Trump e ka sulmuar CEO-n e Google Sundar Pichai, duke thënë se është duke e vëzhguar - Business Magazine Albania

Trump e ka sulmuar CEO-n e Google Sundar Pichai, duke thënë se është duke e vëzhguar


Trump tha se Pichai kishte vizituar Shtëpinë e Bardhë dhe ishte “duke punuar shumë për të shpjeguar se çfarë pune të shkëlqyeshme po bën Administrata Trump, që Google nuk ishte e përfshirë në ushtrinë e Kinës, dhe se ata nuk e ndihmuan Hillary-n e Shtrembër kundër meje në Zgjedhjet e vitit 2016.”

Pichai dhe drejtuesit e tjerë të teknologjisë kanë vizituar në mënyrë të përsëritur Shtëpinë e Bardhë që kur Trump u zgjodh president më 2016.

Nuk ishte e qartë se cilit takim me Pichai po i referohej Trump, dhe përfaqësuesit e shtypit të Shtëpisë së Bardhë nuk e sqaruan menjëherë. Takimi i fundit i Pichai me Trump ishte në Mars, kur të dy burrat diskutuan marrëdhëniet me Kinën dhe “drejtësinë politike”, tha Trump.

Trump ka bërë akuza të ngjashme ndaj Google edhe më parë, dhe javën e kaluar Peter Thiel, anëtar i bordit në Facebook, publikoi një artikull të ashpër në New York Times duke shkatërruar marrëdhëniet e Google me Kinën.

Google i ka mohuar në mënyrë të përsëritur këto akuza.

BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0