime ogurzeza për dërguesit e mesazheve.
“Mendoj se e lashë makinën të hapur, a mund ta kontrolloni?” lexon një mesazh me tekst të shfaqur në një nga tabelat. Pasoja, e përshkruar pranë flluskës në formën e tekstit: “Nëse tekstet tuaja personale nuk janë të koduara nga fundi në fund, nuk janë private.”
Në një reklamë televizive, një postier u jep letra dhe paketa tashmë të hapura marrësve të indinjuar, përpara se t’u thotë se “çdo tekst që dërgoni është po aq i hapur sa letrat tuaja”.
Këto paralajmërime po sillen në vëmendje nga WhatsApp, shërbimi i mesazheve celulare, i blerë nga Facebook në 2014. Ndërsa WhatsApp është shndërruar në një kompani gjigande që nga ajo kohë, e përdorur nga më shumë se një e katërta e popullsisë së botës, shtrirja e platformës në tregun vendas mbetet relativisht e vogël.
Të dhënat e ndara me CNN Business nga firma kërkimore eMarketer tregojnë se WhatsApp kishte më pak se 63 milionë përdorues në Shtetet e Bashkuara që nga viti i kaluar, ose rreth 19% e popullsisë së vendit. Kjo është shumë prapa audiencës së saj në vende të tilla si India, Brazili dhe Indonezia, ku është ndër mënyrat më të njohura të komunikimit. Vetëm India ka gati 500 milionë përdorues të WhatsApp sipas eMarketer, që është më shumë se një e treta e popullsisë së saj dhe mbi gjysma e bazës së saj të përdoruesve të internetit.
Kjo është hera e parë që WhatsApp, i cili refuzoi të ndajë statistika se sa përdorues ka aktualisht në Shtetet e Bashkuara, ka drejtuar një fushatë reklamimi në vend.
“Me kalimin e kohës, ne kemi parë se më shumë njerëz në SHBA po kthehen në WhatsApp,” tha Eshan Ponnadurai, kreu i marketingut të platformës, që udhëhoqi fushatën e reklamave, megjithëse pranoi hendekun me pjesën tjetër.
Kompania po bën fushatë agresive për të rritur shtrirjen e WhatsApp. Edhe pse bën një orientim në shkallë të gjerë drejt realitetit virtual, platformat e mediave sociale të Metës ende përbëjnë thelbin e biznesit të saj. Ky biznes ka qenë problematik këto kohë,– rritja e përdoruesve të Facebook është ngadalësuar dhe po përballet me konkurrencë të shtuar nga platforma të tjera si TikTok, veçanërisht për përdoruesit më të rinj. Biznesi i reklamave të Metës është goditur gjithashtu nga ndryshimet e privatësisë së Apple në lidhje me ndjekjen e aktivitetit të përdoruesve.
Ndërsa aplikacionet si Facebook dhe Instagram janë tashmë të përdorura gjerësisht në Shtetet e Bashkuara dhe nuk kanë shumë hapësirë për t’u rritur, potenciali për WhatsApp është shumë më i madh. Aplikacioni i mesazheve i kushtoi Facebook-ut 19 miliardë dollarë gati një dekadë më parë, por gjeneron pak të ardhura. Meta tani po përpiqet ta ndryshojë këtë.
Rritja e WhatsApp në Shtetet e Bashkuara mund të ketë efekte pozitive në platformat e tjera të saj dhe të krijojë mundësi të reja fitimi parash. Por, për të arritur atje, WhatsApp duhet të luftojë një betejë të vështirë për të ndryshuar mënyrën se si amerikanët dërgojnë mesazhe dhe, ndoshta, se si ata e shohin kompaninë mëmë të WhatsApp.
CNN
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.