Uber po përdor një anije për të shmangur trafikun e tmerrshëm në Mumbai

Uber po përdor një anije për të shmangur trafikun e tmerrshëm në Mumbai


Uber po planifikon një mënyrë të re për të shmangur trafikun në një nga qytetet që disponon numrin më të lartë të fluturimeve në botë. Kompania e filloi praktikimin e shërbimit Uber Boat të dielën në Mumbai. Konsumatorët e Uber tani mund të marrin anije midis tre destinacioneve në brigjet ujore të qytetit. Ccmimet variojnë nga 5.700 rupi (80 dollarë) për një anije me 6-8 vende deri në 9,500 rupi (132 dollarë) për anijet e mëdha. Kompania nuk do të ofrojë rezervime individuale. Nëse anija nuk do të plotësojë numrin e caktuar të pasagjerëve nuk do të bëhet i mundur udhëtimi. Në një deklaratë Prabhjeet Singh u shpreh se Uber do të krijojë një platformë multimodale për të siguruar një shërbim sa më cilësor kundrejt klientit. Kompania synon që me këtë risi të ketë potencialin më të madh të transportiti ujor të qytetit.

Uber Boat është pothuajse gati të veprojë në Kroaci dhe Turqi. Kompania ka ofruar përkohësisht shërbimin përkohësisht në qytete si  Boston, Kairo, Kiev dhe për festivalin e filmit të Kanës në Francë. Një nga zëdhënësit  e kompanisë ka deklaruar për CNN se programi në Mumbai filloi këtë javë në baza pilote por do të zgjerohet në javët e ardhshme.

Qytetet e Indisë janë qytetet me trafikun më të madh në botë dhe sipas një raporti të Consulting Group, vitin e kaluar Mumbai, New Delhi, Bangalore dhe Kolkata kanë humbur më shumë se 22 miliardë dollarë për shkak të trafikut të mbingarkuar.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0