Vendet më inovative në botë - Business Magazine Albania

Vendet më inovative në botë


Vendet nordike dominojnë “Top 15”, ndërkohë që Korea e Jugut vazhdon të jetë ekonomia më inovative në botë, tregon publikimi i fundit i indeksit të inovacionit në Bloomberg.

Në betejën e ideve, e dyta është Suedia ndërsa Finlanda ka arritur për herë të parë vendin e 5 në renditje. “Bloomberg Innovation Index” vlerëson vendet për kritere të tilla si: shpenzimet për kërkim dhe zhvillim si dhe përqendrimin e kompanive publike në teknologjinë e lartë.

Korea e Jugut ka mbetur fituesi i madh, duke arritur në listat ndërkombëtare në Kërkim & Zhvillim, vlerën e shtuar në prodhim dhe renditjen “Top 5” në teknologjinë e lartë, arsimin e lartë dhe studimet shkencore të bëra.

Në Top 5 vendet është Gjermania dhe Zvicra, të cilat zënë vendin e 3-të dhe vendin e 4-të.

Humbësi më i madh në renditjen e “Bloomberg” është Rusia, ekonomia e së cilës bie me 14 vende, në numrin 26. Nën ndikimin e sanksioneve ekonomike dhe çmimeve të ulëta të naftës, performanca e vendit në aspektin e produktivitetit dhe prodhimit është përkeqësuar.

Në mesin e 25 vendeve me rënien më të madhe është theksuar edhe Japonia, e cila bie në vendin e 7-të nga i 4-t vitin e kaluar për arsye të humbjes së patentës më të mirë për aktivitetet. SHBA-ja ndryshon me një pozicion, në vendin e 9-të dhe të 10-tin Izraeli.

Kroacia ka humbur gjithashtu 3 vende duke shkuar nga vendi 38 në atë të 41.

Kina ka mbajtur titullin e saj si të fortë duke u renditur në vendin e 21.

vendet-inovative-ne-bote-business-mag vendet-inovative-ne-bote-business-magvendet-inovative-ne-bote-business-mag

Burimi: bloomberg.com

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0