Twitter vendosi në ankand një mori prej gjërave nga zyrat e San Franciskos - Business Magazine Albania

Twitter vendosi në ankand një mori prej gjërave nga zyrat e San Franciskos

Ka përfunduar një ankand për qindra artikuj në selinë qendrore të Twitter në San Francisko. Një statujë e logos së famshme të platformës thuhet se është artikulli i shitur më shtrenjtë, me vlerë prej 100 mijë dollarë.Shikuesit në internet vunë re se disa nga artikujt e përdorur nuk ishin të volitshëm, pasi shiteshin për më shumë sesa për shitje me pakicë. Shitja vjen pasi pronari i kompanisë Elon Musk po ul kostot në Twitter pasi e bleu për 44 miliardë dollarë vitin e kaluar.

Që kur mori detyrën në fund të tetorit, Musk ka pushuar nga puna rreth gjysmën e stafit prej 7,500 të kompanisë. Ai gjithashtu u ka dhënë fund shumë përfitimeve të Twitter, si ushqimet falas.

“Heritage Global Partners”, administratori i ankandit, nuk publikoi rezultatet përfundimtare të ankandit, por BBC ka mbledhur disa çmime pak para mbylljes.

Një vazo me bimë 190 centimetra në formën e një simboli @ përfundoi me ofertë prej 15 mijë dollarë.
Një tavolinë prej druri për sallë konferencash thuhet se u shit për 10,500 dollarë. Twitter shiti gjithashtu një makinë për kafe La Marzocco Strada 3, për rreth 13,500 dollarë.
bbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0