Uber me makina elektrike, lançon UberGREEN - Business Magazine Albania

Uber me makina elektrike, lançon UberGREEN


Bukureshti është qyteti i parë në Europën Qendrore dhe Lindore, ku Uber, kompania për ndarjen e makinave, lançoi UberGREEN, një shërbim që ofron 100 % makina elektrike.

Sipas një njoftimi për shtyp, Bukureshti është gjithashtu një nga të paktët në Europë ku Uber ofron një mundësi të lëvizjes së gjelbër si në Paris, Londër, Amsterdam, Lisbonë, Porto dhe Zyrih.

Ne besojmë se e ardhmja e transportit është elektrike, e përbashkët dhe autonome, por ka ende një rrugë të gjatë përpara. Qëllimi i këtij projekti pilot është që makinat elektrike të jenë në dispozicion për më shumë njerëz sesa kurrë më parë në Bukuresht dhe për të inkurajuar zhvillimin e transportit elektrik. Ne nuk mund ta bëjmë atë vetëm – ne duam të zhvillojmë partneritet me autoritetet, prodhuesit e makinave dhe lojtarë të tjerë nga fusha e energjisë në mënyrë që të mund ta bëjmë mobilitetin elektrik në dispozicion të të gjithëve, kudo,” deklaroi Nicoleta Schroeder, Drejtoreshë e Përgjithshme pranë Uber Romania.

Makinat në dispozicion për projektin pilot UberGREEN janë Renault ZOE me bateri Z.E. 40, e cila lejon një gamë prej 400 km NEDC (ekuivalente me 300 km në zonat urbane dhe në ngjitje) vetëm pas një rimbushje.

Në Bukuresht, Uber ka 500,000 përdorues, nga të cilët rreth 10,000 do të përjetojnë UberGREEN deri në fund të Prillit të këtij viti.

Kompania shpreson të kontribuojë në zvogëlimin e ndotjes dhe uljen e trafikut.

Nëse vazhdojmë të rritemi me të njëjtën ritëm dhe më shumë njerëz do të vazhdojnë të ndajnë makinën e tyre me të tjerët, ne do të jemi në gjendje të fillojmë shërbimin UberPOOL deri në vitin 2020, i cili në qytete të tjera ka ndihmuar në zvogëlimin e trafikut me një të tretën,” tha Nicoleta.

Ajo shtoi se për disa muaj, Uber do të marrë një vendim për mundësinë e rritjes së flotës EV, në varësi të rezultateve të këtij projekt-pilot.

burimi: energyworldmag

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0