Vjen sezoni turistik, por edhe kontrollorët tatimorë

Vjen sezoni turistik, por edhe kontrollorët tatimorë


Bizneset e shërbimit turistik presin me padurim muajt e verës, me pritshmëritë për xhiro e fitime më të larta. Por, jo me kaq entuziazëm presin kontrollet tatimore, të cilat çdo verë shtohen pikërisht tek këto biznese dhe zonat bregdetare.

Drejtoria e Përgjithshme e Tatimeve ka miratuar planin e sezonit turistik për vitin 2018 si dhe masat që do të merren për kontrollin e tatimpaguesve.

Sipas Tatimeve, plani i masave për këtë sezon turistik do të ketë objektiv:

Ndërgjegjësimin e subjekteve që operojnë në këtë sektor në lidhje me detyrimet tatimore;

Ofrimin e asistencës për çdo kërkesë të tyre;

Ndërgjegjësimin e publikut për të tërhequr në çdo kohë kuponin tatimor;

Uljen e evazionit fiskal;

Rritjen e të ardhurave;

Krijimin e vendeve të reja të punës.

Ky plan do të shtrihet në të gjitha zonat e rëndësishme që ofrojnë shërbime turistike në vend, deri në muajin shtator.

Veç të tjerash, plani i masave parashikon informimin dhe sensibilizimin e të gjithë tatimpaguesve dhe individëve, për respektimin e legjislacionit tatimor, përmes komunikimit të vazhdueshëm.

 

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0