Webinar: Biznes në kohën e Koronavirusit

Webinar: Biznes në kohën e Koronavirusit


 

Ditën e premte, me datë 27 Mars, në orën 15:00-16:00, zhvillohet webinari me temë: “Biznesi në kohën e Koronavirusit”.

Lexo: Shërohet një mjek dhe një infermiere mes 7 qytetarëve që rezultuan negativ në testin e radhës ndaj Covid-19

Në këtë kohë pandemie shumë biznese janë mbyllur. Të gjithë janë të shqetësuar se çfarë do të ndodhë. Të gjithë janë duke diskutuar kryesisht vetëm për problemet shëndetësore. Po ato ekonomike?

Bizneset tani kanë filluar të punojnë nga shtëpia. Por, ka shumë çështje të cilat janë të paqarta në lidhje me këto biznese.

Si po ndryshon të bërit biznes në kushtet e sotme? Çfarë masash duhet të marrin kompanitë për një organizim më të mirë? Cilat janë mjetet e përshtatshme për të bashkëpunuar? Si të krijojmë kulturën e të punuarit në distancë? Si po ndryshon komunikimi marketing në këto kushte?

Panelistët janë:

  • Gerti Boshnjaku
  • Tomi Kallanxhi

Këto dhe shumë çështje të tjera lidhur me të bërit biznes në këto ditë të vështira do të trajtohen nga panelistët në këtë webinar, të moderuar nga Dritan Mezini.

Regjistrohuni Falas

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0