Volkswagen së shpejti “Made in Serbia”


Bordi i prodhuesit gjerman të makinave, Volkswagen, po shqyrton zhvendosjen e një pjese të prodhimit në Serbi. Shpenzimet e personelit janë të ulëta në vendet e Ballkanit. Serbia dhe Bullgaria janë të parat që shpresojnë se mund të joshin VW për investimin e shpallur nga Europa Lindore. Investimi, rreth 1.4 miliardë euro, mundëson punësimin e 5.000 personave dhe rrit eksportet e vendit prodhues me 4.5 miliardë euro në vit.

Për të vërtetuar thashethemet që qarkullonin, Thomas Schieb, ambasadori i Republikës Federale të Gjermanisë në Serbi, konfirmoi në një deklaratë të kohëve të fundit.

“Kompanitë gjermane janë shumë të kënaqura në Serbi. 50,000 punonjës janë të punësuar nga investitorët gjerman,” tha ambasada. Përpara kësaj deklarate, Presidenti Serb Aleksandër Vuçiç konfirmoi se Volkswagen planifikon të ndërtojë një fabrikë 400,000 metra katrorë deri në vitin 2022, e cila do të prodhojë makina SUV “Skoda Karoq” dhe “Seat Ateca”.

“Volkswagen në Serbi? Kjo do të ishte fantastike,” tha ambasadori, i cili e përkrah maksimalisht këtë investim. Në shekullin e fundit, Volkswagen kishte VW Beetle 1200 dhe 2 Golf (Golf 1 + 2), të montuara nga industria e automjeteve në Sarajevë (Bosnje-Hercegovinë). Golf dhe Jetta mbanin logon e VW dhe TAS në parakolpin e makinës. Sot, rikthimi në tregun ish-Jugosllav është sërish i mundshëm.

/Kosmo

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale